زیرپوش مردانه چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟

زیرپوش مردانه چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟

زیرپوش ها از آن دسته لباس های بسیار مهمی می باشند که باید حتما در طول روز به تن داشته باشید. زیر پوش ها به نوعی در دسته ی لباس زیر ها قرار می گیرند و باید حتما در زیر لباس های اصلی خود از این مدل لباس زیر مردانه استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی شرق یکی از معتبرترین فروشگاه های لباس زیر در شمال کشور می باشد، شما می توانید خرید لباس زیر مردانه و زنانه خود را از طریق سایت فروشگاه انجام دهید. در ادامه با پوشاک شرق انواع مختلفی از زیرپوش مردانه را به شما معرفی می کنیم و کاربرد های هر یک را به طور کامل شرح خواهیم داد. با ما همراه  باشید.

تعریف زیر پوش مردانه

زیر پوش نزدیک ترین لباس به پوست است و زیر لباس های اصلی پوشیده می شود. زیرپوش مردانه در فصل گرما می تواند به عنوان یک عرق گیر عالی عمل کند و در فصل سرما نیز نقش گرم کردن بدن را خواهد داشت. برای تهیه لباس زیر تولید کنندگان در تلاش اند تا لباس هایی از الیافی مثل نخ و پنبه تولید کنند. استفاده از نخ و پنبه برای تولید زیرپوش مردانه مانع گرم شدن بدن در روز های گرم سال می شود و بدن را خنک نگه می دارد.

زیرپوش مردانه چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟

تاریخچه لباس زیر مردانه

دقیقا نمی توان به محل و زمان طراحی و استفاده از زیر پوش های مردانه اشاره کرد اما کاربرد آن ها از زمان جنگ بیشتر نمایان شد. بعد از جنگ جهانی اول مردم به سمت پوشیدن این لباس خنک بر زیر لباس هایشان شدند. زمان زیادی طول کشید تا مردم نیز در زندگی روزمره از این زیرپوش ها استفاده کنند. باز شدن پای زیر پوش به صنعت مد و تبلیغ آن به یک لباس کار آمد سبب شد تا مردم زیادی بخواهند تا از این سبک لباس مردانه استفاده کنند.

دلایل استفاده از زیرپوش مردانه

پوشیدن زیرپوش مردانه دلایل بسیاری دارد که ما سعی می کنیم در این بخش به آن بپردازیم.

• عایق سرما و گرما

زیرپوش مردانه آستین بلند را می توان برای فصل های سرد سال انتخاب کرد. پوشیدن زیرپوش می تواند تا حدی باعث گرم نگه داشته شدن بدن شود. در فصل گرما نیز پوشیدن این زیرپوش های مردانه مانع از تعریق بیش از حد بدن می شود. فقط به خاطر داشته باشید تا آنجایی که می توانید از زیرپوش های تولید شده از نخ و پنبه استفاده کنید.  

• جذب رطوبت بدن

مهم ترین دلیلی که امروزه می توان برای پوشیدن زیر پوش داشت، جذب رطوبت بالای زیر پوش های مردانه است. بدن به دلایل زیادی ممکن است دچار تعریق بالا شود. یکی از این موارد استرس می باشد. شما برای جلوگیری از نشان دادن این تعریق های زیاد ناشی از استرس می توانید از زیر پوش های مردانه استفاده کنید.

• جلوگیری از کثیف شدن لباس

عرق کردن لباس ممکن است باعث کثیف شدن و لکه افتادن بر روی لباس اصلی شود. اما با پوشیدن زیرپوش مردانه می توانید از کثیف شدن پیراهن خود جلوگیری کنید. برای مثال استفاده از دئودورانت و اسپری های مناسب بدن اگر بدون استفاده از زیرپوش های مردانه باشد می تواند باعث کثیف شدن لباس اصلی شما شود مخصوصا اگر لباس رنگ روشن نیز پوشیده باشید.

• احساس راحتی

هنگامی که بخواهید از لباس های پشمی و بافتنی برای فصل سرما استفاده کنید، پوشیدن آن ها بدون پوشیدن زیرپوش مردانه غیر ممکن خواهد بود. پوشیدن زیرپوش های مردانه می تواند به شما کمک کند تا لباس هایی که دارای پرز بسیاری می باشند را بدون هیچ مشکلی برای مهمانی ها و محیط بیرون انتخاب کنید.

انواع مختلف زیرپوش مردانه

زیرپوش های مردانه در طرح ها و نقش های فراوانی تولید می شوند. این مدل های زیرپوش می تواند در جنس پارچه یا مدل طراحی شده پیراهن ها با هم متفاوت باشند. در ادامه این قسمت به معرفی انواع مختلفی از زیرپوش های مردانه خواهیم پرداخت. 

زیرپوش مردانه یقه گرد

زیرپوش یقه گرد مردانه از جمله مدل زیرپو ش هایی است که طرفداران بسیاری دارند. معمولا از این مدل زیرپوش برای پوشیدن در زیر کت و شلوار استفاده می شود. کاربرد دیگری که این لباس می تواند داشته باشد پوشیدن آن زیر لباس های اسپرت با دکمه های باز می باشد.

زیرپوش مردانه چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟1

زیرپوش گنی مردانه

زیرپوش مردانه گنی نیز مانند گن های زنانه مصارف گوناگونی دارند. زیرپوش های مردانه گنی می توانند باعث زیبایی اندام مردان شوند. این زیرپوش ها بعد از جراحی هایی در ناحیه شکم و پهلو توسط پزشکان توصیه می شوند. اگر دقت کرده باشید افرادی که در رشته های ورزشی سنگین فعالیت می کنند مانند وزنه برداران از این زیرپوش های گنی استفاده می کنند.

چه مردانی بیشتر از زیر پوش های گنی استفاده می کنند؟

اغلب زیرپوش های گنی توسط مردانی استفاده می شوند که از زخم های جراحی که به تازگی انجام داده اند رنج می برند. یا افرادی که ورزش های سنگین انجام می دهند و هنگام انجام این ورزش ها می توانند از گن استفاده کنند. یا افرادی که دارای اضافه وزن هستند. معمولا گن برای جمع کردن چربی های بدن نیز پوشیده می شود. این دسته از افراد مردانی هستند که نمی خواهند ورزش کنند ولی علاقه مند به داشتن بدنی ورزیده می باشند.

زیرپوش آستین بلند مردانه

زیرپوش های آستین بلند مردانه دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی می باشند. طراحی این زیر پوش های آستین بلند از قسمت یقه می تواند به مدل های یقه گرد و یقه هفت تولید شود. این مدل زیرپوش، بیشتر در روز های سرد سال استفاده می شود. این زیر پوش مردانه آستین بلند انتخاب خوبی است برای گرم نگه داشتن بدن در زیر لباس های اصلی در روز های بارانی و مانند یک عایق عمل می کند. البته اندازه آستین های این زیرپوش ها متفاوت می باشد. برخی از این مدل ها که بسیار هم پر طرفدار هستند دارای آستین های یک ربع می باشند. زیرپوش آستین یک ربع  از مناسب ترین های زیر پوش ها برای استفاده در منزل می باشند.  

چه افرادی از زیر پوش های آستین بلند استفاده می کنند؟

افرادی که در مناطق سرد کشور زندگی می کنند و باید لباس های زیادی را برای گرم نگه داشتن بدن خود بپوشند.

زیرپوش مردانه چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟2

زیرپوش رکابی مردانه

زیرپوش مردانه رکابی، اغلب این زیرپوش ها برای پوشیدن در تابستان می باشند. جنس این زیرپوش ها از نخ و پنبه است. پوشیدن این مدل زیرپوش مردانه می تواند باعث احساس خنکی در شما شود. این مدل زیرپوش مردانه انتخاب مناسبی برای پوشیدن در منزل است. به دلیل راحتی و سبک بودن این سبک زیرپوش پیشنهاد ما خرید و استفاده از زیرپوش های رکابی است.

چه افرادی از زیرپوش های مردانه رکابی استفاده می کنند؟

آقایانی که تعریق بیشتری در قسمت های کمر، سینه ها و شکم خود دارند باید از زیرپوش های رکابی استفاده کنند. افرادی که نسبت به گرما زود واکنش می دهند و نمی توانند لباس های اضافی را تحمل کنند، انتخابی به جز استفاده از زیر پوش رکابی نخی ندارند.

زیرپوش مردانه چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟3

زیرپوش آستین حلقه ای مردانه

زیرپوش مردانه آستین حلقه ای یکی دیگر از پر استفاده ترین زیرپوش ها هستند. این زیرپوش معمولا در هنگام داشتن مراسم های رسمی که قصد دارید کت و شلوار بپوشید، پوشیدن آن مناسب است. این زیرپوش مردانه اغلب یکی از لباس های زیر مناسب یونیفرم های سربازان است.

چه افرادی زیر پوش مردانه آستین حلقه ای را استفاده می کنند؟

آقایانی که ورزش هایی سنگینی مثل دو و میدانی و دوچرخه سواری انجام می دهند. افرادی که می خواهند یک لباس خنک برای منزل داشته باشند، همینطور می توان از این زیرپوش آستین حلقه ای مردانه برای زیر لباس های رسمی استفاده کرد.

زیرپوش مردانه چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟4

زیرپوش یقه خشتی مردانه

زیرپوش مردانه یقه خشتی اغلب از پنبه و نخ تولید می شود. این زیرپوش دارای جذب فوق العاده بالایی است و کاملا فیت می شود. استفاده از این زیرپوش برای افرادی که به باشگاه می روند و دوست دارند تا عضلات قسمت سرشانه آن ها پهن تر دیده شود مناسب است.

چه افرادی از زیرپوش های مردانه یقه خشتی استفاده می کنند؟

افرادی که به باشگاه می روند و اندام ورزیده ای دارند. انتخاب این زیرپوش توسط افرادی  که دوست دارند در منزل لباس ساده و راحتی بپوشند نیز مناسب است.

زیرپوش مردانه چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟5

◘ زیرپوش ورزشی

زیرپوش ورزشی مردانه از الیاف مصنوعی تولید می شود. استفاده از این زیرپوش های ورزشی می تواند باعث تعریق بیشتر شما شود اما جذب این زیرپوش ها بسیار بالا است و الیاف بسیار سبکی دارند. از جمله زیرپوش های پر طرفدار در بین ورزشکاران می باشند.

چه افرادی از زیرپوش ورزشی استفاده می کنند؟

همانطور که از اسم این محصول مشخص است این زیرپوش های ورزشی فقط مناسب برای زمانی است که شما ورزش می کنید.

زیرپوش مردانه چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟6

◘ زیرپوش های فیتنس

این مدل زیرپوش های فیتنس، به این شکل هستند که از قسمت سرشانه ها به هم نزدیک بوده و مانند زیرپوش یقه خشتی از پوشش کمتری برخوردار هستند. این مدل زیرپوش را نیز برای استفاده در هنگام ورزش توصیه می کنیم. اغلب هم افرادی از این زیرپوش ها استفاده می کنند که دارای اندام ورزیده ای می باشند. زیرپوش های فیتنس نیز از الیاف مصنوعی تولید می شوند که در داخل آن ها از پد های عرق گیر استفاده می گردد تا در هنگام تحرک بیشتر و تعریق بدن بتواند به درستی رطوبت بدن شما را جذب کند.

ویژگی های زیرپوش مردانه

1- مشخص نبودن از زیر لباس

اگر شما از رنگ های روشن برای انتخاب رنگ لباس اصلی خود استفاده کرده باشید، این زیرپوش با قرار گرفتن در زیر لباس اصلی شما اصلا مشخص نخواهد بود.

2- داشتن سایز مناسب

یک زیر پوش مناسب دارای سایز مناسبی نیز می باشد. اگر زیر پوش شما تنگ یا گشاد باشد شما را آزار خواهد داد. پس حتما سعی کنید از زیرپوش مناسب با سایز خود استفاده کنید. بیش از حد بزرگ بودن زیرپوش باعث می شود مدام از زیر لباس های شما معلوم باشد و تنگ بودن آن باعث می شود نتوانید به راحتی درون لباس حرکت کنید.

3- کیفیت بالا

از ویژگی های مهم یک لباس زیر داشتن کیفیت بسیاربالا می باشد، زیرا این لباس در هنگام پوشیده شدن نزدیک ترین لایه لباس به پوست شما می باشد. شما می توانید بهترین و مرغوب ترین لباس های زیر مردانه را با قیمت مناسب از فروشگاه شرق تهیه نمایید.

نتیجه گیری

لباس های زیر مردانه به دو گروه تقسیم بندی می شوند. این دسته بندی شامل شورت مردانه و زیرپوش مردانه می باشد.  این زیرپوش ها دارای مدل های مختلفی چه از لحاظ رنگ و چه از لحاظ طرح می باشند. اما شما باید دقت کنید که زیرپوشی را که تهیه می کنید با رنگ لباس اصلی شما هم خوانی داشته باشد و از زیر لباس مشخص نباشد. سعی کنید به کاربرد زیرپوشی که انتخاب کرده اید نیز دقت نمایید. برای مثال برای ورزش و استفاده در محیط های ورزشی مثل باشگاه بهتر است از زیرپوش های فیتنس استفاده گردد. برای مشاهده مدل های متنوع لباس زیر مردانه و لباس زیر زنانه و خرید اینترنتی لباس زیر به سایت فروشگاه شرق مراجعه نمایید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *