همه چیز درباره زیرپوش آستین دار مردانه

همه چیز درباره زیرپوش آستین دار مردانه

زیرپوش مردانه یکی از پوشاک ضروری برای آقایان است. زیرپوش مردانه مدل‌های متنوعی دارد که می‌توان مدل آستین دار را جزو محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین مدل‌ها معرفی کرد. زیرپوش آستین دار مردانه مناسب سنین مختلف با سایزهای متفاوت است و هیچ محدودیتی در پوشیدن آن وجود ندارد. این لباس با کاربرد و کیفیت بسیار خوب خود جزو پرفروش‌ترین مدل‌های بازار قرار گرفته است. ما در ادامه قصد داریم به معرفی زیرپوش آستین دار مردانه، کاربردهای زیرپوش، مزیت ها، انواع زیرپوش مردانه آستین دار و… بپردازیم و در ادامه آن فروشگاهی معتبر برای خرید بهترین لباس را معرفی خواهیم کرد. پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. 

زیرپوش آستین دار مردانه چیست؟ 

زیرپوش از اصلی‌ترین پوشاک برای آقایان است که در طول روز استفاده می‌کنند، زیرپوش مردانه اغلب برای زیر پیراهن مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرد یعنی بالا تنه آقایان را پوشش دهد. از آنجایی که با پوست تماس مستقیم دارد، کیفیت و جنس آن بسیار مهم است تا به سلامت پوست آسیب نرساند. همچنین زیرپوش مردانه باید دارای بافت راحتی باشد تا در زمان پوشیدن آن راحت باشید.
زیرپوش مردانه دارای چندین مدل متفاوت مانند آستین حلقه ای، بدون آستین است و… است که مدل آستین دار آن را می‌توان بهترین و با کیفیت‌ترین مدل‌ها معرفی کرد. این محصول مزایای زیادی دارد که توانسته مورد توجه آقایان زیادی قرار گیرد. 
طراحی این تیشرت به صورت ساده است و حلقه آستین‌های راحت و آزاد دارد که قسمت شانه و زیر بغل را اذیت نکند. آستین‌های این زیرپوش دارای قد کوتاهی هستند و حدودا ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر از قسمت سرشانه تا بازوها را پوشش می‌دهند. تنوع رنگ‌بندی و سایز در زیرپوش آستین دار مردانه بسیار زیاد است که با توجه به سایز هیکل و سلیقه خود می‌توانید سایز و رنگ مناسب را انتخاب کنید. 
سر آستین‌های زیرپوش آستین دار مردانه بیشتر به صورت حلقه‌ای گرد و آزاد طراحی می‌شوند. همچنین یقه این لباس کاربردی به صورت گرد و یقه هفت است و برای تمامی استایل‌ها مانند کت و شلوار، سویشرت، پیراهن دکمه دار، هودی و… مناسب است و اثری از یقه زیرپوش زیر لباس دیده نمی‌شود. دیگر قسمت‌ها و لبه‌های این زیرپوش به صورت ساده و یکنواخت دوخته شده و طراحی خاصی ندارد. 

چرا باید زیرپوش مردانه پوشید؟ 

از زمان گذشته تا به امروز پوشیدن زیرپوش بین افراد به ویژه آقایان رایج است و اهمیت زیادی دارد، اما دلیل پوشیدن زیرپوش مردانه چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم که هر فرد برای پوشیدن زیرپوش دلیل و هدف خاصی دارد که مهم‌ترین این دلایل را در ادامه مطرح می‌کنیم. 

ظاهر بهتر

یکی از مهم‌ترین دلایل پوشیدن زیرپوش مردانه برای داشتن ظاهری بهتر و بدون نقص است. آقایانی که دارای برآمدگی در بدن خود هستند، به عنوان مثال پهلو یا شکم بزرگ دارند. برای پنهان کردن این برآمدگی‌ها از زیرپوش استفاده می‌شود که بدنی صاف‌تر داشته باشند. از طرفی دیگر آقایانی که از پیراهن‌های یقه باز استفاده می‌کنند، برای دیده نشدن موهای سینه‌شان از زیرپوش استفاده می‌کنند که مانع دیده شدن موها می‌شود. 

عدم دیده شدن بدن

یکی دیگر از دلایل اهمیت پوشیدن زیرپوش برای آقایان، دیده نشدن بدن است. بسیاری از آقایان به دلیل داشتن قفسه سینه یا شکم بزرگ، زمان نشستن بین دکمه‌های لباسشان فاصله به وجود می‌آید و پوست بدنشان دیده می‌شود. این امر در مهمانی‌ها و جلسات کاری جلوه‌ای زشت و ناخوشایند دارد، اما زمانی که زیرپوش رنگ لباس پوشیده باشید، اگر بین دکمه‌ها فاصله ایجاد شود پوست بدنتان به ویژه موهای قفسه سینه دیده نمی‌شوند و معذب نخواهید شد. 

محافظت از پوست

بسیاری از آقایان دارای پوست حساسی هستند و با پوشیدن لباس‌هایی از جنس پلاستیک، پلی استر و… پوستشان جوش می‌زند. زیرپوش با جنس نخی خود از ایجاد حساسیت‌های پوستی جلوگیری می‌کند و از پوست در برابر آلودگی‌های محیط محافظت خواهد کرد.

همه چیز درباره زیرپوش آستین دار مردانه 1

معرفی کاربردهای زیرپوش آستین دار مردانه

زیرپوش آستین دار مردانه با شکل و جنس خوب خود دارای کاربردهای زیادی است که در ادامه این بخش با مهم‌ترین کاربردهای این لباس آشنا خواهیم شد. 

راحتی و آسایش زیرپوش آستین دار

طراحی و دوخت تیشرت آستین دار با استفاده از جنس‌های نرم و لطیف مانند نخ پنبه صورت می‌گیرد و دارای شکل راحت و آزادی است که با پوشیدن آن احساس راحتی و آسایش را تجربه می‌کنید و به هیچ عنوان اذیت نخواهید شد. 

زیرپوش آستین دار مناسب برای فعالیت‌های ورزشی

زیرپوش آستین دار دارای وزن بسیار سبکی است که حین پوشیدن احساس تنگی یا اذیت نخواهید کرد. راحتی زیرپوش آستین دار سبب شده است تا بسیاری از ورزشکاران برای باشگاه این لباس را انتخاب کنند و حرکات و تمرینات را به خوبی انجام دهند. 

جذب عرق و رطوبت

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های زیرپوش آستین دار مردانه جذب عرق است که برای افراد اهمیت فوق العاده زیادی دارد. همه افراد در زمان و مکان‌های مختلف عرق می‌کنند که عرق کردن موجب خیس شدن لباس‌شان می‌شود. این امر جلوه‌ای بسیار زشتی دارد، به خصوص اگر در مهمانی‌های مهم یا مراسم‌های کاری باشد. زیرپوش آستین دار این مشکل را حل کرده به صورتی که عرق بدن را جذب خود می‌کند و از خیس شدن پیراهن و لباس جلوگیری به عمل می‌آورد. 
اگر جزو افراد استرسی هستید که همواره عرق می‌کنید یا از افرادی هستید که نسبت به گرما حساس هستید و در هر شرایطی بدنتان عرق می‌کند، حتما از تیشرت‌های آستین دار زیر پیراهن در زمان خروج از منزل استفاده کنید. زیرپوش آستین دار به عنوان لایه‌ای محافظتی بین پوست بدن و پیراهن عمل می‌کند و از خیس شدن پیراهن و ایجاد بوی نامطبوع عرق جلوگیری خواهد کرد. 

عایق سرما در زمستان

دیگر کاربرد مهم زیرپوش آستین دار در فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان است که به عنوان لایه‌ای اضافی از بدن در برابر سرما محافظت می‌کند و با بافت نرم خود بدن را گرم نگه می‌دارد. پوشیدن زیرپوش در زمستان زیر لباس و هودی اصلا مشخص نیست، اما حس گرما را به خوبی به بدن منتقل می‌کند. پوشیدن این زیرپوش در زمستان برای آقایانی که در محیط‌های سرد بیرون مانند ساختمان‌ها و… مشغول به کار هستند، انتخابی ایده آل است.

عدم ایجاد لکه‌های زرد دئودرانت

حتما می‌دانید استفاده از مام زیر بغل و دئودرانت سبب ایجاد لکه‌های زرد رنگ در قسمت زیر بغل لباس‌ها می‌شود که جلوه‌ای بسیار زشت دارد. این مواد با استفاده از مواد شوینده تمیز نمی‌شوند که امری ناخوشایند است. با پوشیدن زیرپوش آستین دار دیگر نگران لکه‌های زرد دئودرانت نخواهید بود؛ زیرا زیرپوش به عنوان لایه‌ای محافظ برای جلوگیری از ایجاد لکه‌های زرد روی لباس عمل می‌کند، از همین جهت می‌توان ایجاد نشدن لکه‌های مام و دئودرانت را نیز در حیطه کاربردهای زیرپوش قرار داد. 

پوشیدن به عنوان لباس راحتی

زیرپوش آستین دار مردانه را به عنوان لباس راحتی در منزل می‌توان پوشید؛ زیرا هر فرد اعم از آقا و خانم برای منزل لباسی را انتخاب می‌کند که بسیار راحت و آزاد باشد و در بدن احساس نشود. در این زمان بهترین انتخاب پوشیدن زیرپوش است. 

لباس تابستانی

زیرپوش آستین دار مردانه را علاوه بر اینکه در فصل زمستان می‌توانید بپوشید، همچنین برای فصل تابستان انتخابی ایده آل است؛ زیرا این زیرپوش با جنسی نرمی که دارد، بسیار خنک است و گرمای تابستان را به حداقل می‌رساند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید زیرپوش مردانه

همه چیز درباره زیرپوش آستین دار مردانه 2

انواع زیرپوش آستین دار مردانه

زیرپوش آستین دار مردانه از نظر دوخت یقه دارای مدل‌های متنوعی است که هر یک را برای زمان و مکان مناسب خود باید بپوشید، در این قسمت با مدل‌های متنوع زیرپوش مردانه آشنا می‌شویم. 

زیرپوش آستین دار یقه هفت مردانه

یکی از مدل‌های رایج و محبوب زیرپوش آستین دار مدل یقه هفت است و بیشتر برای لباس‌هایی استفاده می‌شود که دارای یقه خیلی باز هستند که یقه این زیرپوش مانع دیدن شدن یقه لباس می‌شود. 

زیرپوش آستین دار یقه گرد مردانه

پرطرفدارترین مدل زیرپوش آستین دار مدل یقه گرد است که نه تنها برای منزل به عنوان لباس راحتی می‌توانید استفاده کنید، بلکه می‌توانید برای زیر لباس‌های رسمی مانند پیراهن، کت و… بپوشید. 

جنس زیرپوش آستین دار مردانه چیست

انواع زیرپوش مردانه آستین دار با استفاده از صد در صد نخ و الیاف نخی و طبیعی دوخته شده است و بافت بسیار نرم و لطیفی دارد. برای دوخت این زیرپوش از هیچ گونه نخ پلی استری و مصنوعی که سبب حساسیت‌های پوستی و تعریق زیاد بدن می‌شوند، استفاده نشده است. 
جنس نخی این زیرپوش موجب شده است تا راحتی فوق العاده‌ای داشته باشند. همچنین شست و شو و رفع لکه‌های این زیرپوش نسبت به پارچه‌های مصنوعی بسیار راحت است و در کمترین زمان محو می‌شوند. عدم استفاده از نخ و رنگ‌های شیمیایی برای تولید زیرپوش آستین دار برای افرادی که دارای حساسیت پوستی هستند، مزیتی مهم است که نه تنها مانع بروز حساسیت‌های پوستی می‌شود، بلکه از ایجاد باکتری‌ها و بوی نامطبوع عرق نیز جلوگیری می‌کند. 

مزیت‌های زیرپوش آستین دار نخی

•    بافت بسیار نرم، سبک و لطیفی دارد که پوست را نوازش می‌کند و برخلاف سایر لباس‌ها سبب خارش پوست نمی‌شود. 
•    به راحتی شسته شده و لکه‌ها از بین می‌روند. 
•    دارای کیفیت بسیار خوبی است و در اثر شست و شو دچار تغییر رنگ یا سایز نمی‌شود. 
•    از هیچ گونه نخ یا رنگ شیمیایی در تولید تیشرت استفاده نشده و ضد حساسیت است. 
•    برای افرادی که از مشکلات پوستی مانند اگزما، خشکی پوست و… رنج می‌برند، مناسب است.

همه چیز درباره زیرپوش آستین دار مردانه 3

در خرید زیرپوش به چه مسائلی توجه کنیم

خرید زیرپوش آستین دار مردانه شاید کار آسانی به نظر برسد، اما در زمان خرید و مشاهده انواع مدل‌ها و جنس‌ها متوجه می‌شوید که کار چندان آسانی نیست. زمان خرید زیرپوش باید به نکاتی دقت کنید تا بهترین لباس را از نظر کیفیت و جنس بخرید و از خرید خود رضایت داشته باشید. ما برای کمک به شما عزیزان مهم‌ترین نکاتی که در زمان خرید باید مد نظر داشته باشید را در ادامه مطرح می‌کنیم. 

جنس پارچه زیرپوش

اولین و مهم‌ترین نکته در زمان خرید توجه به جنس پارچه زیرپوش است که دارای کیفیت خوبی باشد. بهترین جنس برای زیرپوش پارچه‌های نخی هستند که از نخ پنبه تولید شده اند. تیشرتی که دارای جنس نخی و پنبه‌ای باشد دارای وزن سبک و بافت نرم و لطیفی است و تعریق بدن را جذب خود می‌کند. همچنین از حساسیت‌های پوستی جلوگیری می‌کند. اما پارچه‌هایی که از جنس‌های پلاستیکی و پلی استری تولید شده‌اند نه تنها عرق را جذب نمی‌کند، بلکه سبب ایجاد حساسیت برای پوست‌های حساس می‌شود. 

رنگ و طرح زیرپوش

دومین نکته مهم زمان خرید زیرپوش توجه به رنگ و طرح است که مناسب کاربردی که مد نظر دارید، باشد. به عنوان مثال اگر زیرپوش را برای باشگاه و فعالیت‌های ورزشی می‌خواهید، می‌توانید طرح‌های ورزشی و ساده را انتخاب کنید. همچنین اگر زیرپوش را برای زیر لباس‌های رسمی می‌خواهید، می‌توانید از طرح‌های ساده با رنگ سفید و مشکی انتخاب کنید. 

مدل زیرپوش

نکته سوم توجه به مدل زیرپوش است که مناسب کاربرد و استایل شما باشد. اگر می‌خواهید صورت و اندامتان کشیده به نظر برسد، می‌توانید تیشرت آستین دار مدل یقه هفت را انتخاب کنید. برعکس اگر صورت و گردن لاغری دارید، بهترین گزینه برای شما تیشرت یقه گرد است. 

سایز زیرپوش

نکته دیگری که اهمیت فوق العاده زیادی برای داشتن استایل جذاب دارد، اندازه و سایز زیرپوش است که مناسب اندام شما باشد و تنگ یا گشاد نباشد. برای اندازه دقیق می‌توانید عرض قفسه سینه، زیر بغل و سر شانه‌ها را اندازه گیری کنید تا سایز مناسب را انتخاب کرده و زیرپوش به خوبی در تن شما قرار بگیرد. 

دوخت زیرپوش

نکته آخر توجه به دوخت زیرپوش است که با استفاده از دستگاه‌های دوخت لبه‌های آن به صورت کامل دور دوز شده باشد و هیچ گونه زدگی یا پارگی در آن مشاهده نشود.

خرید زیرپوش مردانه شرق

اگر قصد خرید آنلاین عرق گیر مردانه یا زیرپوش آستین دار مردانه را با بهترین جنس و کیفیت به همراه رنگ و طرح دلخواهتان دارید، ابتدا باید فروشگاهی معتبر را انتخاب کنید که پوشاک خود را با کیفیت عالی در اختیار شما قرار دهد. برای این امر بهتر است نظرات خریداران لباس را در سایت فروشگاه مد نظر بررسی کنید و تعداد رضایت‌ها را مشاهده کنید تا خریدی بدون دردسر داشته باشید. 
پیشنهاد ما به شما عزیزان برای خرید زیرپوش مردانه با عالی‌ترین کیفیت و ایده آل‌ترین قیمت خرید از فروشگاه اینترنتی شرق است که در زمینه فروش انواع پوشاک از جمله زیرپوش مردانه فعالیت می‌کند. این فروشگاه هدف اصلی خود را رضایت مشتریان قرار داده از همین جهت محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت بازار عرضه می‌کند.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *