بهترین مارک لباس زیر زنانه

بهترین مارک لباس زیر زنانه

لباس زیر یکی از پوشیدنی هاییست که انتخاب آن بسیار مهم و در زندگی شخص مؤثر است. ممکن است پیش خود گمان کنید که لباس زیر دیده نمی شود پس نیازی به خرید بهترین جنس لباس زیر نیست. یا حتی به این فکر کنید که چون دیده نمی شود پس دلیلی ندارد که بخواهید در انتخاب آن وسواس به خرج دهید. باید این نکته را در نظر داشته باشید که لباس زیر با پوست و حساس ترین اندام های شما در ارتباط است. پس باید بهترین مارک لباس زیر زنانه را برای خود خریداری نمایید. در این مقاله باهم بررسی می کنیم که چرا باید لباس زیر بپوشیم و بهترین مارک های لباس زیر زنانه چیست. با ما باشید.
سایت شرق به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع لباس زیر زنانه فعالیت می کند. برای خرید اینترنتی لباس زیر می توانید به سایت فروش لباس زیر زنانه شرق مراجعه کنید.

بهترین مارک لباس زیر زنانه 1

چرا باید لباس زیر بپوشیم؟

پیش از آن که به بهترین برند های لباس زیر زنانه بپردازیم می خواهیم بدانیم اساساً چرا باید لباس زیر بپوشیم؟ یا پوشیدن این لباس ها چه تأثیری بر بدن ما می گذارد؟ شاید تا به حال به این نکته دقت نکرده باشید که تا چه حد پوشیدن یک لباس زیر استاندارد و مناسب می تواند بر اندام و حتی زندگی شما تأثیرگذار باشد. در ادامه دلایل استفاده از لباس زیر را باهم بررسی می کنیم.

* یکی از اصلی ترین دلایلی که پزشکان توصیه اکید دارند به پوشیدن لباس زیر، خصوصاً برای بانوان، جلوگیری از عفونت دستگاه تناسلی است. زمانی که شما در طول روز بیرون از منزل هستید یا حتی در منزل مشغول فعالیت های روزمره خود می باشید، بدن شما چه در هوای گرم و چه در هوای سرد دچار تعریق می گردد. البته میزان تعریق در تابستان و زمستان متفاوت است ولی بازهم در هوای سرد زمستانی بدن شما در اثر فعالیت رطوبت یا تعریق از خود بروز می دهد. اگر این میزان رطوبت خارج شده از پوست بدن جذب یا پاک نگردد، مکان بسیار مناسبی برای رشد انواع میکروب ها و باکتری ها می باشد.
حال اگر در قسمت ناحیه تناسلی پوششی تحت عنوان لباس زیر نباشد، قطعاً این میکروب ها راه خود را به داخل بدن پیدا کرده و باعث بسیاری از بیماری های پوستی و حتی بیماری های دهانه رحم می گردند. بنابراین فرقی نمی کند که بهترین مارک شورت زنانه ایرانی را انتخاب کنید یا به سراغ خرید بهترین مارک شورت زنانه خارجی بروید، مهم استفاده از یک شورت مرغوب و با کیفیت است.

* بسیاری از بانوان برای استفاده از سوتین مقاومت عجیبی از خود نشان می دهند و اصرار دارند که این لباس زیر را از چرخه ی لباس های خود حذف کنند. در حالی که این بانوان عزیز از مزایای پوشیدن آن بی اطلاع یا نا آگاه هستند. استفاده ی درست و صحیح از یک سوتین مناسب می تواند احتمال کشیدگی و شل شدن بافت سینه را به شدت کاهش دهد. زمانی که شما مشغول فعالیت های همیشگی خود چه در بیرون و چه در داخل منزل هستید، به دلیل این که سینه ی شما بافتی تحت عنوان عضله و ماهیچه ندارد، هیچ نیروی نگه دارنده ای برای جابجا نشدن و تکان نخوردن آن ها وجود ندارد، چرا که بافت سینه تماماً از چربی درست شده است. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از بد شکل شدن اندام خود و کشیدگی یا پارگی در قسمت پوست ناحیه ی سینه ها از یک سوتین مناسب استفاده کنید. شما می توانید با خرید بهترین مارک سوتین ایرانی یا بهترین مارک سوتین خارجی خیال خود را بابت سالم ماندن این اندام خصوصی راحت نمایید.

* استفاده از بهترین مارک لباس زیر زنانه برای حفظ استایل نکته ای اساسیت. حفظ ظاهر لباس های رویی می تواند یکی از دلایل مهمی باشد که شما را ملزم به استفاده از لباس زیر می نماید. هنگامی که می خواهید یک لباس زیبا به تن کنید، قطعاً به پوشیدن یک دست لباس زیر با کیفیت خواهید داشت. چرا که لباس های زیر تأثیر بسیار زیادی بر زیباتر دیده شدن لباس های رویی دارند. به این صورت که اجازه نمی دهند پارچه به اندام های شما بچسبد و یا برجستگی های ریز و درشت روی آن ها را نشان دهد. با این کار لباس شما کاملاً صاف و بی عیب و نقص دیده می شود و طبیعتاً اندام شما خوش فرم تر و زیباتر نشان خواهد داد. 
علاوه بر آن امکان لک یا کثیف شدن لباس های رویی خود را به صفر می رساند. بدن خانم ها و آقایان از طریق دستگاه تناسلی ترشحاتی بیرون می دهد که اگر این ترشحات با لباس های اصلی و بیرونی شما تماس داشته باشد باعث ایجاد لک و کثیفی می گردند. ضمن این که ممکن است این اتفاق در بیرون از منزل یا در حضور مهمان رخ دهد، آن گاه لباس رویه شما شکل زشتی به خود می گیرد. لک شدن لباس رویی هزینه ای چند برابر بیشتر از خرید بهترین مارک لباس زیر زنانه بر روی دست شما می گذارد.

* استفاده نکردن از سوتین و شورت زنانه آن هم به صورت مکرر، باعث سایش و آسیب های پوستی در بدن شما می شود. سوتین باعث می شود پوست سینه ها به بدن برخورد نداشته باشد و باعث ساییدگی در قسمت قفسه سینه نشود. این موضوع در روزهای گرم سال بیش از پیش خود را نشان می دهد. چرا که نبود سوتین در هوای گرم موجب می گردد تا تعریق و آلودگی به سایش پوست به هم اضافه شود و منجر به اگزما یا قارچ و یا ناراحتی های پوستی دیگری شود که شاید بسیاری از آن ها طول درمان دراز مدتی داشته باشند و در نهایت حتی اثراتی بر روی پوست به جای بگذارند.
خرید و پوشیدن بهترین مارک سوتین ایرانی یا خارجی علاوه بر آن که امکان سایش پوست را بسیار کم می کند موجب راحتی بیشتر برای شما می گردد. گمان نکنید که اگر سوتین نپوشید راحت تر هستید، خیر. نپوشیدن سوتین می تواند حس شلختگی و نامرتب بودن و خوش هیکل نبودن را به شما القا نماید که در نهایت موجب احساس ناخوشایند و ناراحتی در روحیه شما می گردد. نپوشیدن شورت نیز به همین اندازه مضر و خطرناک است. چرا که شورت مانع از سایش پوست اندام تناسلی به پاها می گردد و دستگاه تناسلی شما را از آلودگی های موجود بر روی پوست پاها محفوظ می دارد.

بهترین مارک لباس زیر زنانه 2

بهترین مارک لباس زیر زنانه

پوشیدن لباس زیر زنانه به دلایلی که گفته شد بسیار مهم و حیاتی می باشد. اما صرف این که یک لباس زیر به تن داشته باشید نباید به سراغ هر جنس و برندی بروید. در مورد لباس زیر این موضوع بسیار مهم است که حتماً لباس زیر شما از جنس خوب و با کیفیت و مرغوب تولید شده باشد. به همین علت است که می گوییم باید بهترین مارک لباس زیر زنانه را برای خود انتخاب نمایید. اما شاید با برندهای این صنعت آشنایی نداشته باشید و یا تا به حال به فکر بررسی بهترین مارک سوتین ایرانی یا بهترین مارک شورت زنانه ایرانی نیافتاده باشید. نگران نباشید، ما در این جا لیستی از بهترین مارک لباس زیر زنانه ایرانی، ترک و سایر کشورها را برای شما گردآوری کرده ایم. برندهایی از قبیل:

بهترین برند ایرانی لباس زیر زنانه:

بارون (Barone)

یک برند کاملاً ایرانی که محصولات بسیار متنوع و با کیفیتی مانند انواع ست های لباس زیر، مایو، سوتین تک و شورت تک را تولید و عرضه می نماید. این برند دارای دوختی تمیز و مورد پسند همگان می باشد. کیفیت و قیمت از اولویت های برند بارون به شمار می رود. برند بارون قطعاً جزو لیست بهترین مارک لباس زیر زنانه در ایران قرار دارد.

رز (Rose)

شاید بسیاری از شما برند رز را برای وسایلی مانند برس و شانه و امثالهم به خاطر بیاورید. در حالی که برند رز با تولید لباس زیرهای باکیفیت و مرغوب با قیمت بسیار مناسب توانسته مانند همتای خود در بازار جای باز کند و محصولات متنوع با برند رز را به همگان معرفی نماید.

آداک (Adak)

بهترین مارک سوتین ایرانی را می توانید با نام آداک جستجو کنید. این برند با فروش انواع سوتین در داخل و خارج از کشور توانسته گوی سبقت را از سایر رقبا برباید. لباس زیرهای آداک با دوخت بسیار تمیز و مناسب، فرمی صاف و استاندارد برای مشتریان خاص پسند دارد. اگر از سوتین های سنتی و قدیمی خسته شده اید به سراغ آداک بروید.

تی آر تی (TRT)

اما اگر بخواهیم یک برند با محصولات بسیار متنوع را مثال بزنیم می توان به برند تی آر تی اشاره نمود. این برند براساس نظر مشتریان بهترین مارک شورت زنانه ایرانی می باشد. این برند با دوخت عالی، قیمت مناسب و پارچه های ضد حساسیت مشتریان خود را راضی نگه داشته است.

نیو (Neev)

از جمله قدیمی ترین برندهای ایرانی که در سرتاسر جهان مشتری ایرانی و غیر ایرانی دارد، برند نیو است. اگر به دنبال بهترین مارک لباس زیر زنانه هستید و می خواهید لباس زیری خاص و در عین حال دوخت وطن را استفاده کنید برند نیو را به شما پیشنهاد می کنیم. این برند دارای انواع لباس زیر با تنوع بسیار بالا مانند انواع سوتین فنردار، کاپدار، جکدار و ... می باشد.

انوشه (Anoosheh)

یکی از آیتم هایی که برند انوشه را نسبت به سایر برندها متمایز کرده، زیبایی بصری، طراحی مدرن و کیفیت دوخت و مواد اولیه ای بوده که این شرکت در تولید محصولات خود از آن ها بهره گرفته است. انوشه با بیش از 25 سال سابقه و با بیش از 50 نفر پرسنل توانسته در بازار تجارت جهانی جایگاه مناسبی برای خود پیدا کند. سوتین ها و ست های این شرکت با تنوع رنگ و پارچه های مخصوص به محبوب شدن بیش از پیش این برند کمک کرده است. بهترین مارک شورت زنانه ایرانی و بهترین مارک سوتین ایرانی را می توان با اطمینان مارک انوشه دانست.

لعیا

برند لعیا از جمله قدیمی ترین برندهای لباس زیر زنانه و بهترین مارک لباس زیر زنانه در ایران می باشد. این برند با بیش از 30 سال سابقه در زمینه فروش و پخش عمده لباس زیر به کشورهای همسایه تنوع و کیفیت را در اولویت کار خود قرار داده است.

بهترین برند ترک لباس زیر زنانه:

آنیل (Anil)

برند آنیل محصول کشور ترکیه با ارائه اجناسی با کیفیت و مرغوب جزو بهترین مارک لباس زیر زنانه در دنیا قرار گرفته است. این شرکت حفظ سلامت پوست مشتریان خود را در اولویت قرار داده است. هر ساله در نمایشگاه لباس زیر پاریس شرکت کرده و در زمینه های مختلف لباس زیر زنانه، لباس زیر مردانه و اکسسوری های مختلف فعالیت دارد.

پنتی (PANTY)

معروف ترین و پر کاربردترین برندهای ترک در ایران برند پنتی می باشد. این برند با تولید محصولاتی همچون انواع لباس زیر، جوراب شلواری و ... توانسته جای خود را به خوبی در دل ایرانی ها باز نماید. محصولات این شرکت از نگاه مشتریان ایرانی از بهترین مارک لباس زیر زنانه است.

ان بی بی (NBB)

بهترین مارک لباس زیر زنانه و پر طرفدارترین برند در ایران و شاید دنیا، برند ان بی بی باشد. این شرکت با حفظ کیفیت محصولات خود در سال های طولانی توانسته مشتریان خود را در سرتاسر دنیا حفظ نماید. شاید زیباترین سوتین های زنانه را بتوانید در برند ان بی بی تماشا نمایید.

بهترین مارک لباس زیر زنانه 3

بهترین برند لباس زیر زنانه در جهان:

ویکتوریا سکرت (Victoria's Secret)

طراح، تولیدکننده، بازاریاب و فروشنده لباس زیر زنانه و لوازم آرایشی در آمریکا است که توسط روی ریموند و همسرش گی ریموند در ۱۲ ژوئن ۱۹۷۷ تأسیس شده‌است. این شرکت محصولاتی از قبیل لباس زیر زنانه، لباس شنا، لوازم آرایشی و ... به فروش می رساند.

کلوین کلاین (Calvin Kelin)

یک برند آمریکایی که توسط طراح مد کلوین کلاین تأسیس شد که امروزه با نام سی کی (CK) نیز شناخته می شود. این شرکت تولیدکننده انواع محصولات آرایشی بهداشتی و لباس زیر زنانه می باشد.

فرانکلی دارلینگ (Darling)

یک برند بریتانیایی که توسط یک بانوی انگلیسی تأسیس شد. این شرکت محصولات متنوعی در زمینه تولید لباس زیر به بازار عرضه می نماید. بهترین مارک شورت زنانه خارجی را می توان در محصولات فرانکلی دارلینگ جستجو کرد.

جمع بندی

پوشیدن لباس زیر خصوصاً برای بانوان که دارای پوست حساس تری نسبت به آقایان هستند بسیار مهم و نقش بسزایی در سلامتی آن ها دارد. لباس زیر از مشکلاتی نظیر بیماری های پوستی در اثر ماندن رطوبت بر روی پوست، سایش پوست به یکدیگر و انواع عفونت ها جلوگیری می کند. این روزها لباس زیر زنانه با انواع برندهای ایرانی، ترک و آمریکایی و انگلیسی تولید و عرضه می گردد. برای خرید لباس زیر زنانه می توانید به وب سایت شرق مراجعه نمایید. شرق عرضه کننده انواع مدل سوتین زنانه مانند سوتین اسفنجی، سوتین نخی، سوتین فنردار و سوتین بدون فنر است. همینطور بهترین انواع شورت زنانه مثل شورت نخی، شورت فانتزی و شورت لامبادا در سایت شرق با بهترین قیمت موجود هستند.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *