سوتین فانتزی چیست؟

سوتین فانتزی چیست؟

سوتین یک بخش مهم لباس زیر زنانه می باشد که تنوع مدل های زیادی از جمله سوتین اسپرت، سوتین فانتزی، سوتین شیردهی و بارداری و غیره دارد. انتخاب نوع و مدل سوتین بسته به سلیقه و موقعیت مورد استفاده شما دارد. اما از این بین سوتین های فانتزی مورد استقبال بسیاری از خانم ها می باشد. سوتین های فانتزی دارای  طرح و رنگ های جذاب بوده و می تواند بند دار، بدون بند، توری و چرم و ... باشد. ما در این مقاله به معرفی سوتین فانتزی، انواع مدل های سوتین فانتزی، ویژگی های سوتین فانتزی و یکسری مطالب مرتبط می پردازیم که شما بتوانید با آشنایی و اطلاعات کامل یک سوتین فانتزی مناسب و زیبا تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی لباس زیر شرق عرضه کننده انواع مختلف لباس زیر زنانه و لباس زیر مردانه در مدل های مختلف می باشد که شما عزیزان میتوانید برای خرید سوتین فانتزی به سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

سوتین فانتزی چیست؟

سوتین زنانه دارای انواع مختلفی می باشند که یکی از آن ها سوتین فانتزی است. سوتین های فانتزی غالبا دارای جک و فنر و اسفنج بوده و جنس هایی از جمله توری، ساتن، چرم و حریر وغیره دارد. برخی از مدل های سوتین فانتزی سنگ دوزی شده و یا دارای پاپیون، گل و برخی تزئینات دیگر می باشد. سوتین های فانتزی علاوه بر طرح و رنگ و مدل های جذابی که دارند، به خوبی از سینه ها محافظت و حمایت کرده و فرم سینه ها را بسیار جذاب و زیبا نشان می دهند، از این رو محبوب و پرطرفدار نیز هستند.

انواع مدل های سوتین فانتزی

انواع مدل های سوتین فانتزی شامل:

سوتین فانتزی اسفنجی

سوتین اسفنجی فانتزی، دارای اسفنج با ضخامت ها ی متفاوت می باشد که هرکس می تواند مطابق با سایز سینه خود، ضخامت مناسب آن را انتخاب کند. سوتین های اسفنجی سینه ها را بسیار خوش فرم نشان می دهد و ایستایی بسیار خوبی دارند. این نوع از سوتین فانتزی سینه ها را به سمت جلو کشیده و بزرگتر نشان دهد که همین باعث زیبا ترشدن لباس در بدن خواهد بود. سوتین های اسفنجی فانتزی بسیار مناسب برای استفاده در زیر لباس های مجلسی هستند.

سوتین فانتزی چیست؟ 1

سوتین جک دار فانتزی

اگر شما دارای سینه های افتاده هستید از انتخاب سوتین جک دار غافل نشوید، زیرا این سوتین فانترزی به واسطه ی جک هایی که در آن به کار رفته است سینه ها را کاملا به سمت بالا کشیده و لیفت می کند و باعث جذابیت فرم سینه ها مخصوصا در زیر لباس خواهد بود. استفاده از این مدل سوتین فانتزی برای زیر لباس های مجلسی، شومیز، تیشرت و غیره مناسب است.

سوتین فنردار

فرم سوتین های فنر دار به گونه ای است که در داخل کاپ سوتین فنر هایی به کار رفته که باعت نگه داشتن سینه ها شده و از جابه جایی سینه ها درون سوتین جلوگیری می کند. استفاده از این مدل از سوتین های فانتزی باعث می شود که شما احساس سنگینی در قسمت سینه خود نداشته و همچنین سینه ها را به سمت بالا کشیده وفرم سینه ها را بسیار زیبا تر نشان می دهد. در عین حال بسیار راحت می باشند.

سوتین فانتزی چیست؟ 2

◘سوتین فانتزی هارنس

سوتین های فانتزی هارنس از بندهای مختلف و متعدد در جلو، پشت و یا پهلو تشکیل شده اند که  حالتی مانند قفس ایجاد کرده تا سینه ها درون آن قرار گیرند. سوتین های هارنس جذابیت و تحریک پذیری بسیار بالایی دارند و برای استفاده در زیر لباس خواب بسیار مناسب هستند. اما استفاده از این مدل سوتین فانتزی برای روزمره توصیه نمیشود، زیرا بندهای متعدد و زیادی که دارد و همچنین تسمه و زنجیرهایی که در آن به کارفته ممکن است باعث آزار و اذیت شما در حین انجام فعالیت های روزمره شود.

سوتین فانتزی توری

از پرکاربرد ترین و پرمصرف ترین انواع سوتین های فانتزی می توان به سوتین های فانتزی توری اشاره کرد، زیرا بسیار راحت و سبک بوده و تنفس پذیری خیلی بالایی دارند.  سوتین های فانتزی توری طرح و رنگ های بسیار جذاب، متفاوت و شاد دارند و برای استفاده روزمره و حتی به عنوان لباس خواب مناسب هستند. پوشیدن سوتین فانتزی توری در زیر انواع مختلف لباس مخصوصا لباس های نازک امکان پذیر است. همچنین برخی از سوتین های توری دارای فنر و اسفنج نیز باشند.

◘سوتین فانتزی برلت

سوتین فانتزی برلت فرمی شبیه به نیم تنه داشته و کاپ آن به صورت مثلثی است. این مدل از سوتین های فانتزی هیچ گیره و فلزی نداشته و کاملا راحت و انعطاف پذیر است. سوتین برلت سینه ها را بزرگ و لیفت نمیکند. استفاده از این مدل سوتین برای نوجوان ها و افرادی که سینه های کوچک دارند مناسب است. همچنین برای افرادی که سینه های بزرگ و برجسته دارند بسیار پیشنهاد می شود.

◘سوتین فانتزی بالکنی

سوتین فانتزی بالکنی به گونه ای می باشد که فقط نیمی از سینه ها را پوشانده و فرم کاپ آن درزدار با ارتفاع کم می باشد. حالت کلی سوتین بالکنی افقی و به شکل مستطیل می باشد. به همین دلیل قسمت بالای سینه را برجسته تر کرده و فاصله بین دوسینه را نزدیکتر می کند. همچنین استفاده از این سوتین ها باعث میشود فرم سینه ها برجسته و گرد دیده شود. سوتین فانتزی بالکنی برای مجالس و میهمانی و لباس هایی که یقه های بسیار باز دارند انتخاب بسیار خوبی می باشد.

◘سوتین فانتزی جلوباز

سوتین های فانتزی جلوباز به جای گیره در پشت سوتین، در قسمت جلوی سوتین دارای گیره بوده و از آن جا باز و بسته می شود. این مدل از سوتین ها می تواند فنر دار، جک دار، توری و غیره باشد.

سوتین فانتزی چیست؟ 3

سوتین فانتزی چه کاربردی دارد؟

سوتین های فانتزی کاربرد های مختلف و زیادی دارند. برخی از سوتین های فانتزی مانند هارنس و سوتین فانتزی توری به عنوان لباس خواب و یا برای پوشیدن زیر روبدوشامبر بسیار کاربرد دارند. برخی دیگر از سوتین های فانتزی مانند جک دار، فنر دار و بالکنی برای استفاده در زیر لباس های شب و مجلسی بسیار مناسب و کاربردی است. همچنین سوتین هایی مانند برلت و توری برای استفاده روزمره بسیار مناسب و راحت هستند.  

ویژگی های سوتین فانتزی

از ویژگی های سوتین فانتزی می توان به طرح و رنگ های خاص و جذاب آن اشاره کرد. همچنین هرکدام از سوتین های فانتزی بسته به شکل و فرمی که دارند می توانند سینه ها را بسیار خوش فرم، برجسته و جذاب نشان دهند.

نگهداری و مراقبت از سوتین فانتزی

۱. چیدمان مناسب در کمد و کشو

فضای نگهداری سوتین ها در کمد نباید تنگ و فشرده باشد زیرا باعث دفرمه شدن سوتین ها می شود. همچنین هنگام چیدن سوتین ها در کنارهم هرگز از قسمت کاپ سوتین آن را تا نزنید زیرا پس از مدتی فرم سوتین به کلی خراب می شود. سعی کنید یک فضا یا کشو مجزا مخصوص سوتین ها داشته و آن ها را در کنار بقیه لباس ها قرار ندهید.

۲. شستشوی اصولی و صحیح

بهتر است سوتین های فانتزی را با دست بشویید و آن را در ماشین لباسشویی قرار ندهید زیرا اگر سنگ دوزی و نگین دوزی شده باشند ممکن است هنگام شستشو با ماشین سنگ و نگین آن ریزش پیدا کند. البته هنگام شستشو با دست هم دقت کنید خیلی آن را فشار نداده و مچاله نکنید، به آرامی و با ملایمت سوتین های فانتزی خود را شستشو دهید. اگر قصد دارید سوتین خود را ماشین لباسشویی بشویید، حالت ماشین را روی دورتند قرار نداده و از شوینده هایی با فرمولاسیون ملایم استفاده کنید.

۳. خشک کردن سوتین فانتزی

برای خشک کردن سوتین های فانتزی آن را در معرض هوای آزاد به صورت آویزان یا صاف روی یک سطح قرار داده تا به آرامی خشک شوند. دقت کنید هیچگاه برای خشک کردن سوتین های خود آن را روی بخاری و یا شوفاژ قرار ندهید، زیرا باعث به هم ریختن فرم سوتین شما خواهد شد.

جمع بندی

استفاده از سوتین های فانتزی در بین خانم ها و دختران جوان بسیار رایج بوده و طرفداران زیادی دارد. تنوع طرح و مدل این سوتین ها بسیار زیاد است. برخی از انواع سوتین های فانتزی مانند برلت و توری بسیار راحت بوده و قابل استفاده هنگام انجام فعالیت های روزمره می باشند. برخی دیگر از انواع مدل های سوتین فانتزی مانند سوتین جک دار و فنر دار برای مجالس و میهمانی ها گزینه مناسبی است. برای خرید سوتین زنانه و همچنین خرید سوتین زنانه فانتزی باید به یک فروشگاه معتبر با محصولات با کیفیت مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی شرق، مجموعه ای کامل از انواع لباس زیر زنانه و مردانه با بالاترین کیفیت و تنوع فراوان و طرح های زیبا و منحصر به فرد می باشد که شما عزیزان می توانید برای مشاهده قیمت سوتین فانتزی و خرید سوتین فانتزی به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و خریدی با کیفیت و مطمئن را تجربه کنید.

 

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *