تاثیر فصل بر لباس زیر مردانه

تاثیر فصل بر لباس زیر مردانه

لباس زیر مردانه شامل شورت مردانه و زیرپوش مردانه می شود که در مدل های مختلف و با جنس های متفاوت تولید و عرضه می گردد. انتخاب مناسب لباس زیر مردانه به عوامل مختلفی همچون جنس پوست، سلیقه، رنگ و طرح بستگی دارد. اما نکته ای که شاید بسیاری افراد به آن توجه نکنند موضوع فصلی ست که در آن هستند. بله، میزان گرما و سرما می تواند بر جنس لباس زیر مردانه در فصول مختلف تاثیر داشته باشد. پوشاک شرق انواع شورت مردانه و زیرپوش مردانه را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به شما مشتریان گرامی عرضه می نماید. برای تماشای محصولات و خرید لباس زیر مردانه ما اینجا کلیک کنید. ما در تیم پژوهشی شرق در این مقاله قصد داریم به تاثیر گرما و سرما بر لباس زیر مردانه بپردازیم. تا انتها ما را دنبال کنید.

لباس زیر مردانه

لباس مردانه از جمله لباس زیر مردانه، همانطور که گفته شد شامل زیرپوش مردانه و شورت مردانه می شود که هر کدام مورد مصرف جداگانه ای دارند. ما در مقالات گذشته در خصوص زیرپوش مردانه و شورت مردانه صحبت کردیم تا راحت تر و بهتر خرید اینترنتی خود را انجام دهید و در این جا می خواهیم گذری کوتاه به مطالب گفته شده داشته باشیم. در ابتدا به سراغ زیرپوش مردانه می رویم و در مورد آن صبحت می کنیم و سپس به سراغ شورت مردانه خواهیم رفت.

• زیرپوش مردانه

انتخاب مناسب لباس زیر مردانه نقش مهمی در زیبایی و راحتی استایل شما خواهد داشت. زیرپوش نزدیک ترین لباس به پوست است و زیر لباس های اصلی پوشیده می شود و از آن دسته لباس های بسیار مهمی می باشند که باید حتما در طول روز به تن داشته باشید. اگر بخواهیم اهمیت پوشیدن زیرپوش مردانه را توضیح دهیم باید بگوییم که:
«پوشیدن زیر پوش مردانه یکی از نکات با اهمیت برای لباس پوشیدن است. انتخاب زیرپوش با کیفیت می تواند بسیار مفید و موثر در استایل های شما باشد. پوشیدن زیرپوش مردانه در هر فصلی برای شما مناسب است. در استایل های زمستانه زیرپوش ها بدنتان را گرم نگه می دارند و از نفوذ سرما به بدنتان جلوگیری می کنند. از طرفی پوشیدن زیرپوش در تابستان به عنوان عرق گیر عمل می کند و نمی گذارد لکه عرق یا دئودورانت روی لباس شما بنشیند. در واقع پوشیدن زیرپوش مردانه مستقیم با سلامت شما در ارتباط است زیرا از جنبه های مختلف یکی از پر اهمیت ترین ها می باشد.»

• شورت مردانه

شورت مردانه یکی از انواع لباس زیر مردانه است که وظیفه ی تمیز نگه داشتن ناحیه تناسلی و پایین تنه آقایان را بر عهده دارد. شورت مردانه باید به گونه ای انتخاب شود که با توجه به اندام فرد و نوع پوست و شرایط آب و هوایی، بتواند قسمت تحتانی بدن را خشک و بدون رطوبت نگه دارد. اگر بخواهیم اهمیت پوشیدن شورت مردانه را توضیح دهیم باید بگوییم که:
«پوشیدن شورت مردانه باعث جلوگیری از بروز عفونت در دستگاه تناسلی آقایان می گردد. چرا که با خشک نگه داشتن قسمت پایین تنه مانع به وجود آمدن و رشد باکتری ها می گردد. ضمن این که استفاده از شورت مردانه باعث جلوگیری از لک شدن و خیس شدن شلوار در اثر تعریق بدن می شود. شورت مردانه از پوست شما نیز محافظت می کند چرا که ممکن است پارچه ی بسیاری از شلوارها از نخ و پنبه نباشد و در صورت تماس مکرر با پوست، موجب بروز حساسیت و آسیب دیدگی پوستی شود.»

تاثیر فصل بر لباس زیر مردانه 1

فصل ها چه تأثیری بر لباس زیر مردانه دارند؟

پوشاک مردانه بسته به این که برای چه کاری و در کجا می خواهید آن را به تن کنید متفاوت است. به عنوان مثال لباس مردانه ی شما در محل کار و در جمع دوستان خود قطعاً متفاوت است. همچنین لباسی که در مهمانی و عروسی به تن می کنید با لباسی که در دورهمی های خانوادگی می پوشید به طور قطع فرق می کند. پس لباس مردانه ای که در فصل تابستان برای مکان های گفته شده می خواهید استفاده کنید با لباس مردانه ای که در فصل زمستان برای همان مکان های مشابه می پوشید باهم متفاوت هستند. دلیل آن هم کاملاً واضح است. هوای گرم و هوای سرد در نوع لباس پوشیدن شما کاملاً مؤثر است و هر فصلی پوشش خاص خود را می طلبد.
لباس مردانه ی شما در فصل زمستان ضخیم تر و در فصل تابستان نازک تر و خنک تر است. چرا که شما به هیچ وجه نمی توانید در سرمای زمستان با تی شرت نخی و شلوار کتان نازک به خیابان بروید و یا بالعکس در گرمای سوزان فصل تابستان نیز نمی توانید کاپشن یا کلاه پشمی را حتی در منزل و زیر کولر بپوشید. این موارد را گفتیم تا به این نتیجه برسیم که همانطوری که لباس رو در مکان ها و زمان و فصل های مختلف، باهم فرق می کند، لباس زیر مردانه نیز بسته به فصلی که می خواهید لباس بپوشید متفاوت است.

◘ تأثیر فصل سرد سال بر لباس زیر مردانه

انتخاب مناسب لباس زیر مردانه در هوای سرد می تواند باعث جلوگیری از سرماخوردگی و بروز بیماری های این چنینی گردد. چرا که پوشیدن زیرپوش مردانه مناسب تا حد زیادی باعث گرم نگه داشتن بدن شده و از خروج گرمای بدن جلوگیری می کند. زیرپوش مردانه و شورت مردانه را در قسمت های قبل توضیح دادیم و گفتیم که با جنس ها و مدل های مختلفی تولید و عرضه می گردند. یکی از مدل های زیرپوش مردانه که برای فصل سرد سال بسیار مناسب می باشد، زیرپوش مردانه آستین بلند است. این مدل زیرپوش مردانه با گرم نگه داشتن کامل بالاتنه امکان سرماخوردگی را تا حد زیادی کاهش می دهد. اگر تمایلی به استفاده از زیرپوش مردانه آستین بلند ندارید می توانید از مدل های آستین کوتاه آن استفاده نمایید.

◘ تأثیر فصل گرم سال بر لباس زیر مردانه

جنس لباس زیر مردانه در فصول مختلف سال همانطور که گفته شد می تواند متفاوت باشد و یا صحیح اینست که بگوییم بهتر است متفاوت باشد. چرا که در فصل تابستان و در روزهای گرم سال شما باید از لباس زیر مردانه ای استفاده کنید که باعث تعریق کمتر و خنک نگه داشتن بدن شما می گردد. همچنین باید زیرپوش مردانه و شورت مردانه ای را به تن کنید که جذب رطوبت بالایی دارند و مانع بروز حساسیت های پوستی و عرق سوز شدن پوست شما می گردد. زیرپوش مردانه نخی و پنبه ای در فصل تابستان و در هوای گرم و سوزان می تواند به عنوان یک عرق گیر عالی عمل کند و باعث شود بدن شما در طول روز دچار بوی بد نگردد. دقت کنید که در فصل تابستان از لباس زیر مردانه ای استفاده کنید که درصد بیشتر آن از نخ و پنبه باشد تا بتوانید در طول روز بدون احساس ناراحتی از گرما به فعالیت های خود بپردازید. پوشاک شرق یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی خرید شورت مردانه است که کیفیت و قیمت را تضمین می کند. در صورتی که قصد خرید شورت مردانه دارید به سایت شرق مراجعه نمایید.

تاثیر فصل بر لباس زیر مردانه 2

انواع لباس زیر مردانه

لباس زیر مردانه به دلیل این که با مدل های مختلفی تولید و عرضه می گردد ممکن است شما را در هنگام انتخاب دچار تردید و یا اشتباه کند. بد نیست در این بخش از مقاله گذری کوتاه داشته باشیم به انواع زیرپوش مردانه و انواع شورت مردانه تا در هنگام خرید بتوانید انتخابی درست داشته باشید.

1- انواع زیرپوش مردانه

پوشاک مردانه با گسترش صنعت نساجی و پوشاک، متنوع تر از گذشته شده است. زیرپوش ها نیز امروزه انواع مختلفی دارند که شما می توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. همچنین متناسب با لباسی که می خواهید روی آن بپوشید می توانید انتخاب های متفاوتی داشته باشید. پوشاک شرق انواع لباس مردانه را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به شما مشتریان گرامی عرضه می نماید. برای تماشای محصولات زیرپوش مردانه ما اینجا کلیک کنید. در ادامه برخی از پر کاربردترین و معروف ترین نمونه های زیرپوش مردانه را معرفی می کنیم:

زیرپوش یقه هفت مردانه

زیرپوش مردانه ای که در قسمت جلو، یقه آن به صورت هفت می باشد و برای زمانیی ست که نمی خواهید دکمه آخر یقه پیراهن مردانه را ببندید بسیار کاربردی و مناسب است. همچنین در دو مدل آستین کوتاه و  آستین بلند عرضه می شوند که انتخاب را برایتان آسان تر کرده است.

زیرپوش یقه گرد مردانه

زیرپوش مردانه ای که با تنوع طرح و رنگ بسیار، دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. زیرپوش مردانه یقه گرد را می توانید زمانی استفاده کنید که قصد دارید روی پیراهن مردانه خود کروات ببندید و یک استایل رسمی شیک داشته باشید. زیرا نباید یقه زیرپوش شما از روی تی شرت یا پیراهن مردانه شما مشخص باشد. بنابراین برای پوشیدن پولو شرت و تی شرت و یا پیراهن های اسپرت که یقه بازی دارند زیرپوش مردانه یقه گرد مناسب نیست.

زیرپوش رکابی مردانه

زیرپوش مردانه ای که شبیه به تاپ های زنانه ولی با بندی پهن تر تولید می شود. زیرپوش رکابی مردانه بدون آستین هستند و اغلب به عنوان لباس خانگی نیز استفاده می گردند. این سبک برای افرادی که خیلی از ناحیه شکم و کمر عرق می کنند و همچنین به شدت گرمایی هستند بسیار مناسب است.

زیرپوش حلقه ای مردانه

زیرپوش مردانه ای که به دلیل حلقه ای بودن آن اغلب ورزشکاران از این مدل زیر پیراهن به عنوان لباس ورزشی در رقابت و مسابقه و هنگام ورزش استفاده می کنند. زیرا بسیار راحت و سبک هستند همچنین می توانید در هوای گرم به عنوان لباس اصلی در منزل از آن ها بهره ببرید.

• زیرپوش خشتی مردانه

زیرپوش مردانه ای که بندهای پهنی دارند کاملا روی شانه قرار می گیرند از این رو سبب می شود تا سرشانه ها و عضلات مردانه کاملا مشخص شود. یقه آن ها مربعی شکل است به همین علت بندهای سرشانه از زیر تی شرت و پیراهنتان بیرون نمی زند.

زیرپوش آستین بلند مردانه

زیرپوش مردانه ای که به دلیل آستین دار بودن آن بیشتر در روز های سرد سال استفاده می شود. این لباس زیر مردانه انتخاب خوبی است برای گرم نگه داشتن بدن در زیر لباس های اصلی در روز های بارانی و مانند یک عایق عمل می کند. البته اندازه آستین های این زیرپوش ها متفاوت می باشد. برخی از این مدل ها که بسیار هم پر طرفدار هستند دارای آستین های یک ربع می باشند. زیرپوش آستین یک ربع از مناسب ترین های زیر پوش ها برای استفاده در منزل می باشند.

2- انواع شورت مردانه

شورت مردانه نیز مانند زیرپوش مردانه با گسترش صنعت مد و نساجی روز به روز در حال تغییر و تحول است و تولیدکنندگان مدل های متنوعی را به بازار عرضه می نمایند. اما این که کدام شورت مناسب شما می باشد به جنس پوست و مورد مصرف و در نهایت به سلیقه ی شما بستگی دارد. پوشاک شرق یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی خرید لباس زیر مردانه است که کیفیت و قیمت را تضمین می کند. برای تماشای محصولات شورت مردانه ما اینجا کلیک کنید. در ادامه برخی از پر کاربردترین و معروف ترین نمونه های شورت مردانه را معرفی می کنیم:

شورت باکسر

شورت مردانه ای که مدل آن از لباس بوکسورها گرفته شده و برای افرادی که پایین تنه و ران های بزرگی دارند مناسب است. شبیه شورت پادار می باشد ولی در قسمت ران ها آزادتر و راحت تر است.

◘ شورت اسلیپ مردانه

شورت مردانه ای که در قسمت جلو و پشت پوشش کاملی دارند و در قسمت بالایی ران در جلوی پا از پارچه ی کمتری استفاده شده است. این شورت ها ناحیه کشاله ران را کاملاً می پوشانند و حالتی محکم و حمایت کننده دارند. در قسمت کمر دارای یک کمربند الاستیک و دهانه پا هستند که بالای ران قرار می گیرد. شورت اسلیپ مردانه پادار نیست و به خاطر همین نوع دوخت روی پاها و ران ها را آزاد می گذارد و امکان حرکت آزادانه را می دهد. این نوع شورت مردانه در مدل های مختلفی تولید می گردد که عبارتند از: شورت اسلیپ مردانه کوتاه، شورت اسلیپ مردانه متوسط، شورت اسلیپ مردانه بلند.

◘ شورت پادار مردانه

شورت مردانه ای که برای افرادی طراحی شده است که مانند گذشتگان خود به پوشیدن شورت مردانه راحتی علاقه ی بیشتری دارند. در گذشته آقایان از شورت های پادار پارچه ای به عنوان لباس زیر مردانه استفاده می کردند. شورت پادار مردانه نوعی از شورت مردانه است که نسبتاً آزادتر از سایر شورت هاست و تا بالای ران را تا حدی می پوشاند. شورت پادار مردانه به سبب راحتی و خنکی بیشتری که نسبت به مابقی شورت ها دارد، در بین ورزشکاران و سالمندان طرفداران ویژه ای داشته و دارد. شورت مردانه پادار نیز در مدل های مختلفی تولید می گردد که عبارتند از: شورت پادار مردانه نیم پا یا کوتاه، شورت پادار مردانه معمولی، شورت پادار مردانه بلند.

شورت لامبادا مردانه

شورت مردانه ای که بسیار به شورت لامبادا زنانه شباهت دارد و فقط در قسمت جلو و ناحیه تناسلی پوشش دارد و در قسمت پشت به وسیله ی بند به قسمت جلو متصل می گردد. شورت لامبادا نیز در مدل های مختلفی تولید می گردد که عبارتند از: شورت لامبادا استرینگ، شورت لامبادا تانگ و شورت لامبادا جی استرینگ.

تاثیر فصل بر لباس زیر مردانه 3

خرید لباس زیر مردانه

فروشگاه شرق یکی از متنوع ترین فروشگاه های عرضه لباس زیر مردانه در کشور است. خرید شورت مردانه یا خرید زیرپوش مردانه همانطور که گفته شد باید براساس نوع مصرف شما انتخاب شود و باید جنس پوست و میزان فعالیت روزانه را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید. شورت مردانه و زیرپوش مردانه به دلیل این که نزدیک ترین ارتباط را با قسمت تناسلی بدن دارد پس باید با کیفیت بالا و جنس مرغوب تولید شود. وقتی صحبت از کیفیت و مرغوبیت به میان می آید قطعاً قیمت نیز بالاتر خواهد رفت. شما می توانید پیش از خرید شورت مردانه ابتدا مدل های مختلف را تماشا کرده و سپس قیمت شورت مردانه و قیمت لباس زیر مردانه را با سایر فروشگاه ها مقایسه نموده و با در نظر گرفتن کیفیت و قیمت مناسب، اقدام به خرید نمایید.

جمع بندی

زیرپوش مردانه و شورت مردانه، هر دو لباس زیر مردانه می باشند که برای استفاده ی روزانه تولید و عرضه می گردند. لباس زیر مردانه از آنجا که ارتباط مستقیمی با پوست بدن دارد بهتر است در هنگام انتخاب و خرید دقت بسیار داشته باشید. دقت داشته باشید که لباس زیر مردانه شما در فصول مختلف سال باید متفاوت باشد و از شما در برابر گرما و سرما محافظت نماید. فروشگاه اینترنتی شرق انواع مختلفی از لباس های زیر مردانه از جمله زیرپوش خشتی مردانه، زیرپوش مردانه رکابی، زیرپوش آستین دار مردانه و شورت اسلیپ مردانه، شورت پادار مردانه، شورت نیم پا مردانه را برای هر پوست و سلیقه ای ارائه می کند.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *