کدام شورت مردانه بهتر است؟

کدام شورت مردانه بهتر است؟

انتخاب یک لباس زیر خوب و استاندارد ، هم برای خانم ها و هم برای آقایان از اهمیت زیادی برخوردار است. شاید به نظر برسد که آقایان کمتر به این موضوع اهمیت می دهند، اما استفاده ازیک شورت با کیفیت برای آقایان، تاثیر زیادی بر سلامتی و راحتی آن ها خواهد داشت و استفاده از یک شورت نامناسب ممکن است باعث آسیب به نقاط حساس بدن و یا ایجاد بیماری های پوستی شود.  ما در این مقاله فروشگاه اینترنتی شرق به معرفی انواع شورت مردانه، نکات مهم در هنگام خرید شورت مردانه و انتخاب شورت مناسب برای هر نوع اندام  می پردازیم تا شما آقایان بتوانید انتخابی درست و با کیفیت برای خود داشته باشید. فروشگاه اینترنتی شرق عرضه کننده انواع لباس زیر مردانه و زنانه با کیفیت و قیمت مناسب و با تنوع بالا می باشد.


کدام نوع شورت مردانه مناسب تر است؟

برای فهم این موضوع و اینکه کدام شورت مردانه بهتر است؟ ابتدا باید با انواع مختلف شورت های مردانه و شورت مناسب هرنوع اندام آشنا شده، سپس متناسب با اندام و سایزخود، بهترین نوع شورت را برای خود انتخاب کنید که در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشید.

کدام شورت مردانه بهتر است؟ 1

معرفی انواع شورت مردانه

شورت باکسر

شورت باکسر که طراحی و مدل آن به تقلید از لباس بوکسورها می باشد، یک شورت کلاسیک است. فرم این شورت به صورتی است که کاملا ناحیه لگن را پوشش می دهد و از این جهت برای افرادی که دارای پایین تنه و ران بزرگی هستند، بسیار مناسب است. شورت های باکسربسیار راحت و آزاد هستند و استفاده از آن برای افرادی که فعالیت بدنی زیادی دارند، توصیه می شود.

شورت پادار

فرم کلی شورت های پادار، مانند شورت های باکسر می باشد با این تفاوت که شورت های پادار، در قسمت ران پا کمی تنگ تر و چسبان تر نسبت به شورت های باکسر هستند و آزادی شورت های باکسر را ندارند. استفاده از شورت های پادار برای فعالیت های روزمره در زیر شلوار های پارچه ای و گشاد، انتخاب بسیار مناسبی می باشد. همچنین برای افرادی که زیاد عرق می کنند و مستعد عرق سوز شدن هستند، استفاده از شورت های پادار، بسیار مناسب است، زیرا به راحتی هوا را از خود عبور داده و مانع از بروز مشکلات پوستی و عرق سوز شدن می شوند. از تفاوت های دیگر بین شورت های پادار و باکسر این است که در شورت های باکسر قسمت کش ان کمی پهن تر بوده و دارای بند قابل تنظیم می باشد و می توان از آن ها به عنوان شلوارک نیز استفاده کرد. فروشگاه اینترنتی شرق عرضه کننده انواع شورت های مردانه پادار، اسلیپ و ... در رنگبندی متفاوت و با جنس های بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد.

شورت نیم پا(Trunks)

فرم و طراحی شورت های نیم پا، چیزی بین شورت اسلیپ و پادار می باشد با این تفاوت که چسبندگی و تنگ بودن شورت اسلیپ و پاچه های بلند شورت پادار را نداشته و دارای پاچه های کوتاه تری است که قسمت محدودتری از ران ها را پوشش می دهد، از این رو شورت های بسیار راحتی برای استفاده روزمره هستند. تنوع طرح و رنگ شورت های نیم پا بسیار زیاد بوده و طرفداران زیادی بین آقایان، خصوصا مردان جوان دارد. از دیگر مزیت های شورت نیم پا این است که هنگام پوشیدن این نوع شورت در زیر شلوار، پاچه های آن به سمت بالا جمع نمی شود. شورت های نیم پا برای فعالیت های مختلف از جمله نشستن برخاستن زیاد بسیار راحت می باشد.

کدام شورت مردانه بهتر است؟ 2

شورت اسلیپ

یکی از محبوب ترین انواع شورت در بین آقایان، شورت اسلیپ می باشد. دلیل محبوبیت این مدل از شورت ها راحتی بسیار زیاد آن است. شورت های اسلیپ برای اولین بار در شیکاگو آمریکا طراحی شده و به بازار عرضه شد. فرم شورت های اسلیپ به شکل عدد ۷ است که ران ها را نپوشانده و به همین علت موجب راحتی و آزادی پاها هنگام حرکت کردن هستند. شورت های اسلیپ برای استفاده در زیر شلوار های تنگ بسیار مناسب اند، زیرا در زیر شلوار جمع نشده و موجب آزار و اذیت نخواهند بود. این شورت ها دارای سه مدل فاق کوتاه، فاق بلند و متوسط هستند.

● شورت جی استرینگ (لامبادا)

شورت جی استرینگ یا همان لامبادا، جزو شورت های فانتزی می باشد که تعداد کمی از آقایان از آن استفاده می کنند. طراحی این شورت به این صورت می باشد که فقط آلت تناسلی را پوشانده و قسمت جلو به پشت توسط یه بند از دو طرف به هم وصل می شود.

● شورت تانگ

شورت های تانگ نیز جزو شورت های فانتزی هستند که مدل آن چیزی بین شورت های اسلیپ و لامبادا می باشد با این تفاوت که پوشانندگی شورت های تانگ به نسبت شورت جی استرینگ یا لامبادا بیشتر است.

انتخاب شورت مناسب برای هر نوع اندام

همانطور که در قسمت بالا گفته شد، شورت ها انواع مختلفی دارند که هر کدام مناسب  یک نوع اندام می باشند. البته پوشیدن هر کدام از انواع شورت ها می تواند با توجه به سلیقه افراد، بدون توجه به نوع اندام نیز باشد. افرادی که دارای اندام های عضلانی و لاغر هستند می توانند از انواع مدل های شورت، بر طبق سلیقه خود استفاده کنند. شورت های اسلیپ و نیم پا، بسیار برای این افراد مناسب می باشد. اما افرادی که درشت هیکل و چاق هستند، بهتر است از شورت های باکسر و پادار استفاده کرده تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند. شورت های اسلیپ و نیم پا برای این افراد اصلا انتخاب مناسبی نمی باشد.

کدام شورت مردانه بهتر است؟ 3

راهنمای انتخاب بهترین شورت مردانه

برای انتخاب و خرید بهترین شورت مردانه توجه به یکسری نکات لازم و ضروری می باشد. نکات مهم در هنگام خرید شورت مردانه شامل:

۱. توجه به سایز خود در هنگام خرید شورت

هنگام انتخاب شورت حتما به سایز خود توجه کرده و متناسب با آن بهترین شورت مردانه را انتخاب کنید. اگر شورتی که انتخاب می کنید برای شما کوچک باشد، الت تناسلی شما را تحت فشار قرار داده و موجب آسیب به آن می شود. از طرفی شورتی که برای شما خیلی گشاد باشد ممکن است هنگام فعالیت از کمر شما پایین بیوفتد.

۲. توجه به جنس شورت

یکی از مهترین نکات برای انتخاب و خرید شورت مردانه، توجه به جنس آن است، زیرا شورت به طور مستقیم با ناحیه حساس بدن در ارتباط است. شورت هایی که از مواد پلاستیکی تهیه شده باشند، اصلا مناسب استفاده نیستند زیرا باعث خارش و حساسیت های پوستی و همچنین عرق سوز شدن در فصل گرما می شوند. بهترین جنس شورت مردانه نخ پنبه است. جنس نخ پنبه حساسیت زا نبوده و تنفس پذیری بالایی دارد از این رو مانع  عرق سوز شدن و حساسیت های پوستی می شود.

۳. توجه به اندام خود

همانطور که در قسمت قبل گفته شد، سعی کنید شورت را حتما متناسب با اندام خود انتخاب کنید.

۴. توجه به لباسی که روی شورت استفاده می کنید.

اگر قصد پوشیدن شلوار های جین تنگ را دارید، بهتر است از شورت های اسلیپ یا نیم پا استفاده کنید، زیرا در غیر اینصورت پاچه های شورت بالا آماده و از زیر شلوار نمایان می شود، از طرفی دیگر احساس راحتی نخواهید داشت. اما اگر می خواهید از شلوار های گشاد یا پارچه ای استفاده کنید، می توانید در زیر آن شورت باکسر یا پادار بپوشید.

۵. زود به زود شورت های خود را عوض کرده و شورت های جدید را جایگزین آن کنید.

بهتر است شورت های خود را در مدت زمان کوتاهی استفاده کرده و زود به زود آن ها را عوض کنید تا دچار بیماری های قارچی و پوستی نشوید.

بهترین برندهای شورت مردانه

برندهای بسیار زیادی اعم از خارجی و ایرانی وجود دارند که لباس زیر و شورت مردانه تولید می کنند. اما بهترین برند، برندی است که از پارچه مرغوب و باکیفیت برای تولید لباس زیر و شورت استفاده کرده و همچنین دوخت مرتب و تمیزی داشته باشد. علاوه براین ها، یک برند خوب باید استاندارهای بین المللی در تولید لباس زیر مردانه را رعایت کرده و از ماشین آلات بروز و با کیفیت برای تولید شورت مردانه استفاده کند و تنوع طرح و رنگ و مدل فراوانی داشته باشد. نمونه ای از برندهای معروف شورت مردانه ایرانی و خارجی شامل نیکو تن پوش، کیان تن پوش، هالیدی، کلوین کلاین، فندی و غیره می باشد.

خرید شورت مردانه

انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید اینترنتی شورت مردانه با بالاترین کیفیت و جنس مناسب بسیار حائز اهمیت می باشد. فروشگاه اینترنتی شرق، ارائه دهنده انواع لباس زیر مردانه، زنانه و بچه گانه می باشد که محصولات خود را بدون واسطه، با قیمت و کیفیت مناسب و تنوع طرح و رنگ فراوان به فروش می گذارد. شما عزیزان می توانید برای مشاهده و خرید بهترین شورت مردانه به سایت فروشگاهی شرق مراجعه کرده و خریدی با اطمینان و با کیفیت را تجربه کنید.

جمع بندی

خیلی از آقایان در پاسخ به این سوال که کدام شورت مردانه بهتر است؟ دچار مشکل و تردید می شوند. انتخاب و خرید شورت مردانه مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا شورت به طور مستقیم با ناحیه حساس بدن در ارتباط می باشد و یک انتخاب نامناسب، ممکن است سلامتی فرد را به خطر بیاندازد. شورت های مردانه مدل های مختلفی اعم از پادار، باکسر، نیم پا و غیره دارند که هر فرد می تواند با توجه به اندام و سایزخود، یکی از آن ها را انتخاب کند. توجه به یکسری نکات مهم در هنگام خرید شورت مردانه بسیار حائز اهمیت است. این نکات شامل توجه به سایز، جنس، مدل و غیره می باشد. فروشگاه اینترنتی شرق عرضه کننده بهترین برند های شورت مردانه با کیفیتی بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه می باشد. 

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *