بررسی کامل سایز بندی سوتین زنانه

بررسی کامل سایز بندی سوتین زنانه

خرید اینترنتی سوتین زنانه با اینکه جزو خریدهای جذاب به شمار می رود اما به صورت اینترنتی برای بسیاری از بانوان کاری دشوار به نظر می رسد. چرا که بسیاری از این افراد نحوه ی صحیح اندازه گیری سایز سینه و نحوه ی صحیح اندازه گیری سایز کاپ را نمی دانند و فقط با داشتن یک سری اطلاعات اندک راجع به سایز سوتین خود، اقدام به خرید اینترنتی سوتین زنانه می نمایند. شرق یکی از متنوع ترین فروشگاه های عرضه لباس زیر زنانه خصوصاً سوتین زنانه در شمال کشور می باشد ما در این مقاله قصد داریم با ارائه ی راهنمای انتخاب سایز سوتین به این دسته از بانوان بگوییم که تعیین سایز سینه چگونه است؟ پس تا انتهای مقاله با ما بمانید.

خرید سوتین زنانه

لباس زیر زنانه این روزها با گسترش صنعت نساجی و پوشاک زنانه در سرتاسر دنیا، در مدل های مختلف و متنوعی تولید و عرضه می گردد. همین تنوع و طراحی های جدید و خلاقانه که باعث جذب بیش از پیش مشتریان شده، باعث گردیده تا انتخاب سوتین زنانه ی مناسب سخت شود. همین موضوع در مورد انتخاب سایز صحیح سوتین نیز صدق می کند. ما در مقالات گذشته انواع سوتین را برای شما گردآوری کرده ایم و چنانچه هنوز آن را مطالعه نکرده اید پیشنهاد می کنیم با کلیک در اینجا گذری کوتاه به آن داشته باشید تا با "انواع سوتین زنانه" آشنا شوید و سپس نسبت به خرید سوتین زنانه مناسب و دلخواه خود اقدام نمایید. سایزبندی سوتین اساساً به این دلیل است که اولاً سایز افراد باهم متفاوت است که این یک امر کاملاً طبیعی است و فقط مختص سوتین یا لباس زیر زنانه نمی شود. اما دلیل دیگری که می تواند تفاوت سایزبندی سوتین را شامل شود این است که بسیاری از بانوان هدف متفاوتی از خرید سوتین زنانه دارند. برخی برای بزرگ تر دیده شدن سینه ها به سراغ سوتین هایی با اندازه ی بزرگ تر از استاندارد بدن خود می روند و در مقابل برخی دیگر برای مثلاً ورزش به سراغ سوتین های سفت و محکم تر و شاید کوچک تر از سایز استاندارد بدن خود بروند.

لباس زیر زنانه مخصوصاً سوتین، وظیفه ی محافظت از سینه ها در برابر شرایط محیطی و تکان های شدید و همچنین خوش فرم تر نشان دادن سینه ها را دارد. حال برای برخی ممکن است متفاوت باشد و خواسته های مختلفی را از سوتین مورد نظر خود داشته باشند. به همین منظور، باید ابتدا هدف خود را از انتخاب لباس زیر زنانه مشخص کنند و سپس با در نظر گرفتن سایزبندی سوتین، اقدام به اندازه گیری سایز سینه و اندازه گیری سایز کاپ سینه های خود نمایند. با این کار مطمئناً خریدی راحت و به دور از استرس خواهند داشت. حتی اگر بخواهند خرید اینترنتی سوتین زنانه انجام دهند دیگر هیچ نگرانی بابت صحیح بودن سایزبندی سوتین خود نخواهند داشت. راهنمای انتخاب سایز سوتین برای همین منظور تهیه شده و در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی برای کمک به مشتریان خود قرار داده شده است. شما می توانید با اندازه گیری سایز سینه های خود و کمک گرفتن از جدول راهنمای انتخاب سایز سوتین خرید خوبی داشته باشید. فروشگاه شرق با دارا بودن متنوع ترین محصولات لباس زیر زنانه به صورت اینترنتی، می تواند به شما در انتخاب سایز درست کمک کند. اما چطور اندازه ی دقیق و سایز دقیق سوتین خود را داشته باشید یا بهتر بگوییم تعیین سایز سینه چگونه است؟ برای پاسخ به این سوال تا انتها ما را دنبال کنید.

بررسی کامل سایز بندی سوتین زنانه 1

راهنمای انتخاب سایز سوتین

سایزبندی سوتین به گونه ای در نظر گرفته شده که اکثر افراد بتوانند سایز سوتین خود را از داخل آن پیدا کنند و سپس اقدام به خرید سوتین زنانه نمایند. پس هر کدام از این سایزها، استاندارد می باشد و شما باید ابتدا روش اندازه گیری و تعیین سایز سینه ی خود را یاد بگیرید و سپس با اندازه گیری صحیح، نزدیک ترین عدد به هر کدام از این سایزها را انتخاب و سوتین خود را براساس آن خریداری کنید. راهنمای انتخاب سایز سوتین در این جا به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. برای این کار شما باید ابتدا سایز دو بخش از سینه های خود را داشته باشید. یکی اندازه زیر سینه که کمترین اندازه دور بدن در ناحیه سینه ها می باشد و دومی اندازه روی سینه که نقطه مقابل زیر سینه، بیشترین اندازه دور بدن در ناحیه سینه هاست و در قسمت نوک سینه اندازه گیری می شود. در آخر نیز با تفریق اندازه های بدست آمده از یکدیگر سایز مناسب سوتین شما پیدا می شود و با خیال راحت می توانید سوتین مورد علاقه خود را خریداری نمایید. پس برای پاسخ به سوال این که تعیین سایز سینه چگونه است؟ باید قسمت هایی از بدن که در ادامه به آن می پردازیم را به روشی که خواهیم گفت اندازه گیری کنید.

• زیر سینه

لباس زیر زنانه خود یعنی همان سوتین را بپوشید. دقت کنید که این سوتین باید در تن شما راحت باشد و با آن احساس خوبی داشته باشید. یعنی نه خیلی سفت و نه خیلی شل، نه اسفنجی و نه کاپ دار و فنر دار و جک دار، چرا که این سوتین ها وظیفه ی این را دارند تا اندازه های غیرواقعی به شما بدهند و ما به دنبال اندازه های واقعی سینه های خود هستیم. اگر سوتین راحتی زنانه در دسترس ندارید نگران نباشید، شما می توانید بدون پوشیدن سوتین نیز اندازه سینه های خود را بگیرید. لباس زیر زنانه راحتی خود را اکنون به تن کرده اید. برای اندازه گیری زیر سینه باید به این صورت عمل کنید که متر را از پشت خود به دور سینه ها انداخته و در قسمت زیر سینه جایی که پایین ترین بخش سوتین قرار می گیرد اندازه بگیرید. متر را جوری بگیرید که دور بدن قابل چرخیدن باشد. سعی کنید اندازه ها را براساس اینچ بگیرید چرا که سوتین های خارجی و در کل استاندارد جهانی برای اندازه گیری سایز سوتین بر حسب اینچ است و شما با محاسبه براساس اینچ دیگر نیازی به تبدیل سانتی متر ندارید.
سایزبندی سوتین ها معمولاً به صورت زوج است. یعنی عددی که شما در نهایت باید به آن برسید یک عدد زوج می باشد. در صورتی که سایز به دست آمده عدد فرد بود سایز شما یک سایز بزرگ تر یا کوچک تر است که یک عدد زوج است. بنابراین بهتر است دوباره اندازه گیری کنید. اگر باز هم به همان سایز عدد فرد رسیدید به انتخاب خودتان می توانید عدد زوج بزرگ تر یا کوچک تر را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر عدد به دست آمده ۳۳ اینچ بود، اندازه استاندارد برای شما ۳۲ یا ۳۴ خواهد بود. همچنین اگر در اندازه گیری با اعداد اعشاری مواجه شدید، آن را به نزدیک ترین عدد گرد کنید. فروشگاه آنلاین شرق یکی از ارائه دهندگان انواع مدل سوتین زنانه می باشد. برای تماشا و خرید لباس زیر زنانه با تنوع بالای جنس و قیمت اینجا کلیک نمایید.

• دور سینه

اندازه گیری سایز سینه به همین جا ختم نمی شود. اکنون باید دور سینه را نیز اندازه گیری کنید. به این صورت که ابتدا سوتین خود را از تن خارج کنید. سپس برای این که اندازه گیری دقیق تر و صحیح تر انجام شود شما باید بدنتان را خم کنید به گونه ای که سینه ها به صورت افتاده و آویزان قرار بگیرند. دلیل این کار هم مشخص است، به این علت که برای اندازه گیری دور سینه باید جایی را متر کنید که بیشترین برآمدگی و سایز را در قسمت سینه دارد. اندازه گیری سایز سینه در قسمت دور سینه باید کاملاً دقیق باشد چرا که اگر سایز گرفته شده خیلی کوچکتر یا خیلی بزرگتر از اندازه ی واقعی باشد، قطعاً سوتینی که خریداری می نمایید مناسب بدن شما نخواهد بود. برای این کار باید پس از این که بدن خود را خم کردید دقت کنید که بدن شما کاملاً موازی با زمین باشد. البته برای اندازه گیری ها می توانید به صورت ایستاده نیز انجام دهید. اما برای این کار باید از شخص دیگری کمک بگیرید تا اندازه دقیق بدست آید. ولی در نهایت بهترین اندازه گیری زمانیست که سینه های شما به صورت آویزان و در بزرگترین حالت خود قرار دارند.
سایزبندی سوتین به گونه ایست که قسمت های مختلف آن به هم مربوط می شوند و در تعیین سایز بسیار مؤثر هستند. برای این که اندازه گیری این قسمت را به پایان برسانید باید متر را از پشت خود به دور سینه ها انداخته به طوری که متر کاملاً روی نوک سینه ها قرار بگیرد. متر را سفت یا شل نگیرید تا اندازه های شما دقیق و بی نقص باشند. اگر یکی از سینه های شما بزرگ تر یا افتاده تر از دیگریست باید اندازه را براساس سینه ی بزرگ تر بگیرید. عددی که به دست آمده را یادداشت کنید تا برای قسمت بعد از آن استفاده کنید.

• کاپ سینه

اندازه گیری سایز کاپ از اندازه گیری دور سینه و زیر سینه بسیار ساده تر است چرا که همانطور که در قسمت قبل گفته شد، سایزبندی سوتین به گونه ایست که قسمت های مختلف آن به هم مربوط می شوند و در تعیین سایز بسیار مؤثر هستند. یعنی اندازه ی دور سینه و زیر سینه می توانند اندازه ی کاپ سینه را نیز مشخص کنند و شما دیگر نیازی نیست که متر را به دور بدن خود بیاندازید و با دقت و وسواس قسمتی از سینه را اندازه گیری کنید. اندازه گیری سایز کاپ شاید کمی شما را سردرگم کند. پس ابتدا به شما خواهیم گفت که اساساً کاپ سینه چیست؟ کاپ سینه همان حجم سینه های شماست. یعنی اگر سوتینی انتخاب کنید که دور سینه و سایز زیر سینه کاملاً اندازه باشد و حجم داخل آن مناسب شما نباشد، یا سینه های شما از سوتین بیرون می زند و یا داخل آن تکان می خورد که هیچ کدام خوشایند نخواهد بود. پس باید سوتینی انتخاب نمایید که حجم سینه های شما داخل آن کاملاً جای گرفته و هیچ اضافه یا کمبودی نسبت به سوتینی که پوشیده اید نداشته باشد.
لباس زیر زنانه باید به گونه ای انتخاب شود تا نیاز شما را از پوشیدن آن برطرف نماید و شما را به هدف خود برساند. در این قسمت برای تعیین سایز دقیق کاپ سینه باید اندازه زیر سینه را از اندازه دور سینه کم کنید، عدد بدست آمده سایز دقیق کاپ سینه شما خواهد بود. اگر به این صورت عمل نمایید قطعاً سوتینی که خریداری می نمایید سایز دقیق سینه های شما خواهد بود و شما از پوشیدن آن حس خوشایندی خواهید داشت. اکنون شما برای خرید دو سایز دارید که شامل عدد و حرف می باشد. سایز اول که همان عدد می باشد در واقع اندازه ی همان زیر سینه ی شماست. یعنی اندازه ی بند سوتین که به دور بدن شما بسته می شود. سایز دوم که حرف لاتین می باشد سایز کاپ سینه یا حجم سینه یا همان کاسه های سوتین است و مشخص کننده ی اندازه ی حجم سینه ای است که داخل سوتین قرار می گیرد. این حروف از A شروع و تا G تمام می شوند. با یک مثال شما به طور کامل متوجه منظور ما خواهید شد. فرض کنید اندازه زیر سینه شما 36 و اندازه دور سینه شما 40 می باشد. حال باید 36 را از 40 کم کنیم، عدد 4 بدست می آید. عدد 4 بیان کننده ی حرف D در جدول سایز سوتین می باشد. یعنی سایز سوتین شما 36D می باشد. دقت کنید که این اندازه ها براساس اینچ محاسبه شده است.

بررسی کامل سایز بندی سوتین زنانه 2

جدول سایزبندی سوتین

در این بخش جدول راهنمای انتخاب سایز سوتین را برای شما قرار داده ایم. دقت کنید که این جدول راهنما برای خرید سوتین زنانه از سایت های بین المللیست و بیشتر برای سایت هایی که به صورت استاندارد جهانی لباس عرضه می کنند. اما در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی داخل کشور راهنمای سایز سوتین بسیار راحت تر و ساده تر است. تنها کافیست با روش های گفته شده سینه های خود را اندازه گیری نمایید. در نهایت فرقی ندارد که از کجا خرید می کنید مهم اینست که اندازه های لازم و دقیق را داشته باشید. شما می توانید برای خرید سوتین زنانه از فروشگاه اینترنتی شرق نیز بازدید نمایید و پس از مقایسه قیمت سوتین زنانه با سایر فروشگاه ها، اقدام به خرید سوتین زنانه نمایید.

 

اندازه دور سینه منهای زیر سینه   کاپ سینه  
به سانتی متر به اینچ اروپا و آمریکا بریتانیایی
کمتر از 2.5 کمتر از 1 AA AA
2.5 1 A A
5 2 B B
7.5 3 C C
10 4 D D
12.5 5 E DD
15 6 F E
18 7 G F
20.5 8 H FF
23 9 l G
25.5 10 l GG

 

خرید اینترنتی سوتین زنانه

سایزبندی سوتین را باهم بررسی کردیم و دریافتید که چطور می توان با اندازه گیری دقیق یک سوتین مناسب بدن خود را خریداری نمایید. اما از آن جا که بسیاری از شما می خواهید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید بد نیست که یک سری نکات را رعایت کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. چرا که برخی از این نکات در تعیین سایز بسیار مؤثر هستند. ازجمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• اندازه گیری را در زمانی انجام دهید که بدن شما حالت طبیعی دارد. یعنی نفخ، زمان پریود، تغییر هورمونی، حبس کردن نفس و موارد این چنینی می تواند سایز سوتین شما را تغییر دهد.
• متر را صاف و بدون پیچ و خم دور تن بچرخانید. به گونه ای که در همه ی قسمت ها کاملاً موازی و در یک راستا باشد.
• اگر می خواهید سوتینی که خریداری نموده اید کاملاً سایز بدنتان باشد و بزرگتر یا کوچکتر از سینه های شما نباشد، متر را شل یا سفت نگیرید. به صورتی اندازه گیری را انجام دهید که متر فقط جایی برای چرخیدن داشته باشد.همین.
خرید اینترنتی سوتین زنانه باتوجه به نکات گفته شده و در نظر گرفتن جدول سایزبندی سوتین، به راحتی قابل انجام است و می توانید بدون هیچ نگرانی بابت نتیجه ی خرید، اقدام به خرید سوتین زنانه آن هم به صورت اینترنتی نمایید.

بررسی کامل سایز بندی سوتین زنانه 3

جمع بندی

راهنمای انتخاب سایز سوتین برای این که شما بتوانید انتخابی درست آن هم در هنگام خرید اینترنتی سوتین زنانه داشته باشید تهیه شده است. باتوجه به روش و موارد گفته شده اگر به طور صحیح اندازه گیری ها را انجام دهید قطعاً از سوتینی که خریداری نموده اید راضی خواهید بود و برای بار دوم و شاید چندم نیز به سراغ خرید آنلاین سوتین زنانه خواهید رفت. فروشگاه اینترنتی شرق یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه ی لباس زیر زنانه در کشور می باشد. برای اطلاع از قیمت سوتین زنانه و خرید سوتین زنانه شیک از فروشگاه آنلاین شرق اینجا کلیک نمایید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *