سوتین مجلسی چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

سوتین مجلسی چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

لباس زیر زنانه همانطور که در مقالات گذشته گفته شده باتوجه به مکان و زمان و لباس زنانه ای که می خواهید بپوشید می تواند متفاوت باشد و هر جایی لباس زیر خاص خود را می طلبد. سوتین مجلسی زنانه و سوتین مجلسی دخترانه یکی از انواع سوتین می باشند که در مقاله ی "انواع مدل سوتین" به طور اختصار در مورد آن صحبت کردیم. اما در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با سوتین مجلسی زنانه آَشنا کنیم و با هم ویژگی ها یا ویژگی سوتین مجلسی زنانه را بررسی کنیم. با ما در تیم پژوهشی فروشگاه شرق تا انتهای این مقاله بمانید.

سوتین مجلسی چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ 1

سوتین مجلسی زنانه چیست؟

خرید سوتین مجلسی زنانه یکی از انواع سوتین زنانه است که برای زمان خاص و مکان خاصی استفاده می گردد و حتی لباس خاصی نیز با آن پوشیده می شود. دلیل آن هم مشخص است؛ همانطور که از نامش پیداست برای مهمانی و مجالس رسمی از سوتین مناسب لباس مجلسی استفاده می کنند. چرا که شما در مهمانی های رسمی بهترین و شیک ترین و خوش استایل ترین لباس خود را به تن می کنید، پس باید لباس زیر زنانه خود را هم از بین بهترین ها و خوش فرم ترین ها انتخاب نمایید. سوتین مجلسی زنانه به دلیل این که از فنر، جک، اسفنج و ... در کاپ خود استفاده می کند در زیباتر نشان دادن سینه ها و خوش فرم تر کردن لباسی که پوشیده اید تأثیر فراوانی دارد. حتی در برخی مدل ها از زیرسیم، استخوان بندی و یا تسمه های ضخیم تر نیز برای فرم دهی سینه استفاده می گردد. همانطور که می دانید پوشیدن سوتین زنانه برای نگه داشتن و زیباتر نشان دادن سینه ها لازم است. حال تصور کنید شما برای یک مهمانی رسمی گران ترین و شیک ترین لباس مجلسی خود را پوشیده اید. پس نباید در انتخاب لباس زیر زنانه خود خساست به خرج دهید، یک سوتین مجلسی شیک باتوجه به فرم بدن و لباسی که می خواهید بپوشید انتخاب کنید تا در مهمانی بدرخشید.
خرید سوتین مجلسی زنانه نیز به لباسی که می خواهید بپوشید بستگی دارد. ابتدا مشخص کنید که چه لباس زنانه مجلسی در نظر دارید، سپس به دنبال خرید سوتین مجلسی زنانه مناسب با آن باشید. انتخاب سوتین مجلسی زنانه که مناسب اندام شما باشد علاوه بر زیباتر نشان دادن استایل و فرم بدن شما باعث می شود در طول مهمانی احساس راحتی داشته باشید، در غیر این صورت حتی یک مهمانی 1 ساعته می تواند عذاب آورترین 1 ساعت عمر شما باشد.

سوتین مجلسی چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ 2

ویژگی های سوتین مجلسی زنانه

انواع سوتین مجلسی بسته به این که چه لباسی می خواهید بپوشید و چه فرم بدنی دارید برای شما امکان انتخاب گذاشته اند. پس نگران نباشید. ابتدا مشخص کنید که قصد دارید چه لباسی را به تن کنید تا سوتین مناسب لباس مجلسی خود را انتخاب و خریداری نمایید. اما برای انتخاب درست سوتین مجلسی زنانه مناسب با اندام و لباس خود باید ابتدا ویژگی سوتین مجلسی زنانه را بدانید و سپس با انواع سوتین مجلسی آشنا شوید. ازجمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

◘ فرم دهی

سوتین مجلسی زنانه یکی از مهم ترین وظایفش فرم دهی به سینه است. ممکن است شما سینه های کوچک یا با فرم مثلثی داشته باشید، سوتین مجلسی زنانه می تواند با فرم دهی مناسب به سینه ها آن ها را خوش استایل، خوش فرم تر و همچنین سفت تر و برجسته تر از قبل نشان دهد. این فرم دهی به کاپ خارجی سوتین بستگی دارد و در هنگام انتخاب دقت کنید که سوتین مجلسی زنانه ای را خریداری می کنید که با سلیقه و استایل شما هماهنگ باشد.

◘ راحت

سوتین مناسب لباس مجلسی با این که باید سینه ها را برجسته و سفت تر نشان دهد در عین حال باید راحت نیز باشد. درست است که شما در مجالس و مهمانی های رسمی لباس مجلسی یا لباس رسمی می پوشید و شاید میزان تحرک شما را در مقایسه با سایر مواقع محدود تر نماید، اما با این حال شما در لباس مجلسی خود احساس سختی و ناراحتی نمی کنید. سوتین مجلسی زنانه نیز باید همین گونه باشد؛ یعنی شما در زمان استفاده احساس ناخوشایند از پوشیدن سوتین مجلسی نداشته باشید و کاملاً راحت باشید تا بتوانید یک مهمانی چند ساعته را به راحتی بگذرانید. وب سایت فروشگاهی شرق یکی از ارائه دهندگان انواع سوتین مجلسی زنانه می باشد. برای تماشا و خرید سوتین مجلسی شیک زنانه اینجا کلیک نمایید.

◘ ضد حساسیت

لباس زیر زنانه به دلیل این که ارتباط مستقیمی با پوست بدن دارد باید از جنسی انتخاب شود که بیشترین همخوانی با پوست داشته باشد. یعنی پوست شما در اثر تماس مستقیم دچار عارضه و حساسیت نگردد. سوتین مجلسی زنانه نیز به دلیل این که ممکن است به مدت طولانی و در یک بازه زمانی 2 تا چند ساعته در تن شما باقی بماند، پس بهتر است از جنسی انتخاب شود که پوست شما نسبت به آن حساسیت ندارد. چرا که استفاده از یک سوتین نامناسب و حساسیت زا می تواند عوارض جبران ناپذیری را برای شما به همراه بیاورد.

◘ ضد تعریق

سوتین مناسب لباس مجلسی اغلب از جنس های غیر نخ و پنبه هستند و همین امر موجب می گردد که شما در طول مهمانی خصوصاً در هوای گرم دچار تعریق شوید. بهتر است از سوتین مجلسی زنانه ای استفاده نمایید که کمتر باعث تعریق شود و حتی الامکان جذب رطوبت نیز داشته باشد تا لباس مجلسی شما در طول مهمانی به خاطر تعریق خیس و مرطوب نگردد. این نکته را هم به یاد داشته باشید که تعریق زیاد امکان رشد باکتری و قارچ را زیاد خواهد کرد. برای جلوگیری از این امر، باید سوتین مجلسی زنانه ای را انتخاب کنید که امکان گردش هوا داشته باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

◘ گردش هوا

سوتین مجلسی زنانه همانطور که گفته شد اغلب از جنس های غیر نخ و پنبه هستند به همین علت باید از جنس های مرغوبی استفاده کنید تا گردش هوا به خوبی در آن صورت گیرد و تعریق کمتر شود. ضمن این که گردش هوا باعث خنک ماندن پوست سینه ها می شود در عین حال سبب جلوگیری از مرطوب ماندن آن ناحیه و در انتها مانع از رشد باکتری و قارچ می گردد. اگر مجبور به استفاده از سوتین مجلسی زنانه ای هستید که این ویژگی ها را ندارد بهتر است در مدت زمان خیلی کمتری آن را در تن خود نگه دارید و بلافاصله پس از اتمام مهمانی بالاتنه ی خود را حتماً بشویید تا احتمال بروز حساسیت و رشد باکتری ها را به صفر برسانید. شما می توانید برای خرید لباس زیر زنانه مجلسی از فروشگاه اینترنتی شرق نیز بازدید نمایید و پس از مقایسه قیمت سوتین مجلسی زنانه با سایر فروشگاه ها، اقدام به خرید سوتین مجلسی زنانه نمایید.

سوتین مجلسی چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ 3

انواع سوتین مجلسی

سوتین مجلسی زنانه همانطور که گفته شد انواع مختلفی دارد. به دلیل این که لباس زنانه با تنوع طرح و مدل بسیار وجود دارد و امروزه با توجه به گسترش صنعت مد و پوشاک، هر روز شاهد طراحی های جدید و مدل لباس های جدید در بازار هستیم که هر کدام از آن ها لباس زیر زنانه خاص خود را می طلبد. از این رو تولید کنندگان لباس زیر نیز انواع مختلفی از سوتین مجلسی زنانه را تولید و به بازار عرضه می کنند تا بانوان در هنگام انتخاب لباس مجلسی با محدودیت روبه رو نشوند. از جمله مهم ترین انواع سوتین مجلسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سوتین مجلسی بدون بند

سوتین مجلسی دکلته یا همان سوتین بدون بند اغلب اولین انتخاب بانوان برای پوشیدن لباس زیر زنانه در زیر لباس مجلسی می باشد. چرا که این سوتین ها به خاطر نداشتن بندهای روی شانه باعث لخت و خالی دیده شدن شانه ها می شوند و استایل لباس مجلسی را جذاب تر نمایان می کند. این مدل سوتین ها بهترین نوع سوتین برای لباس مجلسی دکلته به شمار می روند. سوتین مجلسی بدون بند سینه ها را لیفت می کند و از قفسه سینه و کمر پشتیبانی کرده و به خوبی روی پوست می نشیند.
سوتین مجلسی بدون بند بر خلاف تصور بسیاری از افراد که گمان می کنند در حین استفاده به دلیل نداشتن بند یا رکاب روی شانه ممکن است هر لحظه شل شده و بیافتد، طراحی آن به گونه ایست که در برخی مدل ها داشتن حالت چسبی در لبه های آن و در برخی دیگر با سفت و محکم بودن بندهای دور سینه، محکم در جای خود نشسته و وظیفه ی خود را که همان خوش فرم تر نشان دادن سینه هاست را به خوبی انجام می دهد. خرید سوتین زنانه مجلسی در مدل سوتین مجلسی بدون بند باید با توجه به نکاتی مانند نوار چسبی که زیر کاپ سوتین قرار دارد، فنری که زیر آن نگه دارنده ی سینه می باشد، لبه های سوتین که به سمت بیرون نباشند و کاپ داخل سوتین که وظیفه ی لیفت و بالاتر بردن سینه ها را بر عهده دارد دقت کنید تا از خرید خود راضی باشید.

• سوتین مجلسی سیلیکونی

سوتین مجلسی زنانه ی دیگری نیز در خانواده ی سوتین مجلسی بدون بند وجود دارد که به آن سیلیکونی یا چسبی می گویند. این مدل سوتین ها نیز بدون بند هستند و هیچ بندی حتی دور سینه هم ندارند و فقط با قدرت سیلیکون یا همان چسبی که در اطراف خود دارند به راحتی بر روی سینه ها نشسته و آن ها را خوش فرم و زیبا نشان می دهند. در عین حال نیز به خاطر بدون بند بودن زیبایی لباس شما را دو چندان می کنند. این مدل سوتین مجلسی زنانه بیشتر برای لباس هاییست که پشت باز هستند و یا در قسمت های بالاتنه لُختی زیادی دارند.
لباس زنانه شما اگر جلو باز و پشت باز باشد قطعاً سوتین مجلسی زنانه سیلیکونی بهترین گزینه است و اگر سینه های بزرگی نداشته باشید به راحتی می توانید از این مدل سوتین زنانه برای زیر لباس مجلسی خود استفاده نمایید. دقت کنید که این سوتین ها فقط با چسب و قدرت نگه دارنده ی سیلیکون خود را روی بدن شما نگه می دارند پس حتماً باید از جنس های مرغوب و با کیفیت خریداری نمایید تا مجبور به تعویض لباس زیر زنانه خود در طول مهمانی نشوید. وب سایت فروشگاهی شرق، یک فروشگاه لباس زیر زنانه با تنوع جنس و قیمت در ایران می باشد.

سوتین مجلسی شیشه ای

سوتین مناسب لباس مجلسی می تواند بند دار هم باشد ولی اگر لباس مجلسی شما در قسمت پشت و سرشانه توری، گیپور یا حریر دارد و شما تمایلی به پوشیدن سوتین مجلسی بدون بند یا سیلیکونی ندارید، بهتر است از سوتین مجلسی شیشه ای استفاده کنید. این مدل سوتین ها در قسمت کاپ مانند سوتین مجلسی زنانه است و بسته به رنگ و طرحی که انتخاب می کنید می تواند متفاوت باشد. ولی در قسمت بندها، هم پشت و هم سرشانه بندهای لاستیکی یا پلاستیکی یا ژله ای دارد که باعث می گردد از زیر لباس مجلسی شما دیده نشود و زیبایی لباستان را دو چندان کند. سوتین مجلسی شیشه ای برای افرادی که گمان می کنند سوتین مجلسی بدون بند یا سوتین مجلسی سیلیکونی ممکن است بیافتد یا شل شوند، بسیار مناسب است و خیال آن ها را بابت این موضوع آسوده می نماید. بسیاری از انواع سوتین مجلسی شیشه ای هستند که با جنس و کیفیت بسیار مرغوب تولید شده اند و حتی اگر لباس پشت باز یا دکلته نیز داشته باشید، به جز ردی بسیار کم رنگ از بندهای سوتین که آن هم در اثر فشار به پوست رویت می شود، چیزی روی تن نمی بینید.
سوتین مجلسی زنانه در مدل شیشه ای یک ایرادی که دارد چون بندهای آن از جنس پلاستیک، لاستیک یا ژله ای می باشند، ممکن است در برخی مدل های آن که از جنس های ناخالص و با کیفیت پایین تر تولید شده اند، در فصل گرما تعریق داشته باشید. البته به دلیل باز بودن قسمت بندها روی تن، پوست احتمال تعریق کمتری دارد ولی اگر جزو افرادی هستید که با کوچک ترین گرمایی عرق می کنید بهتر است به دنبال سوتین مجلسی شیشه ای باشید که هم ضد حساسیت و هم ضد تعریق باشد.

سوتین مجلسی چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ 4

خرید سوتین مجلسی زنانه

سوتین مجلسی زنانه بسته به این که چه لباسی می خواهید بپوشید و چه فرم اندامی دارید می تواند متفاوت باشد. اساساً این مدل سوتین ها همانطور که گفته شد به دلیل این که برای زیبایی بیشتر اغلب از جنس هایی غیر از نخ و پنبه تولید می شوند، باید حتماً در انتخاب و خرید دقت کافی داشته باشید. باید در بازار به دنبال سوتین مجلسی زنانه با کیفیت و مرغوب بگردید که حتماً ویژگی های گفته شده در قسمت های قبل را داشته باشد. برای این کار باید به سراغ فروشگاه های معتبر رفته و از برندهای معروفی که امتحان خود را پس داده اند خریداری نمایید. خرید سوتین مجلسی زنانه با توجه به کیفیت و مرغوبیتی که باید داشته باشد، طبیعتاً قیمت نسبتاً بالایی نیز خواهد داشت. فروشگاه شرق عرضه کننده ی انواع سوتین مجلسی در مدل های مختلف برای هر سن و سلیقه ای می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایر فروشگاه ها و تماشای محصولات مختلف، از قیمت سوتین مجلسی زنانه خصوصاً قیمت سوتین دکلته مجلسی اطلاع کسب کنید و سپس کیفیت و قیمت را با محصولات فروشگاه شرق مقایسه نمایید. در صورت رضایت می توانید جهت خرید سوتین مجلسی زنانه اینجا کلیک نمایید.

جمع بندی

لباس زیر زنانه مانند لباس زنانه با تنوع و مدل های مختلفی برای لباس و مکان های مختلفی تولید و عرضه می گردد. همانطور که شما برای مهمانی و مجالس از لباس های رسمی و مجلسی استفاده می کنید، برای پوشیدن این لباس ها نیز باید لباس زیر زنانه مخصوص به آن را استفاده نمایید. سوتین زنانه مجلسی در مدل های مختلف برای این منظور تولید شده است. فروشگاه شرق یکی از بزرگ ترین فروشگاه های عرضه ی لباس زیر زنانه در کشور می باشد.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *