بادی زنانه چیست؟

بادی زنانه چیست؟

لباس بادی زنانه یک نوع لباس محبوب و جذاب می باشد که برای بانوان طراحی شده است. این لباس عموماً از یک تکه پارچه تهیه می‌شود که اندام بالاتنه و پایین تنه را به شکل سرهمی در بر می گیرد و می توان آن را مانند تاپ و شورت متصل تصور کرد. مزیت اصلی لباس بادی، ظاهری زیبا و جذاب است. با برجسته کردن انحناهای بدن، این لباس به زنان اجازه می‌دهد تا از ظاهر خود لذت ببرند و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. البته بادی زنانه دارای ویژگی هایی است که ما قصد داریم صفر تا صد آن را در این مقاله به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

لباس بادی چیست؟

لباس بادی نوعی از انواع لباس بانوان است که طراحی زیبای آن باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. بادی معمولا از پارچه هایی تولید می شود که کشسانی بالایی دارد. این لباس برای فصول مختلف سال طراحی و استفاده می شود. مدل های مختلف آن در برش و جنس پارچه باعث می شود تا کاربرد های متفاوتی داشته باشد. اگر از ان دسته افرادی هستید که به دنبال لباس های ترند می باشند بادی زنانه را به شما پیشنهاد میدهیم.

لباس بادی را چگونه ست کنیم؟

بیشترین سوالی که درباره بادی وجود دار این است که "لباس بادی رو با چی میپوشن" در واقع  لباس بادی از دسته لباس های زنانه ای است که می توان براحتی با انواع لباس ست کرد. برای ست کردن لباس بادی باید به چند نکته توجه کنید. در این قسمت ما نکاتی را در رابطه با نحوه ست کردن لباس بادی اموزش می دهیم.

توجه به رنگ بندی

توجه به هارمونی رنگ ها یکی از نکات مهم ست کردن لباس است. برای مثال رنگ شلوار جینی که انتخاب می کنید باید با رنگ بادی زنانه شما تناسب داشته باشد. البته این مورد بسته به سلیقه افراد در نوع استایل متفاوت می باشد. برای مثال افرادی که به استایل خیابانی علاقه مندند می توانند از رنگ بندی های شاد و متضاد استفاده کنند.

ست کردن بادی با شلوار جین

برای ست کردن با شلوار جین از بادی یقه رومی بادی یقه اسکی  بادی بدون استین  بادی استین انگشتی، می توان استفاده نمود. شلوار های جین بگ  شلوار جین مام استایل شلوار جین دمپا گشاد، از مدل شلوار هایی هستند که برای ست کردن با بادی زنانه مناسب می باشند. شما می توانید برای استایل روزانه از ست شلوار جین و بادی زنانه استفاده کنید.

اکسسوری

انتخاب کیف و کفش مناسب با بادی زنانه از انتخاب هایی است که جلوه زیبایی به استایل شما می دهد. کیف های دوشی کوچک و گردنبند های رو لباسی از انتخاب هایی هستند که می توانید به همراه بادی زنانه استفاده کنید. برای ست کردن کفش مناسب نیز محیط استفاده از ان دقت نمایید.

بادی زنانه چیست؟ 1

نحوه پوشیدن بادی زنانه

در ابتدا با نگاه کردن به بادی زنانه شاید پوشیدن آن چالش برانگیز باشد و باعث صرفه نظر شما از خرید این لباس شود. اما طراحان در قسمت پایین لباس از دکمه یا زیپ استفاده کرده اند. به این شکل شما با خیال راحت می توانید در بیرون از منزل و مهمانی ها از بادی زنانه استفاده نمایید و آن را تعویض کنید.

انواع بادی زنانه

1. بادی زنانه یقه دلبری

این بادی زنانه مجلسی با طراحی یقه‌هایی که زیر شانه ها قرار می‌گیرند به بازار ارائه می شود. این طراحی به شما این امکان را می‌دهد که شانه‌های پهن و زیبای خود را به نمایش بگذارید و به آن‌ها جلوه‌ای خاص بدهید. با این بادی، می‌توانید در مجالس و رویدادهای خاص، با استفاده از ظاهر جذاب و شیک خود، نظرات دیگران را به خود جلب کنید.

2. بادی بند دار

این بادی با برش‌هایی در طول، عرض یا به صورت مورب در پشت یا جلو لباس طراحی شده است. این برش‌ها با استفاده از بند یا روبان به صورت زیکزاکی به هم پیوند داده می‌شوند، که به لباس جلوه‌ای جالب و منحصر به فرد می‌بخشد. این سبک بادی با ایجاد این برش‌های خاص سبب می‌شود تا استایل شما از حالت سادگی و یکنواختی خارج شود.

3. بادی زنانه توری

این نوع بادی از پارچه‌های مشبک یا توری ساخته می‌شود که اغلب دارای جزئیات پیچیده مانند گلدوزی هستند. این گونه بادی‌ها با استفاده از پارچه‌های توری، جذابیت و ظاهری خاص را به خود می‌بخشند. علاوه بر این، گاهی اوقات بادی‌های توری زنانه از ترکیب پارچه مشبک با انواع پارچه‌های دیگر نیز ساخته می‌شوند. این ترکیب پارچه‌ها به آن‌ها ظاهری فوق‌العاده و خیره‌کننده می‌بخشد.

4. بادی برش دار

این مدل بادی دارای برش در قسمت جلوی سینه می باشد. البته برای نواحی مختلفی نیز می توان تعبیه کرد. این طراحی زیبا را می توان برای مهمانی ها و دورهمی های دوستانه استفاده نمود. 

5. بادی یقه دار

ادی های یقه دار با پوشش گردن و گرم نگه داشتن بدن، در فصل زمستان پرطرفدار هستند. طول یقه بادی های یقه دار متفاوت است و طوری دوخته شده که به اندام شما ظاهری شیک و خاص می بخشد. با توجه به کاربرد این نوع بادی در فصل سرد، معمولا جنس آن نیز از پارچه های گرم است. از بادی یقه دار می توانید به همراه کاپشن استفاده نمایید. 

6. بادی زنانه یقه باز

بادی یقه باز به دو نوع آستین دار و بدون آستین تقسیم می شوند. این بادی در قسمت یقه دارای برش یقه گرد می باشد. باز بودن قسمت یقه باعث می شود این لباس از حالت کاملا ساده خارج شود و برای استفاده در فضاهای دوستانه مناسب شود.

7. بادی بدون آستین

همانطور که از نام این بادی مشخص است این بادی بدون آستین می باشد. این بادی از انتخاب های مناسب برای روزهای گرم تابستان است. البته باید به جنس پارچه بادی نیز دقت کنید. اگر به پوشیدن مانتو جلو باز در فصل تابستان علاقه مندید پیشنهاد ما استفاده از بادی نازک و بدون استین است.

8. بادی زنانه چین دار

طراحان برای جذاب تر کردن بادی زنانه از روش چین دادن به لباس استفاده می کنند. چین دار بودن لباس بادی هم در قسمت استین و هم در قسمت جلویی لباس قابل مشاهده می باشد. در برخی از مدل های بادی نیز در یقه آن مدل چین بکار رفته است.

9. بادی زنانه یقه هفتی

بادی زنانه یقه هفت نیز از مدل های ساده و شیکی است که کاربرد های زیادی دارد. بادی زنانه یقه هفت در مدل های متنوعی تولید می شوند و از آن دست لباس هایی هستند که می توانید در زیر مانتو با استایل خود به راحتی ست کنید.

10. بادی زنانه یقه رومی

بادی زنانه یقه رومی طراحی جذابی دارد به این صورت که یک شانه را پوشش می دهد و شانه دیگر در معرض دید است. این سبک لباس نامتقارن استایل شما را شیک و منحصر بفرد می کند و برای مهمانی و دورهمی ها با یک شلوار جین یا شلوار پارچه ای، جذاب و خاص بنظر می رسید.

بادی زنانه چیست؟ 2

انواع جنس بادی زنانه

بادی نخی

بادی زنانه نخی در دو نوع مختلف طرح دار و ساده تولید می شود. از آن جایی که این پارچه خاصیت جذب و خنک کنندگی بالایی دارد پیشنهاد می کنیم حتما در روز های گرم سال از آن استفاده نمایند. پارچه های نخی اغلب خاصیت چروک پذیری بالایی دارند. به دلیل آنکه بادی زنانه معمولا برای زیر مانتو در بیرون استفاده شود به آن درصدی از الیاف مصنوعی اضافه شده تا حالت کشسانی عالی و چروک ناپذیری به خود بگیرد. 

بادی زنانه کبریتی

بادی زنانه کبریتی از پر طرفدار ترین بادی های  زنانه است. این سبک بادی در زمستان و پاییز استفاده می شود. پارچه کبریتی به دو نوع درشت بافت و ریز بافت تقسیم می شود که اغلب مدل ریز بافت آن از لطافت بیشتری برخوردار می باشد.

بادی زنانه مخملی

بادی زنانه مخملی بیشتر جنبه مجلسی دارد. دوام و درخشندگی بالای این پارچه در کنار لطافت آن می تواند از انتخاب های مناسب برای زمستان باشد. بادی مخملی زنانه چروک پذیری ندارد و برای زیر کاپشن یا پافر مناسب است.

بادی پولکی

بادی پولکی یکی دیگر از انواع لباس بادی مجلسی می باشد. انتخاب این بادی را مختص مجالس و مهمانی ها می توان دانست. ست کردن با بادی پولکی کار دشواری نیست و تنها با دقت در رنگ لباس می توانید شلوار مجلسی و کت مناسب با آن را ست کنید. اغلب سعی می شود برای دوخت بادی پولکی از برش خاصی استفاده نشود تا ظاهر زیبای لباس بهم نخورد.

بادی زنانه چیست؟ 3

کاربرد بادی زنانه

اولین چیزی که هنگام انتخاب بادی زنانه باید به آن دقت کنید کاربرد آن است. اگر قصد دارید از بادی زنانه در مجالس استفاده کنید باید از جنس پارچه توری یا دانتل تهیه نمایید. اگر هم قصد استفاده در محل کار خود را دارید بادی زنانه کبریتی و پشمی انتخاب مناسبی می باشد. لباس بادی زنانه از جمله لباس هایی است تنوع بسیار زیادی در فصول مختلف سال دارد و شما می توانید هر فصل سال بهترین جنس برای خرید بادی زنانه را انتخاب نمایید.

همانطور که گفته شد لباس بادی زنانه از انتخاب های بسیار شیک برای مهمانی ها و دورهمی های دوستانه می باشد. با انتخاب بادی‌ زنانه، می‌توانید در مهمانی‌ها و مراسم‌ها به عنوان یک فرد شیک و منحصر به فرد ظاهر شوید. این بادی‌ها معمولاً از پارچه‌های با جزئیات خاص و زیبا، مانند دانتل و جورسه و ساتن ساخته می‌شوند. کاربرد دیگر بادی‌های زنانه به عنوان لباس اسپرت در تمرینات ورزشی می باشد که کمتر به آن پرداخته می شود. بادی‌های زنانه  با طراحی مناسب و پارچه‌های خنک و ضد تعریق می‌توانند در فعالیت‌های ورزشی مانند یوگا، پیلاتس و تمرینات بدنسازی استفاده شوند. 

نحوه شستشوی لباس بادی

برای شستن بادی زنانه بهتر است از دست و اب ولرم کمک بگیرید. البته بادی زنانه با توجه به جنس پارچه شستشو ی متفاوتی خواهد داشت. برای مثال شما بادی های پشمی و بادی های بافتنی را نمی توانید با با اب ولرم شستشو دهید زیرا باعث از بین رفتن بافت پارچه می شود. توصیه ما استفاده از آب سرد است.

لباس بادی فانتزی را از کجا بخرم؟

ازجمله لباس بادی پر طرفدار بادی فانتزی است. این لباس بیشتر جنبه زیبایی دارد و مناسب پوشیدن در هنگام خواب است. اگر از علاقه مندان لباس بادی فانتزی هستید پیشنهاد ما مراجعه به فروشگاه پادمیرا می باشد. فروشگاه شرق بزرگترین فروشگاه انواع لباس زنانهُ مردانه و بچگانه است که با ارائه بهترین ها همیشه سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد.

نتیجه گیری

لباس بادی زنانه از آن دست لباس هایی است که با پوشیدن آن اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. استایل مناسب این روز ها از جمله دغدغه هایی است که می توان با انتخاب درست آن را برطرف نمود. بادی زنانه یک گزینه مناسب برای افرادی است که می خواهند در هر زمینه ای عالی باشند. شما می توانید در صورت تمایل به سایت شرق مراجعه کرده و از مدل های متنوع این فروشگاه بهره مند شوید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *