راهنمای خرید اینترنتی شورت زنانه

راهنمای خرید اینترنتی شورت زنانه

شورت زنانه یکی از لباس های مهم زیر زنانه است که اگر در هنگام خرید با جنس و سایز درست انتخاب نشود معضلات زیادی را به وجود خواهد آورد. مخصوصاً پس از شیوع ویروس کرونا، اغلب خریدها اینترنتی شده و یکی از مشکلات و دغدغه های افراد هنگام خرید اینترنتی، انتخاب جنس و سایز مناسب است. ما در تیم پژوهشی پوشاک شرق، نکاتی را برای شما گردآوری کرده ایم تا به شما در هنگام خرید اینترنتی شورت زنانه کمک کند. تا انتها ما را دنبال کنید.

راهنمای خرید اینترنتی شورت زنانه

انواع شورت زنانه

راهنمای خرید شورت زنانه بصورت اینترنتی  زمانی به کار شما می آید که پیش از آن با انواع شورت زنانه و شورت دخترانه آشنایی داشته باشید و آن ها را بشناسید. چرا که امروزه با پیشرفت صنعت نساجی و پوشاک، تنوع در تولید شورت زنانه نیز زیاد شده است و شما پیش از هر چیز باید انواع آن را بشناسید و بدانید که کدام نوع مناسب اندام شما می باشد و سپس اقدام به خرید نمایید. شورت زنانه را براساس جنس و مدل طراحی تقسیم بندی می کنند. اگر بخواهیم انواع شورت را براساس جنس نام ببریم می توان به شورت نخی زنانه، ساتن، ابریشمی، جرسی، توری و ... اشاره کرد و همچنین اگر بخواهیم این دسته بندی را براساس مدل طراحی نام ببریم می توان به شورت زنانه ساده، مجلسی، شورت لامبادا، پادار، بندی و ... اشاره کرد. برای این که بیشتر با این تنوع جنس و مدل آشنا شوید در ادامه با ما باشید. پوشاک شرق انواع شورت زنانه و شورت دخترانه را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به شما مشتریان گرامی عرضه می نماید.

 

انواع شورت زنانه براساس جنس:

◘ شورت نخی:

پارچه نخی همواره بهترین نوع پارچه برای افرادیست که پوست حساسی دارند. پارچه نخ و پنبه بسیار نرم و لطیف و مانع بروز هرگونه حساسیت در اندام شما می شود. این جنس از کشسانی بسیار پایینی برخوردار است. در هنگام اندازه گیری به این موضوع دقت نمایید. شورت زنانه نخی انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده ی روزمره می باشد.

◘ شورت ساتن:

پارچه ساتن از جمله پارچه هایی ست که به نسبت گران قیمت می باشد و دلیل آن هم می تواند لطافت و نرمی خاصی که در آن ها وجود دارد باشد. این جنس پارچه کشسانی ندارد. در هنگام اندازه گیری به این موضوع دقت نمایید. شورت زنانه ساتن یک شورت نرم و راحت و در عین حال شیک برای افرادیست که علاوه بر راحتی، زیبایی و شیکی نیز برایشان مهم است.

◘ شورت ابریشمی:

در مورد پارچه ساتن گفتیم که بسیار نرم و لطیف و البته گران قیمت است، حال بهتر است بدانید پارچه ابریشمی همان ویژگی ها را داراست به علاوه این که بسیار سبک و بی وزن بوده و همچنین از نظر نرمی و لطافت چندین برابر شورت ساتن نرم و لطیف است. مانند شورت ساتن، این جنس شورت زنانه نیز اصلاً خاصیت کشسانی ندارد. پس در هنگام انتخاب و اندازه گیری به این موضوع توجه نمایید. شورت زنانه ابریشمی در دسته ی شورت های فانتزی قرار می گیرد چرا که از نظر قیمت نیز بسیار گران تر از سایر شورت ها عرضه می شود.

◘ شورت توری:

پارچه تور یکی از انواع پارچه های فانتزی و زینتی محسوب می شود که معمولاً بدون درز دوخته می شوند. با این که بسیار سبک و خنک می باشند در عین حال اگر با کیفیت خوبی تولید نشده باشند می تواند باعث ایجاد حساسیت در پوست شما شود. در ضمن شورت توری زنانه به دلیل ظرافت و نازکی و توری بودن آن، مناسب فصول سرد سال نمی باشد. برخلاف شورت های قبلی، این جنس شورت زنانه بعضاً دارای کشسانی خوبی بوده ولی باید در انتخاب سایز آن دقت لازم را به عمل آورید.

◘ شورت جرسی:

پارچه جرسی به دلیل داشتن ترکیب پلی استر و نایلون، معمولاً برای لباس های ورزشی استفاده می شود و خاصیت کشسانی بالایی دارد. این جنس انتخاب خوبی برای استفاده ی روزمره و یا حتی مجلسی نمی باشد چون ممکن است در دراز مدت باعث ایجاد حساسیت در پوست شما شود. این پارچه ها ضد آب بوده و برای دوخت مایو یا لباس های ساحلی و بیکینی استفاده می شود. پوشاک شرق یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی خرید شورت زنانه است که کیفیت و قیمت را تضمین می کند.

راهنمای خرید اینترنتی شورت زنانه1

 

نکاتی که در خرید آنلاین شورت زنانه باید رعایت کرد

پوشاک شرق یکی از بزرگترین فروشگاه های پوشاک در سطح کشور است که محصولات خود را به صورت اینترنتی و از طریق فروشگاه اینترنتی پوشاک شرق عرضه می نماید. اما برای خرید اینترنتی شورت زنانه باید یکسری اطلاعات اولیه را داشته باشید. مانند جنس شورت و مدل شورت را بشناسید. در ادامه می خواهیم به آیتم هایی بپردازیم که شما در هنگام خرید اینترنتی به آن ها بر می خورید و باید از قبل بدانید که منظور فروشنده چیست.

 

راهنمای خرید اینترنتی شورت زنانه2

 

سایز شورت زنانه یکی از مهم ترین اطلاعاتیست که باید نحوه ی اندازه گیری آن را بدانید تا بتوانید شورت مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایید. در تمامی فروشگاه های اینترنتی چند آیتم اصلی به عنوان جدول سایز در نظر گرفته می شود و کافیست شما با آن ها آشنایی داشته باشید تا با خیال راحت خرید اینترنتی شورت زنانه خود را انجام دهید. آیتم هایی که در این جدول سایز وجود دارد عبارتند از: دور کمر، دور باسن، دور ران، قد فاق، قد شورتک. برای آشنایی بیشتر با این موارد، با ما باشید تا در ادامه برای شما به طور کامل توضیح دهیم. پوشاک شرق مفتخر است که اعلام نماید با کادری مجرب و متعهد، می تواند به درخواست های شما پاسخ دهد.

 

راهنمای خرید اینترنتی شورت زنانه3

- دور کمر:

برای اندازه گیری دور کمر ابتدا بهتر است یک بند یا نخ ضخیمی را به دور خط کمر خود یعنی جایی که کمر شلوار در آن قسمت قرار می گیرد، ببندید تا خط کمر خود را مشخص کنید. سپس حدود یک انگشت پایین تر از خط کمر خود را در نظر بگیرید و سپس با متر دور تا دور آن را اندازه گیری کنید. دلیل این کار چیست؟ برای این که معمولاً شورت های شما کمی پایین تر از کمرتان قرار می گیرد تا از کمر شلوارتان بالاتر نیاید یا بیرون نزند. البته این موضوع به مدل شورت نیز بستگی دارد. اگر شورت زنانه فانتزی باشد باید این فاصله را حدود دو تا سه انگشت بسته در نظر بگیرید. ولی در حالت معمول همان یک انگشت فاصله کافیست. سایز کمر شما در حالت عادی مشخص شد. اما شما به یک سایز کمر دیگر نیز احتیاج دارید و آن سایز کمر در حالت کشیدگیست. شما وقتی شورت را می پوشید معمولاً از حالت عادی کمی کشیده تر خواهد شد و یا در حالت های مختلف مثل نشستن یا خوابیدن یا زمانی که غذای زیادی خوردید این کشیدگی ممکن است بیشتر شود. پس مانند حالت قبل ولی این بار کمی متر خود را محکم تر و سفت تر به دور کمر خود بکشید و سپس اندازه ی آن را یادداشت نمایید.

- دور باسن:

حالا که با نحوه ی اندازه گیری دور کمر آشنا شدید به راحتی می توانید دور باسن خود را اندازه گیری کنید. متر را به دور باسن بیاندازید و با دست آن را روی برجسته ترین قسمت باسن خود بگذارید و سپس متر را در کیپ تن خود ببنید و سایز نوشته شده را یادداشت نمایید. در این جا شما دور باسن خود را در حالت عادی اندازه گیری کردید. ولی مانند قسمت دور کمر، دور باسن نیز باید در حالت کشیدگی نیز اندازه گرفته شود. مثل قبل متر را دور باسن و از روی برجسته ترین قسمت کیپ بدن کنید سپس متر را کمی بکشید و سفت تر از قبل اندازه بگیرید تا سایز دور باسن شما در حالت کشیدگی نیز مشخص شود.

- دور ران:

اگر اندام خود را به خوبی بشناسید و فرم بدن خود را بدانید بهتر می توانید سایز شورت زنانه خود را در نظر بگیرید. برای اندازه گیری دور ران، متر را در بالاترین قسمت ران یکی از پاها قرار می دهید و دور ران خود را اندازه می گیرد. اگر تمایل دارید شورتی که می پوشید کمی راحت تر باشد، بهتر است دور ران خود را خیلی سفت و کشیده نگیرید تا در قسمت ران، پوست شما اذیت نشود.

- قد فاق:

یکی از قسمت های مهم اندازه گیری جهت سایز شورت، قد فاق است. چرا که اگر جزو افرادی باشید که از شورت های فاق بلند استفاده می کنند حتماً باید این قسمت را به درستی اندازه گیری کنید چون سایز اشتباه موجب فشار آمدن به اندام شما می شود. فاق، به فاصله ی بین کمر تا قسمت پایین تنه یا همان نقطه ای که پا شروع می شود. اندازه گیری فاق شورت کاملاً سلیقه ایست. اگر شما طرفدار شورت زنانه فاق بلند هستید باید از همان یک انگشت پایین تر از خط کمر اندازه ی فاق خود را بگیرید ولی اگر شورت زنانه فاق کوتاه جزو سلیقه ی شماست باید حدود دو تا سه انگشت پایین تر از خط کمر را اندازه بگیرید. این قسمت کاملاً سلیقه ایست و بسته به جنس و مدل شورت نیز می تواند متغیر باشد.

- قد شورتک:

این قسمت از سایزبندی برای شورت های پادار استفاده می شود. برای اندازه گیری قد شورتک باید ابتدای متر را یک انگشت پایین تر از خط کمر قرار دهید و تا جایی که می خواهید قد شورت شما باشد اندازه بزنید. در نهایت ممکن است اندازه های شما با اندازه های داخل سایت دقیقاً یکی نباشد ولی شما می توانید سایزی را انتخاب کنید که بسیار نزدیک تر به سایز و اندازه های شماست.

راهنمای خرید اینترنتی شورت زنانه4

سایز بندی شورت زنانه

برای انتخاب بهترین شورت زنانه مخصوصا به صورت آنلاین با اندازه ها و سایزبندی ها آشنا باشید. زیرا شورت های زنانه با اندازه های استاندارد بین المللی تولید و عرضه می شوند که به صورت حروف S ,M ,L ,XL ,XXL  نمایش داده می شوند. البته در روسیه و اروپا این اندازه گیری ها به صورت عددی هستند از 1 تا 10 و همچنین در برخی موارد از 40 تا 58 و در سیستم روسیه این اندازه گیری ها از 42 تا 60 مشخص می شوند. برای پیدا کردن سایز بندی ها با هر استانداردی شما نیاز دارید تا اندازه دو بخش را داشته باشید اول دور کمر و دیگری دور باسن. با دانستن این دو بخش شما می توانید شورت سایز مناسب خود را بیابید. همچنین عرض کمر و ارتفاع فاق از اندازه های دیگری است که برای انتخاب شورت مناسب به شما کمک می کند. در ادامه می توانید سایز بندی با اندازه ی بین المللی را در جدول زیر مشاهده کنید:
برای اندازه گیری دقیق ابتدا باید صاف بایستید و سپس از دور ناف که کمترین اندازه را دارد اندازه گیری کنید. متر را نه خیلی سفت و نه خیلی شل نگه ندارید چون قالبا شورت مناسب رو تن شما می نشیند اما اذیت نمی کند. سپس پایین تر آمده و از ناحیه دور باسن که بیشترین برآمدگی را دارد اندازه گیری کنید. همین اندازه ها را در جدول سایز بندی مطابقت می دهید تا مورد مناسب را انتحاب کنید.

راهنمای خرید اینترنتی شورت زنانه5

همان طور که گفتیم برخی برند ها هستند که به جای حروف به صورت عددی سایز بندی های خود را ارائه می دهند. تعداد محدودی از برندهای اروپایی به این شیوه عمل می کنند که اغلب بیشتر برای محصولاتی است که در کشور خود فروش دارند. اگر به لیبل کنار شورت ها نگاه کنید برای اندازه به جای حروف استاندارد از اعداد استفاده کرده اند. این اندازه گیری ها به صورت جدول زیر است:

راهنمای خرید اینترنتی شورت زنانه6

جمع بندی

راهنمای خرید اینترنتی شورت زنانه یکی از مهم ترین مطالبیست که باید شما پیش از اقدام به خرید اینترنتی شورت زنانه در مورد آن مطالعه نمایید تا با خیال راحت و بدون اشتباه خریدی مطمئن داشته باشید. شورت زنانه از نظر مدل طراحی و جنس دسته بندی می شود. سایز مورد نظر شما باید با آگاهی از جنس و مدلی که می خواهید انتخاب کنید در نظر گرفته شود تا بهترین گزینه را خریداری نمایید. پوشاک شرق می تواند به شما در هنگام خرید شورت زنانه راهنمایی نماید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *