چگونه سوتین معمولی را به سوتین دکلته تبدیل کنیم؟

چگونه سوتین معمولی را به سوتین دکلته تبدیل کنیم؟

سوتین یکی از ضروری ترین لباس هایی است که بانوان در طول روز به تن می کنند. این لباس زیر از ابتدای بلوغ بانوان وارد قفسه کمد لباس های آن ها می شود. مدل انتخابی سوتین شما بسته به سلیقه و کاربردی که دارد در سنین مختلف، متفاوت است و بانوان علاقه مندند تا مدل های متنوعی را به تن کنند. به همین علت نیز ساده ترین راه، تغییر شکل سوتین های معمولی می باشد. در این مقاله ما به نکات مهم در تبدیل سوتین معمولی به سوتین دکلته خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

چگونه سوتین معمولی را به سوتین دکلته تبدیل کنیم؟2

ویژگی های سوتین زنانه معمولی

سوتین زنانه معمولی، یک انتخاب ساده و زیبا می باشد که ویژگی های فراوانی نیز دارد. یکی از ویژگی‌های عمده سوتین معمولی، حمایت و پشتیبانی از سینه است. این سوتین بسیار راحت بوده و می تواند راحتی لازم را برای انجام فعالیت های روزانه تامین کند. سوتین معمولی دارای کاپ های بسیاری ساده ای است که از بالای سینه تا پایین آن را به خوبی می پوشاند. این کاپ ها به سینه شکل و حجم می‌دهند و از شل شدن بافت سینه ها جلوگیری می کنند.
سوتین‌های معمولی از موادی مثل پنبه، نایلون، پلی استر و ریون ساخته می‌شوند. این مواد نرم و لطیف هستند و به شما راحتی لازم را در طول روز می‌دهند. بیشتر افرادی که پوست بسیار حساسی دارند از سوتین های معمولی استفاده می کنند. سوتین معمولی یک انتخاب ساده و راحت برای استفاده در ساعات طولانی بیرون از منزل می باشد. سوتین‌های معمولی با طراحی‌های متنوعی در بازار موجود هستند. شما می‌توانید از طرح‌های ساده و کلاسیک تا طرح‌های مدرن و جذاب را به راحتی از سایت لباس زیر شرق تهیه نمایید.

ویژگی های سوتین زنانه دکلته

سوتین‌های دکلته با طرح‌ها و جزئیات جالب ‌توجهی طراحی شده‌اند که ظاهری جذابی داشته باشند. این سوتین شامل فنر و اسفنج می‌باشد که باعث می‌شود سینه ها بزرگتر و شیک تر دیده شود. در سوتین دکلته دست تولید کننده برای طراحی سوتین کاملا باز است. گیپور، ساتن، ابریشم، دانتل، لمه، ریون، توری، نخی و چرم از پارچه های مورد استفاده در تولید سوتین دکلته هستند. اما نا گفته نماند که پارچه های ذکر شده در طراحی سوتین دکلته به صورت مستقیم با پوست شما در ارتباط نخواهد بود. تولید کنندگان لباس زیر زنانه، برای قسمت داخلی سوتین، از پارچه نخ و یا پنبه ای استفاده می کنند تا احتمال ایجاد حساسیت پوستی را کاهش دهند.  
طراحی جزئیات سوتین دکلته در مقایسه با سوتین معمولی بسیار بیشتر می باشد. برای مثال، کاپ سوتین دکلته در وسط قفسه سینه به حالت v، سینه ها را به دوطرف هدایت می کند. اما در سوتین معمولی، طراحی های به این شکل را مشاهده نمی کنید. بیشتر هدف سوتین معمولی راحتی و پوشاندن سینه ها است. در سوتین دکلته به این موضوع کمی کمتر اهمیت داده می شود. شاید دلیل اینکه پزشکان ساعات پوشیدن سوتین دکلته را محمدود می کنند، اهمیت ندادن به سلامتی سینه ها در سوتین زنانه دکلته باشد. سوتین دکلته در دو نوع دارای بند و بدون بند تولید می شود و بهترین انتخاب برای استفاده در زیر لباس های مجلسی است. بسته به سایز سینه ها، می توان از کاپ های با ضخامت بیشتر استفاده نمود. اگر علاقه مندید تا سایز سینه ها را بزرگتر نمایش دهید، بهتر است سوتین دکلته اسفنج دار با ضخامت بالا را استفاده نمایید.

چگونه سوتین معمولی را به سوتین دکلته تبدیل کنیم؟1

ترفندهای تبدیل سوتین معمولی به سوتین دکلته

اگر از افرادی هستید که دوست دارند به لباس های زیر خود کمی تنوع ببخشند، توصیه می کنم این بخش را از دست ندهید.

1- اضافه کردن فنر

در تعریف ویژگی های سوتین دکلته، به داشتن فنر این سوتین اشاره شد. اما سوتین معمولی از این مزیت برخوردار نمی باشد. به همین دلیل نیز برای تبدیل کردن سوتین معمولی به سوتین دکلته، باید در قسمت کاپ سوتین از فنر استفاده شود. این تبدیل، زمانی اتفاق می افتد که سوتین معمولی شما در قسمت پایین کاپ های خود فضایی برای لحاظ کردن فنر داشته باشد، در غیر این صورت این امر ممکن نخواهد بود.

2- اضافه کردن اسفنج

برخی از مدل های سوتین معمولی دارای اسفنج نازک بوده و فضایی برای تعویض آن نیز دارند. اگر سوتین زنانه شما نیز از این دست از سوتین ها می باشد، شما می توانید از کاپ هایی با ضخامت بیشتر استفاده نمایید. به این شکل سوتین شما از حالت ساده بودن خارج شده و فرم بهتری به سینه ها می دهد. اسفنج با ضخامت بالا مقاومت بیشتری در برابر شستشو و نگهداری از خود نشان خواهد داد.

3- استفاده از بند نامرئی

سوتین معمولی که بندک های آن قابلیت جداشدن دارند، بسیار کاربردی می باشند. سوتین زنانه معمولی، فضایی دارد که شما می توانید بندک های سرشانه سوتین را براحتی خارج کنید. با این روش شما با تهیه بندک نامرئی می توانید سوتین معمولی را برای پوشیدن در مجالس آماده نمایید. این مزیتی است که باید در هنگام خرید سوتین معمولی به آن دقت کنید.

نکات مهم در تبدیل سوتین معمولی به سوتین دکلته

افرادی که علاقه مند به خیاطی هستند، دوست دارند لباس های خود را تغییر دهند و یک لباس کاملا جدید ایجاد کنند باید یکسری نکات را رعایت نمایند. این موضوع که همه ی لباس ها قابل تغییر نمی باشند یک موضوع بدیهی است. در صورتی که سوتین زنانه شما امکانات ذکر شده را نداشت، شما قادر به تغییر سوتین نخواهید بود. برای تبدیل یک لباس زیر به لباس زیر با کاربردی متفاوت کمی مشکل است. راه زیادی از برش دادن تا دوخت توسط چرخ خیاطی یا چسب زدن وجود دارد، اما در صورتی امکان دارد که شما در خیاطی مهارت کافی را داشته باشید.
برش دادن لباس زیر زنانه به جهت ظرافت زیاد، با اشتباهات بسیار کوچک، ممکن است به اسانی از بین برود. توصیه ما به شما، خرید یک سوتین معمولی با مزایای قابل تعویض بودن امکانات آن می باشد. تنها در این صورت است که شما در کمترین زمان و کمترین هزینه ممکن می توانید سوتین معمولی خود را به سوتین دکلته تغییر دهید.

چگونه سوتین معمولی را به سوتین دکلته تبدیل کنیم؟3

برای انواع تاپ و تیشرت مثل پشت قهرمانی، پشت گردنی چه سوتینی مناسبه؟

• تاپ پشت گردنی

اولین موضوعی که باید اینجا ذکر شود، ضرورت نداشتن پنهان کردن بند سوتین است. در صورت دلخواه می توانید سوتین دکلته را به همراه بند اصلی آن بپوشید. اگر هم تمایل دارید بند سوتین دکلته را تغییر دهید بهترین انتخاب، استفاده از بند های نامرئی است. یک روش دیگر برای پوشاندن سوتین دکلته در زیر تاپ پشت گردنی، برداشتن کامل بندک ها می باشد. اگر سوتین شما استحکام لازم را در صورت نداشتن بند خواهد داشت، می توانید بندک ها را از آن جدا کنید. استفاده از سوتین چسبی و سوتین دکلته، انتخاب مناسبی برای پوشیدن در زیر این تاپ می باشد.

• تاپ پشت قهرمانی

تاپ زنانه پشت قهرمانی نیز از لباس هایی هستند که بهتر است در زیر لباس، از سوتین های ساده با بند های نامرئی استفاده شود. از انجایی که این لباس ها اغلب برای ورزش و در محیط های باشگاه استفاده می شود، توصیه ما استفاده از سوتین های ساده و راحت است. در صورتی که فعالیت های ورزشی شما سنگین بوده و تحرکات بیشتری داشته باشید، بهتر است سوتین های ورزشی و اسپرت را جایگزین کنید.

فروشگاه لباس زیر زنانه شرق

فروشگاه لباس زیر شرق، با بهترین و با کیفیت ترین لباس زیر زنانه، مردانه، دخترانه و پسرانه خدمات زیادی به مشتریان در سراسر ایران ارائه می دهد. شما از هر کجای کشور می توانید به سایت فروشگاه شرق دسترسی داشته باشید. ضمانت کیفیت و قیمت مسئولیتی است که هر مجموعه ای آن را تضمین نمی کند. فروشگاه اینترنتی پوشاک شرق بهترین بستر را برای ثبت سفارش شما عزیزان فراهم کرده است.

مزایای تبدیل سوتین معمولی به سوتین دکلته

◘ کاهش هزینه

مطمئنا تبدیل سوتین های زنانه معمولی به سوتین دکلته، بسیاری از هزینه های شما را در خرید سوتین جدید کاهش می دهد. سوتین دکلته ای که فنر و اسفنج دارد، شما را از هر نوع سوتین زنانه ای بی نیاز می کند. با خرید سوتین معمولی زنانه شما با یک تیر دو نشان زده اید. در صورتی که از مدل سوتین خود خسته شده باشید می توانید به راحتی مدل آن را تغییر داده و مدل جدیدی تولید کنید.

◘ تعویض روحیه

به طور کل تغییر رنگ، شکل و مدل لباس می تواند در روحیه شما تاثیر مثبت می گذارد. سوتین معمولی، طرح ساده ای از سوتین است و برای زیبا تر شدن آن می توانید از انواع پارچه، تور یا دانتل های اکلیل دار استفاده نمایید.

◘ استفاده بهینه از امکانات

شاید در ابتدا این فکر به ذهن شما رسیده باشد که بهتر است سوتین معمولی، درصورت کهنه شدن دور انداخته شود. در حالی که می توان به بهترین شکل از سوتین معمولی استفاده کرد، چرا باید آن را دور انداخت؟ این کار یک اشتباه جبران ناپذیر هم از لحاظ مالی و هم آسیب به محیط زیست به شمار می آید. چرا که با اندکی وقت و حوصله و اضافه کردن سلیقه شما می توان خروجی بسیار زیبایی در اخر به وجود آورد.

جمع بندی

در این مقاله ما به موضوع ترفندهای تبدیل سوتین معمولی به سوتین دکلته پرداختیم. همانطور که گفته شد، سوتین زنانه در انواع مختلفی در دسترس تمامی بانوان می باشد. برای برخی از افرادی که دوست دارند در هزینه خود صرفه جویی نمایند یک روش جایگزین به جای خرید سوتین دکلته وجود دارد. تغییر مدل سوتین های معمولی قدیمی به سوتین دکلته جدید، از ترفند هایی است که می توانید انجام دهید. سوتین های زنانه انواع بسیار زیادی دارد که شما می توانید به راحتی نسبت به خرید آن از سایت شرق اقدام نمایید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *