تاثیر فصل بر لباس زیر زنانه

تاثیر فصل بر لباس زیر زنانه

پوشاک زنانه خصوصاً لباس زیر زنانه از دیرباز تاکنون با تنوع جنس، طرح و رنگ تولید می شده که این موضوع برای بانوان شیک پوش و خاص پسند بسیار مورد توجه قرار دارد. اما نکته ای که بسیاری از خانم ها شاید به آن دقت نکنند اهمیت لباس زیر زنانه در فصول مختلف سال است. پوشاک شرق انواع شورت زنانه و سوتین زنانه را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به شما مشتریان گرامی عرضه می نماید. برخی از لباس های زیر مناسب فصل گرما و برخی دیگر مناسب فصل سرما هستند. شاید تعجب کنید و این سوال برایتان پیش بیاید که فصل ها چه تأثیری بر لباس زیر زنانه دارند؟ برای دریافت پاسخ این سوال تا انتهای این مقاله ما را دنبال کنید.

تاثیر فصل بر لباس زیر زنانه 1

لباس زیر زنانه

لباس زیر زنانه شامل شورت زنانه و سوتین زنانه می شود که هر کدام برای مصرف خاصی تولید می شوند. ما در مقالات گذشته در خصوص شورت زنانه و سوتین زنانه به طور کامل صحبت کردیم، تا بتوانید راحت تر و بهتر خرید اینترنتی خود را انجام دهید. اما در این بخش از مقاله می خواهیم صرفاً جهت یادآوری گریزی به مطالب گفته شده داشته باشیم.

• شورت زنانه

لباس زیر زنانه که شامل شورت زنانه نیز می شود برای پوشاندن قسمت پایین تنه و تناسلی بدن استفاده می گردد. شورت زنانه ارتباط مستقیمی با پوست بدن شما، مخصوصاً قسمت تناسلی بدنتان دارد که این موضوع باعث ایجاد حساسیت در هنگام خرید شورت زنانه می گردد. با گسترش صنعت نساجی و پوشاک زنانه، امروزه شورت های مختلفی با جنس های متنوع تولید و به بازار عرضه می گردد و می توانید با توجه به نوع پوست، مورد مصرف و سلیقه ی خود شورتی که مناسب بدن شما باشد را خریداری نمایید.

»» بیشتر بخوانید : راهنمای خرید اینترنتی شورت زنانه

• سوتین زنانه

لباس زیر زنانه همانطور که گفته شد شامل شورت زنانه و سوتین زنانه می شود. سوتین لباسی ست که برای پوشاندن سینه استفاده می گردد و تماس مستقیمی با پوست بدن دارد. سوتین زنانه علاوه بر پوشاندن سینه ها وظیفه ی فرم دهی و نگه داری سینه در مقابل تکان های شدید را نیز دارند. امروزه سوتین های مختلفی با طرح و رنگ متنوع تولید و به بازار عرضه می گردند. شما می توانید با توجه به لباسی که می خواهید بپوشید و نوع پوست خود، سوتین مورد علاقه ی خود را خریداری نمایید.

»» بیشتر بخوانید : راهنمای خرید اینترنتی سوتین زنانه

تاثیر فصل بر لباس زیر زنانه 2

فصل ها چه تأثیری بر لباس زیر زنانه دارند؟

لباس زنانه از جمله لباس هاییست که برای هر مکان و زمانی، پوشش خاصی را می طلبد. به عنوان مثال لباسی که شما در محل کار خود می پوشید با لباسی که در دورهمی های دوستانه به تن می کنید قطعاً متفاوت است. یا لباسی که در مهمانی ها و مکان های رسمی می پوشید با لباسی که در خیابان و برای خرید خواهید پوشید کاملاً متفاوت است. پس لباس ها بسته به مکان و زمان متفاوت هستند چرا که هر جایی لباس خاص خود را می طلبد. لباس زیر زنانه نیز مانند لباس های رو، بسته به این که در کجا و برای چه لباسی می خواهید بپوشید متفاوت هستند. با گسترش صنعت نساجی و مد، این روزها مدل های متنوعی از سوتین زنانه و شورت زنانه در بازار می بینیم که هر کدام برای زمان و شرایط خاصی استفاده می شوند. حتی لباس زیر زنانه راحتی را نیز شما نمی توانید در مهمانی های رسمی بپوشید چرا که در استایل و فرم لباس شما کاملاً مؤثر هستند.
خرید لباس زیر زنانه برای فصول مختلف نیز متفاوت است. بله، شما لباس زیری را که برای مثلاً خیابان می خواهید استفاده کنید کاملاً به گرما و سرمای هوا بستگی دارد چرا که بسیاری از لباس های زیر مناسب هوای گرم و برخی دیگر مناسب هوای سرد سال هستند. برای این که بدانید فصل ها چه تأثیری بر لباس زیر زنانه دارند و لباس زیر زنانه یا لباس زیر دخترانه در فصول مختلف چه ویژگی هایی باید داشته باشند تا انتهای این مقاله با ما بمانید. پوشاک شرق یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی خرید شورت زنانه است که کیفیت و قیمت را تضمین می کند. برای تماشای محصولات فروشگاه شرق از جمله سوتین زنانه، شورت زنانه و گن زنانه اینجا کلیک کنید.

◘ تأثیر فصل سرد سال بر لباس زیر زنانه

پوشاک زنانه گفتیم که برای فصول مختلف با جنس های متفاوتی استفاده می شوند. به عنوان مثال لباس های پشمی و ضخیم مخصوص روزهای سرد سال هستند. شما هیچ وقت لباس نخی و نازک تابستانه خود را در فصل زمستان یا هوای سرد در بیرون از منزل نمی پوشید چرا که با این کار حتماً دچار سرماخوردگی خواهید شد. لباس زیر نیز در فصل سرما باید باتوجه به هوا در نظر گرفته شود و ویژگی های مخصوص فصل را دارا باشد. اما می خواهیم بدانیم لباس زیر زنانه در فصول سرد سال چه ویژگی هایی باید داشته باشند تا مانند سایر مواقع با لباس زیر خود احساس راحتی نمایید. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

• گرم کننده

لباس های زیر پشمی اصولاً به دلیل این که ضخیم هستند برای فصول سرد سال بسیار مناسب می باشند. امروزه بسیار می بینیم که انواع سوتین های پشمی یا لباس زیر بافتنی زنانه در بازار عرضه می شود. شما اگر جزو آن دسته از افراد هستید که سرمای هوا برایتان بسیار آزاردهنده است، می توانید از لباس زیر بافتنی زنانه برای هوای سرد استفاده نمایید. شورت زنانه ضخیم نیز که شبیه به گن زنانه می باشند برای هوای سرد بسیار مناسب هستند. در مجموع برای هوای سرد باید از لباس زیر زنانه ای استفاده کنید که گرما را درون خود نگه می دارد و مانع سرمازدگی آن ناحیه بدن شما شود.

• ضد حساسیت

لباس زیر زنانه به دلیل این که تماس مستقیمی با پوست بدن دارد، باید از جنس هایی انتخاب شود که پوست را دچار حساسیت نکند. البته برخی از افراد هستند که هر لباسی را با هر جنسی استفاده می کنند و دچار هیچ عارضه ای نیز نمی شوند اما نمی توان این را ملاک قرار داد و به سراغ لباس زیر زنانه بی کیفیت رفت. بهتر است از سوتین زنانه و شورت زنانه ای استفاده کنید که علاوه بر قابلیت گرم نگه داشتن، ضد حساسیت نیز باشند. یعنی اگر می خواهید از جنس های غیر نخ و پنبه استفاده کنید، بهتر است به سراغ لباس زیر زنانه با جنس های مرغوب و با کیفیت بروید.

• جذب رطوبت

سوتین زنانه و شورت زنانه برای فصل سرما، همانطور که گفته شد باید ضخیم تر از سایر مواقع انتخاب شوند که این موضوع ممکن است برخی را دچار اشتباه کند و به سراغ لباس زیر زنانه ای که از جنس های پلی استر بی کیفیت تولید می شوند بروند. در حالی که شما باید شورت زنانه و سوتین زنانه ای را خریداری نمایید که علاوه بر موارد گفته شده، جذب رطوبت نیز داشته باشد. همانطور که می دانید پلی استر جذب رطوبت نداشته و بیشتر برای استفاده در هنگام ورزش مناسب است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر در هوای سرد انسان تعریق دارد که نیاز به لباسی داشته باشیم که رطوبت را جذب نماید؟
بله، درست است که هوای سرد مانع تعریق می شود اما این را باید بدانید که حتی در هوای سرد نیز برخی از نقاط بدن مانند سینه ها و ناحیه ی تناسلی بدن در اثر فعالیت های زیاد در طول روز دچار تعریق هرچند کم شده و اگر لباس زیر مناسبی به تن نداشته باشید این موضوع باعث می شود که دچار عفونت های ناحیه تناسلی گردید. فروشگاه شرق یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی خرید لباس زیر زنانه است که کیفیت و قیمت را تضمین می کند. برای تماشا و خرید انواع لباس زیر زنانه از جمله خرید شورت زنانه، خرید سوتین زنانه به سایت فروشگاه شرق مراجعه نمایید.

تاثیر فصل بر لباس زیر زنانه 3

◘ تأثیر فصل گرم سال بر لباس زیر زنانه

لباس زیر زنانه همانطور که گفته شد در فصول مختلف سال از جنس های متفاوتی استفاده می گردد. در روزهایی که هوا تقریباً متعادل است می توانید با خیال راحت هر لباس زیر زنانه ای را انتخاب نمایید و بپوشید اما در روزهای گرم سال که هوا گرم تر از روزهای عادیست، همانطور که پوشش بیرونی شما متفاوت می شود، نوع لباس زیر زنانه شما نیز باید با سایر روزها تفاوت داشته باشد. اما برای این که شورت زنانه و سوتین زنانه را برای استفاده در هوای گرم به درستی انتخاب کنید باید از ویژگی های لباس زیر زنانه مناسب فصل گرما اطلاع داشته باشید. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

• گردش هوا

لباس زنانه در هوای گرم با گردش هوا باعث خنک نگه داشتن پوست می گردد، به همین علت اغلب از پارچه های نخ و پنبه یا پارچه هایی مانند بابوس برای دوخت یا خرید لباس زنانه استفاده می کنند. لباس زیر زنانه نیز به این علت که با پوست ارتباط مستقیمی دارد و می تواند بر سلامت پوست بدن شما تأثیر زیادی داشته باشد، پس باید لباس زیر زنانه ای را انتخاب کنید که جنس پارچه ی آن اصطلاحاً تنفس پذیر باشد. سوتین زنانه و شورت زنانه به دلیل این که ارتباط مستقیمی با پوست دارد اگر گردش هوا در آن به خوبی صورت نگیرد باعث بروز بیماری های پوستی و رشد قارچ و باکتری در ناحیه تناسلی می گردد.

• سبک

لباس زیر زنانه مناسب فصل گرما باید از لحاظ وزنی نیز سبک باشد تا در هنگام تعریق بالا بدن شما دچار حس سنگینی نشود. سبک بودن جنس پارچه لباس زیر باعث گردش هوای بهتر و در نتیجه خنک ماندن پوست بدن شما می شود. سوتین زنانه چند لایه که در زمان های دیگر استفاده می کنید مناسب فصل گرما نمی باشد چرا که سبب تعریق بیشتر پوست می گردند. اگر به لباس های نیم تنه علاقمند هستید می توانید از نیم تنه زنانه که می تواند دو کاره عمل کند استفاده کنید. منظور ما از دو کاره بودن نیم تنه زنانه اینست که این لباس زیر اگر دارای کاپ سوتین باشد می تواند هم عمل سوتین را انجام دهد یعنی از سینه ها در برابر شرایط محیطی و تکان های شدید محافظت کند و فرم سینه های شما را حفظ نمایند و هم به عنوان یک تاپ زیر مانتو عمل کرده و شما را از پوشیدن لباس دیگری مصون بدارد.

• جذب رطوبت بالا

پوشاک زنانه مناسب فصل گرما معمولاً از جنس های نخ و پنبه یا پارچه هایی که خنک باشند تولید می گردند چرا که در فصل گرما بدن دچار تعریق شده و باید لباس زنانه ای به تن داشته باشید که امکان جذب رطوبت داشته و بدن شما را همواره خشک و خنک نگه دارد. لباس زیر زنانه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به همین علت در فصل گرما باید از سوتین زنانه و شورت زنانه ای استفاده شود که یا از جنس نخ و پنبه باشد و یا به اندازه کافی جذب رطوبت داشته باشند. در هوای گرم همانطور که گفته شد به دلیل این که بدن انسان دچار تعریق می شود و ضمن این که بافت سینه تماماً چربی بوده، پس امکان تعریق در این ناحیه بیشتر خواهد بود. در قسمت های قبل توضیح دادیم که تعریق و رطوبت باعث رشد باکتری و قارچ در اندام خصوصی بدن می شود. پس برای جلوگیری از بیماری های پوستی و بوی بد، از لباس زیر زنانه ای استفاده کنید که جذب رطوبت بالا داشته باشد تا پوست شما را خشک نگه دارد.

• منافذ پوست را نبندد

سوتین زنانه اسفنجی یا فانتزی و امثالهم به دلیل داشتن مواد پلی استر داخل بافت خود، ممکن است به پوست اجازه ی تنفس ندهند و در این زمان پوست شما دچار عرق سوز یا حساسیت های پوستی می شود. استفاده از سوتین زنانه و شورت زنانه مجلسی و فانتزی در فصل تابستان و هوای گرم اصلاً توصیه نمی شود چرا که سبب خفگی در منافذ پوستی شما می گردد. به همین علت در هوای گرم سال بهتر است از سوتین زنانه و شورت زنانه ای استفاده کنید که مانع تنفس پوستی نمی شوند و به شما احساس خفگی دست نمی دهد.

• تنگ نباشد

لباس زیر زنانه اصولاً باید براساس سایز درست بدن خریداری شود. فرقی نمی کند در چه فصل و هوایی قرار دارید، همواره سعی کنید از سوتین زنانه و شورت زنانه ای استفاده نمایید که مناسب اندام و سایز شما باشد و در حین استفاده احساس تنگی و ناراحتی در قسمت های سینه و تناسلی نداشته باشید. اما شاید برخی از لباس های زیر برای استفاده در زیر لباس های مجلسی تنگ تر از حالت عادی باشند. پس بهتر است در هوای گرم ترجیحاً از این لباس های زیر تنگ استفاده ننمایید چرا که در دراز مدت سبب بروز بیماری های پوستی و عرق سوز شدن پوست و یا حتی بروز بیماری های عفونی یا قارچ می گردد.

تاثیر فصل بر لباس زیر زنانه 4

خرید لباس زیر زنانه

فروشگاه اینترنتی شرق یکی از متنوع ترین فروشگاه های عرضه لباس زیر زنانه در کشور است. خرید شورت زنانه یا سوتین زنانه همانطور که گفته شد باید براساس نوع مصرف شما انتخاب شود و باید جنس پوست و میزان فعالیت روزانه را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید. سوتین زنانه و شورت زنانه همانطور که گفته شد از جمله لباس های زیر زنانه هستند که در هنگام انتخاب آن ها باید به زمان و مکانی که می خواهید بپوشید توجه کنید. در فصل سرما و در فصل گرما باید به سراغ خرید شورت زنانه مناسب همان فصل باشید. فروشگاه اینترنتی شرق ارائه دهنده ی انواع سوتین زنانه و شورت زنانه می باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه و دریافت قیمت لباس زیر زنانه و قیمت شورت زنانه و سپس مقایسه ی آن با سایر فروشگاه ها با اطمینان از فروشگاه شرق خرید نمایید.

جمع بندی

لباس زیر زنانه و لباس زیر دخترانه امروزه با مدل های مختلفی و با جنس های متنوعی تولید و عرضه می گردد. اما باید به یک نکته توجه کرد این که خرید لباس زیر زنانه نیز مانند لباس زنانه در هوای گرم و هوای سرد، نوع مخصوص خود را می طلبد. همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که هر لباسی برای مکان و زمان های خاصی تولید شده است و در هنگام انتخاب باید به این موضوع توجه کرد. فروشگاه شرق ارائه دهنده ی انواع لباس زیر زنانه می باشد.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *