تفاوت بین شورت پایه دار و شورت اسلیپ مردانه

تفاوت بین شورت پایه دار و شورت اسلیپ مردانه

شورت مردانه یکی از انواع لباس زیر مردانه است که وظیفه ی تمیز نگه داشتن ناحیه تناسلی و پایین تنه آقایان را بر عهده دارد. شورت مردانه باید به گونه ای انتخاب شود که با توجه به اندام فرد و نوع پوست و شرایط آب و هوایی، بتواند قسمت تحتانی بدن را خشک و بدون رطوبت نگه دارد. شورت اسلیپ مردانه و شورت پادار مردانه یکی از مدل های شورت مردانه است که اگر به درستی انتخاب شوند هر کدام می توانند گزینه ی مناسبی باشند. اما شورت اسلیپ مردانه و شورت پادار مردانه چیست؟ تفاوت بین شورت پایه دار و اسلیپ مردانه در چیست؟ برای دریافت این اطلاعات تا آخر مقاله با تیم پژوهشی فروشگاه شرق همراه باشید.

تفاوت بین شورت پایه دار و شورت اسلیپ مردانه

شورت اسلیپ مردانه چیست؟

شورت مردانه در گذشته به صورت شورت های پادار و گشاد مانند شلوارک های کوتاه بود. اما در سال 1935 در ایالات متحده آمریکا، شرکتی به نام کوپرز شورت مردانه جدیدی را طراحی و در فروشگاه های مارشال فیلد عرضه کرد که مورد استقبال قرار گرفت. این مدل شورت مردانه، شورت اسلیپ مردانه نام دارد که از آن زمان به بعد بسیاری از آقایان خصوصاً قشر جوان، این مدل شورت مردانه را ترجیح می دهند. شورت اسلیپ مردانه به گونه ای دوخته شده که در قسمت جلو و پشت پوشش کاملی دارند و در قسمت بالایی ران در جلوی پا از پارچه ی کمتری استفاده شده است. این شورت ها ناحیه کشاله ران را کاملاً می پوشانند و حالتی محکم و حمایت کننده دارند. در قسمت کمر دارای یک کمربند الاستیک و دهانه پا هستند که بالای ران قرار می گیرد. شورت اسلیپ مردانه پادار نیست و به خاطر همین نوع دوخت روی پاها و ران ها را آزاد می گذارد و امکان حرکت آزادانه را می دهد.
شورت اسلیپ مردانه همانطور که اشاره شد از پارچه ی کمتری در قسمت پاها استفاده کرده و همین امر سبب شده تا انعطاف پذیری بیشتری داشته و برای افرادی که تحرک بالایی دارند گزینه ی مناسبی باشد. این شورت مردانه به خاطر حس راحتی، سبکی و در عین حال حمایت مناسب از اعضای بدن انتخاب خوبی برای پوشیدن در زیر انواع شلوار جذب و همچنین استفاده ی روزمره و مداوم، می باشد. آقایانی که اندام لاغری دارند جزء طرفداران شورت اسلیپ مرانه هستند چرا که در قسمت پاها بیشتر از سایر افراد احساس راحتی و آزادی حرکت دارند.

تفاوت بین شورت پایه دار و شورت اسلیپ مردانه

انواع شورت اسلیپ مردانه

فروشگاه شرق یکی از بزرگ ترین فروشگاه های عرضه ی لباس زیر مردانه با تنوع بالا در کشور می باشد. لباس مردانه در هر مدلی، انواع مختلفی دارد. شورت اسلیپ مردانه نیز با توجه به فعالیت ها، شلواری که می پوشید، جنس پوست و ... انواع مختلفی دارد. به طور کلی شورت اسلیپ مردانه را از لحاظ فاق و براساس میزان پوشش به سه دسته کوتاه، متوسط و بلند تقسیم بندی می کنند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

شورت اسلیپ مردانه کوتاه

شورت مردانه در مدل شورت اسلیپ مردانه کوتاه، کوتاه ترین نوع شورت اسلیپ مردانه است که در بسیاری از مواقع به آن بیکینی مردانه نیز گفته می شود. این مدل شورت در بین مدل های هم نوع خودش، کمترین میزان پوشش را در قسمت اطراف ناحیه تناسلی دارد و قد فاق آن نیز از سایر مدل ها کوتاه تر است. برای زمانی که می خواهید شلوارهای تنگ و جذب و یا شلوارک های خیلی کوتاه زاپ دار بپوشید گزینه ی بسیار مناسبی ست. بیشتر طرفداران این مدل شورت مردانه، جوانان و نوجوانان هستند. شورت اسلیپ مردانه کوتاه برای آقایانی که پایین تنه ی بزرگ یا اندام خیلی ورزیده و ورزشکاری دارند چندان مناسب نیست چرا که ممکن است در قسمت کشاله ران کمی احساس فشار و ناراحتی داشته باشند.

شورت اسلیپ مردانه متوسط

شورت مردانه در مدل شورت اسلیپ مردانه متوسط، همانطور که از نامش پیداست قد شورت در قسمت کشاله ران و قد فاق به طور متوسط است. این مدل شورت مردانه برای آقایانی که می خواهند شلوار تنگ و جذب بپوشند و از طرفی به پوشیدن شورت های تنگ تری مانند مدل شورت اسلیپ مردانه کوتاه علاقه ای ندارند، گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

شورت اسلیپ مردانه بلند

شورت مردانه در مدل شورت اسلیپ مردانه بلند در بین شورت های هم نوع خود بلندترین قد و بیشترین میزان پوشش را در اطراف ناحیه تناسلی دارد. ضمن این که نسبت به شورت های قبل کمی راحت تر و آزادتر است. این شورت مردانه برای زمانی که می خواهید شلوار تنگ و جذب بپوشید نیز مناسب است. افرادی که پایین تنه ی متوسطی دارند به راحتی می توانند از این مدل شورت مردانه برای مصرف روزانه استفاده نمایند.

تفاوت بین شورت پایه دار و شورت اسلیپ مردانه

شورت پادار مردانه چیست؟

شورت پایه دار مردانه یا شورت پادار مردانه یکی از انواع لباس زیر مردانه است که برای افرادی طراحی شده است که مانند گذشتگان خود به پوشیدن شورت مردانه راحتی علاقه ی بیشتری دارند. در گذشته آقایان از شورت های پادار پارچه ای به عنوان لباس زیر مردانه استفاده می کردند. با پیشرفت صنعت نساجی و پوشاک مردانه، مدل های مختلف و متنوعی از شورت مردانه به بازار عرضه شد که شورت اسلیپ مردانه یکی از همین مدل هاست که در قسمت قبل به آن پرداختیم. شورت پادار مردانه نوعی از شورت مردانه است که نسبتاً آزادتر از سایر شورت هاست و تا بالای ران را تا حدی می پوشاند. شورت پادار مردانه به سبب راحتی و خنکی بیشتری که نسبت به مابقی شورت ها دارد، در بین ورزشکاران و سالمندان طرفداران ویژه ای داشته و دارد. در این مدل شورت مردانه، در قسمت ران ها درزی وجود ندارد به همین علت دوخت آن از زیر شلوار دیده نمی شود. اما به سبب بلند بودن قسمت پای شورت پادار مردانه، بهتر است در زیر شلوارهایی مانند شلوار پارچه ای، شلوارهای آزاد بلند و گشاد استفاده شود چرا که رد پاهای شورت ممکن است از روی شلوار جذب دیده شود.
شورت مردانه در مدل پادار، به دلیل این که آزادتر از سایر شورت های مردانه است و امکان عبور و گردش هوا را در قسمت پایین تنه آقایان ایجاد می نماید، برای افرادی که در طول روز فعالیت بدنی زیادی دارند و یا پوست حساسی دارند و در روزهای گرم سال دچار تعریق زیاد و در نهایت عرق سوز می شوند، می تواند گزینه ی مناسبی باشد چرا که همانطور که اشاره کردیم شورت پادار مردانه با خنک نگه داشتن قسمت پایین تنه و تناسلی آقایان مانع عرق سوز شدن و بروز حساسیت های پوستی می شود. به زبان ساده تر، شورت پادار مردانه برای آقایانی که می خواهند همواره راحت باشند و راحتی برایشان در اولویت قرار دارد، انتخاب خوبیست.

تفاوت بین شورت پایه دار و شورت اسلیپ مردانه

انوع شورت پایه دار مردانه

فروشگاه شرق انواع شورت مردانه را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به شما مشتریان گرامی عرضه می نماید. شورت پادار مردانه با توجه به نوع شلواری که می خواهید بپوشید می تواند متفاوت باشد. این مدل شورت ها را از چسبان تا گشاد می توان دسته بندی کرد. اما به طور کلی شورت پادار مردانه از لحاظ قد و با در نظر گرفتن میزان چسبندگی و گشادی شورت، تقسیم بندی می شوند که عبارتند از شورت پادار مردانه نیم پا یا کوتاه، معمولی و بلند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

شورت پادار مردانه نیم پا یا کوتاه

شورت مردانه در مدل شورت پادار مردانه نیم پا یا کوتاه ما بین اسلیپ و پادار است. این مدل شورت مردانه از شورت اسلیپ مردانه راحت تر است و در بین مدل های شورت پادار مردانه، اسپرت تر و جوان پسند تر است. این مدل شورت ها در قسمت ناحیه تناسلی آزادتر از شورت اسلیپ می باشند و فشار اضافی را به اندام تحتانی وارد نمی کنند. ضمن این که در قسمت پاها مقدار خیلی کمی از ران را پوشش می دهند و در عین حال به گشادی شورت های پادار قدیمی نیست. شورت پادار مردانه کوتاه برای هر اندامی مناسب است و به شخص احساس راحتی و سبکی می دهد. شورت پادار مردانه نیم پا یا کوتاه برای آقایانی که باسن بزرگی دارند گزینه بسیار مناسبی می باشد چرا که این مدل شورت ها علاوه بر جذب و اسپرت بودن، از شورت های اسلیپ راحت تر هستند و تمام باسن را پوشش می دهند و دیگر نیازی نیست دائماً لباس زیر خود را مرتب کنید.

شورت پادار مردانه معمولی

شورت مردانه ای که از گذشته تا به الان طرفداران خاص خود را دارد، شورت پادار مردانه معمولی ست که هم از لحاظ ظاهر و هم قیمت، جزو شورت های راحت و به صرفه محسوب می شود. این مدل شورت ها از لحاظ پوشش، کاملاً قسمت پایین تنه و در قسمت پاها نیز بخشی از ران را می پوشانند. با این که شورت پادار مردانه معمولی جزو شورت های قدیمی و راحتی بوده ولی در مدل های جدیدتر آن، کمی حالت اسپرت و جذب به خود گرفته که البته برای آقایانی که همچنان می خواهند راحت باشند، مدل قدیمی و سنتی این شورت ها در دسترس است.

شورت پادار مردانه بلند

شورت مردانه در مدل شورت پادار مردانه بلند یک شورت پادار که در قسمت پاها بلندتر از همه ی شورت های مردانه است و قسمت بیشتری از ران را می پوشاند. این مدل شورت مردانه می تواند تنگ یا گشاد باشد که مدل گشاد آن بیشتر به زیرشلواری های قدیمی شباهت دارد. در مدل چسبان آن نیز که در حقیقت مدلی به روز شده و اسپرت تر است برای افرادی که به لباس زیرهای بلند عادت دارند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

تفاوت بین شورت پایه دار و شورت اسلیپ مردانه

تفاوت بین شورت پایه دار و اسلیپ مردانه

شورت اسلیپ مردانه و شورت پادار مردانه را به طور جداگانه توضیح دادیم و انواع آن ها را معرفی کردیم. اما اگر بخواهیم به طور کلی تفاوت بین این دو مدل شورت را بیان کنیم می توان این گونه گفت که شورت اسلیپ مردانه از نظر میزان تنگی و گشادی، از شورت پادار مردانه تنگ تر و جذب تر است. ضمن این که قد پای آن نیز بسیار کوتاه تر از شورت پادار می باشد. بنابراین اگر می خواهید شلوار جذب یا خیلی کوتاه بپوشید، قطعاً شورت اسلیپ مردانه انتخاب خوبی خواهد بود. شورت پادار مردانه نیز از لحاظ تنگی و گشادی، از شورت اسلیپ مردانه گشادتر و آزادتر است. اما در برخی مدل های آن می توان تغییرات زمانه را احساس کرد. چرا که شورت پادار مردانه برخلاف گذشته دیگر خیلی گشاد و آزاد نیستند. ضمن این که قد پای این مدل شورت ها نیز بلندتر از شورت اسلیپ مردانه است. بنابراین اگر می خواهید شلوار تنگ و چسبان و یا کوتاه بپوشید، به هیچ وجه شورت پادار مردانه را پیشنهاد نمی کنیم. اما اگر می خواهید شلوار پارچه ای و گشاد به تن کنید، قطعاً شورت پادار مردانه گزینه ی مناسبی خواهد بود. شورت مردانه در نهایت باید براساس تناسب اندام خود و شلواری که می خواهید بپوشید انتخاب شود. باید اندازه فاق شورت مردانه را متناسب با قد فاق شلوار در نظر بگیرید تا به خاطر تنگی و یا گشادی زیاد، هنگام استفاده شما را به زحمت نیاندازد.

خرید شورت مردانه

فروشگاه شرق یکی از متنوع ترین فروشگاه های عرضه لباس زیر مردانه در کشور است. خرید شورت پادار مردانه یا شورت پایه دار مردانه همانطور که گفته شد باید براساس نوع مصرف شما انتخاب شود. همچنین خرید شورت اسلیپ مردانه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باید جنس پوست و میزان فعالیت روزانه را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید شورت مردانه خود نمایید. شورت مردانه به دلیل این که نزدیک ترین ارتباط را با قسمت تناسلی بدن دارد پس باید با کیفیت بالا و جنس مرغوب تولید شود. وقتی صحبت از کیفیت و مرغوبیت به میان می آید قطعاً قیمت نیز بالاتر خواهد رفت. شما می توانید پیش از خرید شورت مردانه ابتدا مدل های مختلف را تماشا کرده و سپس قیمت شورت پایه دار مردانه و قیمت شورت اسلیپ مردانه را با سایر فروشگاه ها مقایسه نموده و سپس با در نظر گرفتن کیفیت و قیمت مناسب، اقدام به خرید نمایید.

جمع بندی

شورت مردانه با توجه به گسترش صنعت نساجی و پوشاک مردانه در مدل های مختلفی همچون شورت اسلیپ مردانه و شورت پایه دار مردانه در بازار عرضه می گردد. فروشگاه شرق یکی از متنوع ترین فروشگاه های اینترنتی برای خرید شورت مردانه در کشور می باشد.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *