ویژگی شورت مردانه مناسب مسافرت

ویژگی شورت مردانه مناسب مسافرت

احتمالا شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه مند به سفر به مناطق دور یا نزدیک می باشند. رفتن به یک سفر دارای شرایطی است که باید رعایت شود. طولانی شدن این سفر باعث می شود این نکته را به شما یادآوری کند که باید سعی کنید همیشه و در هر کجا که هستید نسبت به رعایت بهداشت لباس های زیر خود حساس باشید. مردان در هنگام سفر فضای مورد نیاز برای تعویض لباس های زیر خود مانند شورت مردانه را ندارند. پس باید انتخاب بهتری را در هنگام خرید لباس زیر مردانه داشته باشند تا در طول سفر دچار مشکل نشوند. در این مقاله ما به ویژگی هایی که یک شورت مردانه، مناسب سفر را برای شما شرح خواهیم داد. 

ویژگی شورت مردانه مناسب مسافرت 1

شورت مردانه مناسب مسافرت باید چگونه باشد؟

از آنجایی که لباس زیر یک عضو مهم در بین لباس ها می باشد رعایت نکات بهداشتی برای آن امری واجب است. در این قسمت ما سعی می کنیم تا ویژگی های یک شورت مردانه که مناسب مسافرت باشد را برای شما به طور کامل شرح دهیم.

1- نخی بودن

اندام تناسلی ناحیه ای از بدن است که بسیار حساس بوده و باید به خوبی از آن نگهداری شود. به همین علت نیز ما به شما پوشیدن و استفاده از لباس زیر مردانه نخی را پیشنهاد می دهیم. لباس های نخی اغلب، برای محیط ها و مناطق تفریحی گرم و شرجی مورد استفاده قرار می گیرند. پوشیدن شورت مردانه نخی فواید بسیاری دارد از جمله مهم ترین فواید آن هم ایجاد احساس خنکی و جلوگیری از تعرق بدن در روز های گرم می باشد.

2- عرق گیر بودن لباس زیر

مطمئنا یکی از دلایلی که می تواند مسافرت رفتن به مناطق شرجی را برای شما سخت و دشوار کند، تعرق بالا در این مناطق است. در تولید شورت مردانه عرق گیر، شما می توانید به خوبی مشاهده کنید که این شورت ها از الیاف کاملا طبیعی ساخته شده اند. مسافرت های طولانی و مسافرت هایی که به مناطق شمالی و جنوبی کشور خواهید داشت باعث می شود به این موضوع فکر کنید که برای جلوگیری از سوختگی پوست خود باید از لباس زیر های عرق گیر استفاده کنید تا از دچار شدن به بیماری های مختلف در طول سفر خود جلوگیری کنید. در فناوری که امروزه برای تولید لباس زیر مردانه بکار می رود، شما می توانید به خوبی شاهد پیشرفت در زمینه لباس زیر نیز باشید. در شورت مردانه ای که امروزه تولید می شود، برای اینکه بهتر بتواند عرق و رطوبت بدن شما را جذب کند از پدهای ضد تعریق استفاده می کنند. به این شکل هر چقدر هم زمان زیادی را در سفر باشید دیگر نگرانی بابت ایجاد حسایت ها یا دچار شدن به بیماری هایی مانند قارچ را نخواهید داشت و لباس زیر شما همیشه خشک خواهد بود.
یک مورد دیگری که از مزایای استفاده از شورت های عرق گیر در طول سفر می باشد، تمیز نگه داشتن لباس بیرونی شما است. شما احتمالا باید مدت زمان زیادی را در ماشین سپری کنید تا به منطقه تفریح گاه خود برسید. در این مدت  زمان ممکن است لکه های عرق بدن شما در صورت نداشتن شورت مناسب بر روی شلوار شما ایجاد شود. این لکه های عرق می تواند به اطرافیان شما احساس ناخوشایندی بدهد. پس با پوشیدن شورت مردانه عرق گیر می توانید از ایجاد این مشکل بر روی لباس بیرونی خود جلوگیری کنید.

3- ضد حساسیت

بعضی از آقایان پوست حساس تری دارند. بسیاری از شورت های مردانه ای که در بازار مشاهده می کنید از الیاف مصنوعی تولید شده اند. حساسیت پوستی به الیاف پارچه اندام تناسلی آن ها یا اطراف شورت و در قسمت کمر آن، ممکن است باعث ایجاد خارش و سوزش و تورم شود. توصیه ما به شما این است که لباس زیرهایی را که از الیاف طبیعی تولید شده اند استفاده کنید و تا آنجایی که ممکن است از لباس زیرهای با الیاف مصنوعی دوری کنید. پارچه های مختلف برای تولید شورت های مردانه می توان، پنبه، نایلون، ویسکوز، لاکرا و ابریشم را نام برد. اما از بین مواردی که گفته شد بهتر است شما از پنبه ای و ابریشمی آن برای مسافرت های خود استفاده کنید.

اندازه مناسب شورت مردانه

در مورد سایز لباس زیر مردانه، باید اینطور گفت که مردان برای لباس زیر خود خیلی کم به سایز مناسب دقت می کنند. اگر به خرید آنلاین اقدام می کنید بهتر است برای گرفتن اطلاعات بیشتر و کامل تر به مقاله "راهنمای خرید اینترنتی شورت مردانه" مراجعه نمایید.

ویژگی شورت مردانه مناسب مسافرت 2

مدل های شورت مردانه مناسب برای مسافرت

ما در این قسمت سعی می کنیم از بین مدل های معرفی شده شورت های مردانه تعدادی از آنها را که مناسب پوشیدن برای مسافرت  هستند برای شما به طور کامل شرح دهیم.

شورت مردانه اسلیپ

این مدل شورت مردانه در سه اندازه متفاوت در بازار وجود دارد. فاق کوتاه، فاق متوسط و فاق بلند از طراحی های پرطرفدار لباس زیر در بین آقایان می باشند. اگر از آن دسته افرادی هستید که دارای پایین تنه بزرگی هستند، پوشیدن این شورت را برای مسافرت توصیه نمی کنیم. این سبک شورت مردانه فقط به مردانی که لاغر می باشند مناسب است. سعی کنید در صورت انتخاب این شورت از مدل نخی و پنبه ای آن استفاده کرده و یک سایز بزرگتر را از سایز اصلی خود انتخاب کنید.

شورت مردانه پادار

شورت مردانه پادار نخی نیز در بین آقایان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این شورت اغلب حالت آزادی را در هنگام پوشیدن به شما می دهد. از این مدل شورت برای ورزش و تفریح در مناطق ساحلی به دلیل بالابودن دمای هوا استفاده می شود. این مدل شورت برای افرادی که اغلب در مسافرت ها به دلیل داشتن پایین تنه بزرگ احساس نارضایتی می کنند کمک می کند. این شورت در انواع مختلفی با الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شود و توصیه ما این است که تا آنجایی که می شود از مدل های نخی این شورت مردانه استفاده کنید.

شورت مردانه نیم پا

همانطور که از اسم این مدل شورت مردانه مشخص است، از لحاظ اندازه از شورت پادار مردانه کمی کوچکتر می باشد اما باز هم آن آزادی را به شما می دهد. شاید به همین دلیل است که برای رفتن به مسافرت اولین گزینه ای که آقایان برای شورت دارند استفاده از شورت نیم پا است . این محصول را در صورتی که تولید شده از الیاف طبیعی و  پنبه ای باشند، نرمی و لطافت آن ها را به خوبی درک خواهید کرد.

شورت مردانه باکسر

شورت مردانه باکسر دقیقا از طراحی شورت های وزرشی مناسب بوکس گرفته شده است. این مدل شورت قسمت بالایی ران را پوشش می دهد و مناسب برای استفاده در مسافرت می باشند. این شورت های مردانه باعث می شوند تا هوا کاملا در شورت عبور کند و رطوبت و عرق مانده بر روی لباس شما کاملا خشک شود تا شما دچار سوختگی ناشی از تعرق و رطوبت به جا مانده بر روی بدنتان نشوید. از این مدل شورت مردانه برای پوشیدن در زیر کت و شلوار توصیه نمی شود و باید به همراه شلوار هایی که حالت آزاد و راحتی به شما می دهند استفاده شوند. اگر در تابستان قصد خرید شورت مردانه مناسب را داشته باشید نیز، فروشندگان این سبک شورت مردانه را به شما پیشنهاد می دهند. شما می توانید برای خرید شورت مردانه باکسر به سایت فروشگاه شرق مراجعه نمایید و با صرف کمترین وقت، محصول مد نظر خود را خریداری نمایید.

چرا در مسافرت باید از شورت مردانه مناسب استفاده کنیم؟

در ابتدای خلقت انسان همیشه در تلاش بوده تا پوشاک مناسب برای خود تهیه نماید. این موضوع که اندام های تناسلی از مهم ترین قسمت های بدن هستند و به راحتی انسان را به بیماری دچار خواهند کرد، چیزی است که از همان ابتدای تاریخ وجود داشته است. انسان در آن زمان از انواع پوست حیوانات یا برگ گیاهان برای تولید لباسی برای پوشش خود استفاده می کرد. امروزه با توجه به مسائل بهداشتی و مواردی که در این قسمت  به آن اشاره خواهیم کرد انسان به پوشیدن شورت ادامه خواهد داد.

1- وجود گرد و خاک

یکی دیگر از عوامل ایجاد خارش و سوزش و در ادامه ی آن تورم در اطراف ناحیه تناسلی، وجود گرد و خاک است. اگر از آن دسته افراد هستید که تمایل به رفتن به تورهای کویر گردی یا مسافرت به سواحل شمالی و جنوبی کشور را دارید، باید برای انتخاب شورت مردانه خود کمی دقت کنید. در این مناطق بیشتر مردان سعی در پوشیدن یک شلوارک می کنند که باید توصیه کنیم حتما همراه انتخاب شلوارک مناسب خود از یک شورت مردانه که حس راحتی را در هوای گرم کویر به شما بدهد نیز باید استفاده کنید.

2- تعرق بدن  

اگر شورت مردانه مناسب سفر را تهیه کرده باشید، نباید نگران تعرق بیش از حد بدن و عرق سوز شدن اندام تناسلی خود باشید. این سوختگی ها بیشتر در ناحیه کشاله ران که از پوستی بسیار نازک برخوردار هستند رخ می دهد. پیشتر به چند نمونه شورت مردانه اشاره کردیم و گفتیم استفاده این شورت ها در طول سفر می تواند از تعرق شما جلوگیری کند. انتخاب سایز شورت مردانه و جنس و کیفیت آن می تواند همه از عوامل تاثیر گذار در تعرق اندام تناسلی شما باشد.

3- ایجاد بیماری

احتمالا این دیدگاه وجود داشته باشد که بیماری های تناسلی برای بانوان بسیار بیشتر از مردان است، اما این موضوع نباید باعث شود تا فکر کنید به طور کلی بیماری تناسلی برای آقایان وجود ندارد. مبتلا شدن به بیماری هایی مانند قارچ پوستی که در مردان نیز رایج می باشد از بیماری هایی است که در اندام های تناسلی ایجاد می شود. یکی از صدمات بزرگ دیگری که در پوشیدن شورت نامناسب و مهم تر از آن شورت  مردانه تنگ ایجاد می کند،  ناباروری می باشد. شورت مردانه تنگ ناحیه تناسلی مردانه را تحت تاثیر شرایط بدی قرار می دهد مثل فشار بیش از حد، دمای بالا و عبور ندادن هوا در ساعات طولانی باعث صدمه رسیدن به بیضه ها  و مبتلا شدن به بیماری های قارچی می شود. به همین دلیل نیز باید شورت مناسبی را برای مسافرت انتخاب کنید.

4- رعایت بهداشت

ناحیه تناسلی بدن به طور معمول ممکن است دارای ترشحاتی باشد. اما این ترشحات می تواند به دلیل وجود هورمون های مختلف یا تغییرات هورمونی باشد. در طول سفر و تا رسیدن به مقصد، از آنجا که فضایی برای تعویض لباس زیر وجود نخواهد داشت، شما با رعایت کردن برخی نکات می توانید از کثیف شدن لباس زیر جلوگیری کنید. یکی از این عوامل که پیشتر نیز به آن اشاره شد انتخاب شورت مردانه نخی و آزاد است. بعد از آن استفاده از شلوار های نخی و مناسب برای استفاده در سفر است. به طور کلی انتخاب شورت مردانه با کیفیت باعث عبور جریان هوا شده و شورت شما را خشک نگه می دارد. سعی کنید در طول سفر از شورت هایی استفاده کنید که تازه و نو بوده یا مدت زمان زیادی از تهیه آن نگذشته باشد. به این نکته نیز دقت نمایید که عمر مفید شورت مردانه  تا 6 ماه است و پزشکان توصیه می کنند هر 6 ماه یکبار این شورت ها را به طور کل از استفاده خود خارج کنید.  

5- راحت بودن

انسان شاید تمام تلاش خود را برای ایجاد راحتی در سفر انجام می دهد، اما مهم ترین آن انتخاب یک لباس مناسب و راحت است. پیشنهاد ما به شما برای لباس زیر، انتخاب شورت مردانه پا دار و نیم پا  می باشد. این نمونه از شورت های مردانه حتی اگر با الیاف مصنوعی نیز تولید شده باشند، به دلیل حالت آزادی که دارند باعث ایجاد عبور هوا شده و از رطوبت بدن شما جلوگیری می کنند.

ویژگی شورت مردانه مناسب مسافرت 3

نتیجه گیری

همانطور که در این مقاله مشاهده کردید، شورت های مردانه نخی و پنبه ای برای استفاده در مسافرت، بسیار مفیدتر از شورت های تولید شده با الیاف مصنوعی می باشند. شاید شورت مردانه تولید شده با الیاف مصنوعی از لحاظ تنوع رنگی در سطح بالایی تولید می شوند اما شورت نخی همیشه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. فروشگاه شرق، با ارائه بهترین لباس زیر مردانه و زنانه در تنوع رنگ و طرح می تواند به شما این امکان را بدهد که بهترین انتخاب ممکن را در بین لباس زیرهای مد نظر خود داشته باشید. این فروشگاه همیشه در تلاش برای ارتقا سطح کیفیت محصولات خود بوده است. از همین رو بسیاری از محصولات این فرشگاه از الیافی مانند پنبه تولیدشده و ضد حساسیت می باشند.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *