انواع جنس پارچه و بهترین پارچه برای شورت مردانه چیست؟

انواع جنس پارچه و بهترین پارچه برای شورت مردانه چیست؟

لباس زیر مردانه یکی از انواع لباس هاییست که ارتباط مستقیمی با پوست و سلامت فرد دارد. خصوصاً این که خرید شورت مردانه اگر بدون توجه به جنس پارچه ی آن انجام شود می تواند باعث ایجاد حساسیت و یا بروز بیماری های پوستی در ناحیه تناسلی گردد. پوشاک شرق یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در سراسر کشور انواع لباس زیر مردانه را برای تمامی پوست ها ارائه می کند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع جنس پارچه شورت مردانه آشنا کنیم و بهترین پارچه برای شورت مردانه را از نگاه تیم پژوهشی شرق مطرح کنیم. پس تا انتها با ما باشید.

انواع جنس پارچه و بهترین پارچه برای شورت مردانه چیست؟

اهمیت جنس پارچه لباس زیر مردانه

لباس زیر مردانه همانطور که گفته شد ارتباط مستقیمی با پوست و اندام خصوصی آقایان دارد پس باید در انتخاب آن دقت لازم را به عمل آورد. دلیل تأکید ما به خاطر اینست که ناحیه پایین تنه و مخصوصاً ناحیه تناسلی مکانیست که بیشترین امکان رشد میکروب و قارچ و همچنین انواع عفونت ها را دارد. حال اگر پوست حساسی نیز داشته باشید که امکان حساسیت پوستی نیز مزید بر علت می شود. علاوه بر رعایت بهداشت فردی خصوصاً در ناحیه تناسلی، شورتی که به تن می کنید نیز در حفظ سلامت پوست شما نیز مؤثر است. خرید شورت مردانه مناسب می تواند نقش بسیار مهمی را در سلامت جسم و روح آقایان داشته باشد که متأسفانه بسیاری از افراد به این موضوع بی توجهی می کنند و فقط به دنبال خرید شورت مردانه ارزان قیمت هستند غافل از آن که قیمت شورت مردانه می تواند در کیفیت جنس آن تأثیر گذار باشد. زمانی که شما لباس تنگی به تن می کنید یا لباسی را می پوشید که احساس می کنید پارچه ی لباس پوست تن شما را آزار می دهد قطعاً در تمام طول مدتی که آن را به تن دارید دائماً حس ناخوشایندی همراه شماست و این سلامت روح شما را تحت تأثیر قرار می دهد.
لباس زیر مردانه باید براساس جنس پوست و علایق شخصی هر کس انتخاب شود تا در آن احساس راحتی و آرامش نماید. هرچه لباس زیر شما جنس راحت تر و لطیف تر و سازگار با پوستتان را داشته باشد قطعاً شما با آن لباس احساس راحتی و آرامش بیشتری خواهید داشت و می توانید ساعات طولانی از روز را در خارج از منزل بدون ناراحتی و تنش روحی به امورات خود بپردازید. پوشاک مردانه خصوصاً شورت مردانه به دلیل تنوعی که دارد باید براساس نوع استفاده انتخاب شود. به عنوان مثال اگر شما می خواهید ورزش کنید باید شورتی را انتخاب کنید که رطوبت را به خود جذب کند و در اثر سایش زیاد پاها به هم باعث ایجاد حساسیت و عرق سوز شدن نگردد. پس هر کس باید هنگام انتخاب لباس زیر مردانه استانداردها و موارد مصرف خود را در نظر بگیرد و با توجه به کیفیت و مرغوبیت جنس پارچه اقدام به خرید شورت مردانه نماید.

انواع جنس پارچه و بهترین پارچه برای شورت مردانه چیست؟1

انواع جنس پارچه برای شورت مردانه

لباس زیر مردانه همانطور که گفته شد با تنوع زیادی از نظر جنس پارچه در بازار وجود دارد. با پیشرفت صنعت نساجی و پوشاک مردانه، لباس زیر مردانه نیز با مدل های متنوع و جنس های مختلف به بازار عرضه می گردد. اما باید دقت داشته باشید جنسی را انتخاب کنید که با پوست و شرایط و موقعیتی که می خواهید از آن استفاده کنید همخوانی داشته باشد. چرا که یک شورت نامناسب باعث می شود شما در طول مهمانی رسمی کاملاً معذب باشید و این حس ممکن است در رفتار و چهره ی شما نمایان شود. خرید شورت مردانه باید براساس رفتارهای پوستی و حساسیت هایی که ممکن است به برخی از انواع پارچه داشته باشید صورت گیرد. دقت کنید که استفاده ی طولانی مدت از پارچه های نامرغوب سبب آسیب جدی به پوست بدن شما خصوصاً ناحیه تناسلی می گردد. بسیاری از افراد گمان می کنند که به هیچ پارچه و الیافی حساسیت ندارند و با خیال راحت هر لباس زیر مردانه ای که بخواهند خریداری می کنند. اما بهتر است بدانید که حتی این افراد نیز باید شورتی را انتخاب کنند که از جنس الیاف طبیعی باشد و هوا در آن گردش داشته باشد تا مانع بروز عفونت و حساسیت های پوستی شود.
خرید شورت مردانه و انتخاب لباس زیر مردانه مناسب یکی از مهم ترین بخش خرید شما می باشد. اما برای این که بدانید چه شورتی مناسب است باید ابتدا با انواع جنس پارچه برای شورت مردانه آشنا شوید. ما در این بخش به ذکر چند مورد از مهم ترین و معمول ترین جنس ها اشاره کردیم. با ما باشید. پوشاک شرق انواع شورت مردانه شیک و شورت مردانه اسپرت را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به شما مشتریان گرامی عرضه می نماید. برای خرید شورت مردانه با کیفیت اینجا کلیک کنید.

• نخ

شورت نخی مردانه از جمله شورت های پرطرفدار در بین همه ی سنین و با هر سبک و سلیقه ای می باشد. چرا که شورت نخی مردانه بسیار سبک، خنک و راحت است ضمن آن که قیمت شورت مردانه نخی نیز از سایر شورت ها ارزان تر است. این جنس پارچه در عین حال که قدرت جذب بالایی دارد می تواند رطوبت را از خود عبور دهد و با گردش هوا باعث خنکی و حس خوشایند در شخص شود. شورت نخی مردانه معمولاً یک شورت راحتی به حساب می آید و بیشتر برای استفاده ی روزانه هنگامی که می خواهید زمان طولانی را در خارج از منزل باشید مخصوصاً در روزهای گرم سال، می تواند بهترین گزینه باشد.
لباس مردانه نخی به دلیل این که نرم و راحت است برای سلامتی و بهداشت فرد بسیار مناسب می باشد مخصوصاً برای افرادی که تعریق بالایی دارند شورت نخی مردانه یک انتخاب ایده آل است. چرا که با گردش هوا و راحتی و سبکی که دارند به سادگی با حرکات طبیعی بدن حرکت می کنند و خیلی کم جابجا می شوند و همین موضوع باعث خنک ماندن و در نتیجه تعریق کمتر می گردد و سبب می شود شخص بوی نامطبوعی که حاصل از تعریق زیاد است را ندهد. دلیل دیگر آن هم اینست که بسیاری از مدل های شورت نخی مردانه مقدار زیادی پنبه در خود دارند و پنبه تنفس پذیر و بسیار بهداشتی بوده و به پوست بدن اجازه ی نفس کشیدن می دهد و مانع خفگی اعضای بدن شما نمی گردد.

• نایلون

لباس زیر مردانه از جنس نایلون بسیار مقاوم بوده و خاصیت کشسانی بالایی دارد و شستن آن بسیار ساده است. این جنس پارچه در برابر لک شدن بسیار مقاوم می باشد و لک و کثیفی به راحتی از روی لباس نایلونی پاک خواهد شد. همین موضوع باعث می شود که عمر طولانی نیز نسبت به سایر پارچه ها داشته باشد. برخی از پارچه های نایلونی در هنگام تعریق رطوبت را از بدن شما دور نگه می دارند و موجب خیس شدنتان نمی شوند. اما همین پارچه های نایلونی در روزهای گرم سال اصلاً توصیه نمی شود چرا که در هوای گرم و تعریق زیاد به بدن می چسبند و با حرکات طبیعی بدن هماهنگ نیستند و این حس آزاردهنده ای را به شخص انتقال می دهد. ضمن این که پارچه ی نایلونی گرما را در خود نگه می دارد و در هوای گرم و تعریق زیاد باعث حساسیت های پوستی مانند عرق سوز شدن می گردد. ترجیحاً بهتر است جز در مواقعی خاص از لباس زیر مردانه با جنس نایلون استفاده نشود.

انواع جنس پارچه و بهترین پارچه برای شورت مردانه چیست؟2

• ابریشم

شورت مردانه شیک اگر می خواهید شورت ابریشمی انتخاب کنید. جنس پارچه ی ابریشم بسیار نرم و لطیف است و قابلیت رنگ پذیری بالایی دارد به همین دلیل تنوع رنگ در لباس زیر مردانه ابریشمی زیاد است. پارچه ابریشم که به دلیل این که از پیله ی کرم ابریشم بدست می آید از جنس الیاف طبیعی محسوب می گردد و همین امر سبب گران قیمت شدن آن شده است. شورت مردانه شیک ابریشمی یکی از لباس زیرهای لوکس می باشد و بسیار ظریف و سبک بوده که حس خوشایندی را به شخص منتقل می کند. جالب است بدانید که پارچه ابریشم برخلاف ظاهر ظریف و نرمی که دارد بسیار محکم و مقاوم بوده و شاید یکی دیگر از دلایل قیمت بالای آن همین استحکام و دوامش می باشد.

• بامبو

شورت مردانه اسپرت اگر انتخاب شماست می توانید از شورت های بامبو استفاده کنید. این جنس پارچه که چند سالیست رواج پیدا کرده همانطور که از نامش پیداست الیاف آن از درخت بامبو تولید می شود و همین امر نشان دهنده ی طبیعی بودن آن است. پارچه بامبو به علت نرمی، لطافت و خواص آنتی باکتریالی که دارد با محبوبیت زیادی مواجه شده است. همچنین می توان خاصیت کشسانی آن را نیز به عنوان یکی از ویژگی های مثبت شورت بامبو ذکر کرد. شورت مردانه اسپرت از جنس بامبو می تواند گزینه ی مناسبی برای استفاده ی روزمره باشد. به دلیل طبیعی و گیاهی بودن آن، کسانی که پوست حساسی دارند بهتر است یک بار شورت بامبو را امتحان کنند. قطعاً به لیست طرفداران این جنس پارچه اضافه خواهند شد. پوشاک شرق یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی خرید شورت مردانه است که کیفیت و قیمت را تضمین می کند.

انواع جنس پارچه و بهترین پارچه برای شورت مردانه چیست؟3

ویژگی های یک پارچه ی خوب برای لباس زیر مردانه:

◘ پوشاک مردانه همانطور که مشخص است برای آقایان تولید می شود پس برخی از این لباس ها ممکن است از جنس های ضخیم تر و بادوام تر تهیه شوند. اما در دوخت و تولید لباس زیر مردانه باید از نازک ترین جنس پارچه استفاده کرد تا احساس سنگینی و خفگی را به شخص ندهد. البته از لحاظ نازکی نباید تاروپود آن خیلی نازک باشد که بدن نما شود. بلکه باید نسبت به سایر پارچه ها ظریف تر و نازک تر انتخاب گردد.
◘ لباس زیر مردانه به دلیل این که ارتباط مستقیمی با پوست بدن و مخصوصاً ناحیه تناسلی دارد باید از نرمی و لطافت بیشتری نسبت به سایر لباس ها برخوردار باشد. حتماً دقت کنید در هنگام خرید شورت مردانه ابتدا جنس پارچه ی آن را روی پوست خود بکشید و اگر احساس نرمی و لطافت به شما دست داد سپس آن را خریداری نمایید. چرا که بسیاری از افراد پوست حساسی دارند و ممکن است یک لباس با پارچه نامرغوب سبب حساسیت های پوستی زیادی شود. در هنگام خرید اینترنتی شورت مردانه نیز از جنس پارچه اطمینان حاصل نمایید و بیشتر سعی کنید از بین شورت های با جنس مرغوب انتخاب و سپس خرید کنید.
◘ خرید شورت مردانه باید براساس جنس پارچه ای انجام شود که مطمئن هستید گردش هوا در آن به خوبی صورت می پذیرد. در غیر این صورت پوست دچار خفگی شده و در نهایت باعث ایجاد حساسیت و یا عرق سوز شدن ناحیه پایین تنه و تناسلی می گردد. همچنین تنفس پذیر بودن جنس پارچه موجب تعریق کمتر و خنک ماندن بدن می شود.
◘ لباس زیر مردانه ای را انتخاب کنید که در روزهای گرم و طاقت فرسای سال با جذب رطوبت مانع عرق سوز شدن پوست شما گردد. همچنین لباس زیر مردانه با جذب رطوبت حاصل از تعریق بدن سبب می شود رطوبت به لباس های رویه منتقل نشود و لباس های شما را خیس و نازیبا نشان ندهد.
◘ پوشاک مردانه همانطور که گفتیم معمولاً از جنس های ضخیم تر نسبت به لباس های زنانه تولید می شوند ولی در مورد لباس زیر باید از نازکی و ظرافت بالایی برخوردار باشند. دقت کنید لباس زیر مردانه ای که انتخاب می کنید علاوه بر ظرافت و نازکی دوام و استحکام خوبی نیز داشته باشد و طوری نباشد که پس از چند بار شست و شو مجبور به دور انداختن آن شوید.

بهترین پارچه برای شورت مردانه چیست؟

لباس زیر مردانه که یکی از خریدهای مهم و حساسیست و باید با دقت و وسواس زیادی انتخاب شود. یکی از دلایلی که موجب این میزان دقت و وسواس می شود، حساس بودن پوست بدن افراد است. بسیاری از اشخاص پوست های حساسی دارند و حتی اگر اینگونه نیز نباشد باز هم جنس پارچه از نوع نامرغوب می تواند باعث بروز عرق سوزهای شدید و حتی بیماری های پوستی گردد. با این همه تنوعی که در جنس پارچه ی شورت مردانه وجود دارد، بهترین پارچه برای شورت مردانه چیست؟
شورت نخی مردانه به دلیل جنس آن از الیاف طبیعیست و نرمی و لطافتی که دارد خصوصاً برخی از پارچه های نخی که در آن ها از پنبه استفاده شده دارای گردش هوا و تنفس پذیری بالایی هستند. پارچه پنبه ای علاوه برجذب بالا و نرمی به حفظ دمای طبیعی بدن نیز کمک می کند. از جمله خواص الیاف پنبه خنک بودن در تابستان و گرم بودن در زمستان است. اگر می خواهید مطمئن باشید که لباس زیر به اندازه کافی تمیز شسته می شود و در نهایت خوب و کامل خشک می شود به شما توصیه می کنیم که از لباس زیر مردانه نخی استفاده کنید که علاوه بر موارد ذکر شده بهداشتی تر از مابقی پارچه ها نیز می باشد.

انواع جنس پارچه و بهترین پارچه برای شورت مردانه چیست؟4

جمع بندی

خرید شورت مردانه باید با توجه به جنس پارچه و نوع پوست هر شخص خریداری شود. ترجیحاً بهتر است شورت هایی خریداری شوند که جنس پارچه آن ها سبک، لطیف و تنفس پذیر می باشند. فروشگاه پوشاک شرق یکی از متنوع ترین فروشگاه های اینترنتی برای خرید شورت نخی مردانه در کشور می باشد. برای تماشای انواع لباس زیر مردانه از جمله شورت مردانه و زیرپوش مردانه لطفاً اینجا کلیک نمایید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *