معرفی انواع مدل سوتین زنانه

معرفی انواع مدل سوتین زنانه

لباس زیر زنانه به دلیل این که ارتباط مستقیم با پوست و ناحیه های حساس بدن دارند بسیار مهم و پر اهمیت هستند. سوتین بخشی از لباس زیر زنانه است که اگر با دقت و براساس فرم بدن و نوع پوست انتخاب نشود ممکن است مشکلات بسیاری را به همراه داشته باشد. خرید انواع مدل سوتین زنانه که امروزه با توجه به گسترش صنعت نساجی و پوشاک در مدل های مختلف و متنوعی تولید و عرضه می گردد بسیار راحت و آسان شده است. وب سایت فروشگاهی شرق، یک فروشگاه لباس زیر با تنوع جنس و قیمت در ایران می باشد. اما برای یک انتخاب صحیح باید ابتدا با انواع آن آشنا شوید. پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

معرفی انواع مدل سوتین زنانه

انواع مدل سوتین

لباس زیر زنانه از جمله سوتین باید با دقت انتخاب شود. چرا که عوامل زیادی مانند تعریق، فشار روی قفسه سینه، تغییرات هورمونی در دوران پریود و… که در اثر استفاده زیاد از سوتین به بدن ما وارد می شود، همگی دست به دست هم خواهند داد تا لحظات عذاب آوری در طول روز داشته باشیم. متأسفانه این موارد می تواند منجر به بیماری های پوستی و قارچی شود و حتی استفاده نامناسب و عدم انتخاب صحیح سوتین ممکن است بیماری هایی همچون سرطان سینه را به همراه داشته باشد. چرا که سوتین لباس زیر زنانه ایست که ما طولانی مدت از آن استفاده می کنیم و انتخاب اشتباه می تواند باعث بروز مشکلات متعدد گردد. خرید سوتین زنانه نیاز به دانستن و آگاهی از انواع مدل سوتین دارد. اما پیش از آن باید بدانید که سوتین ها تنها برای زیبایی و جذابیت طراحی نشده اند. بلکه هدف اول آن ها نگهداری و مراقبت از سینه های شماست و زیبایی و فرم دادن به سینه ها هدف دوم آن هاست. این را نیز باید بدانید که فرم سینه هر فرد با فرد دیگر متفاوت است و علاوه بر آن هر خانمی سلایق و علایق متفاوتی دارد. به همین دلیل است که باید با انواع مدل سوتین آشنا شوید و بدانید که چه مدلی مناسب بدن شماست و بعد سایز درست را انتخاب نمایید و برای این کار باید حتماً آناتومی بدن خود را بشناسید و نسبت به بدن خود و نوع پوست و نیازهای شخصیتان آگاهی داشته باشید.
لباس زیر زنانه مانند سوتین ها از نظر طراحی و جنسی که در آن ها استفاده شده است باهم تفاوت دارند. برخی از آن ها جک دار، فنر دار، پد دار، بند نامرئی و .... می باشند و برخی نیز از پارچه های خاصی مانند تور یا گیپور و... تولید شده اند. همچنین هر کدام از این سوتین ها برای موقعیت های خاصی مناسب هستند. همه ی این موارد باعث شده تا مدل های بسیاری از سوتین در بازار وجود داشته باشد که ما در این مقاله به ذکر چند مورد بسنده می کنیم. موارد همچون:

معرفی انواع مدل سوتین زنانه1

سوتین راحتی زنانه

خرید سوتین زنانه همانطور که گفته شد باید با توجه به موقعیتی که می خواهید از آن استفاده کنید انتخاب شود. مثلاً برای زمانی که در منزل هستید و یا در جمع های خصوصی می خواهید حضور داشته باشید نیازی به استفاده از سوتین های جک دار و اسفنجی و امثال آن نیست. برعکس، شما باید سوتینی را به تن کنید که کاملاً با آن احساس راحتی می کنید. چرا که ممکن است زمان طولانی این سوتین را به تن داشته باشید پس باید کاملاً مناسب بدن شما و سازگار با پوستتان باشد تا در آن راحت باشید. سوتین راحتی زنانه یا سوتین روزمره برای این موقعیت ها کاملاً مناسب هستند. مخصوصاً برای خانم هایی که نمی خواهند به طور طولانی سوتین به تن داشته باشند بسیار لازم است. معمولاً این سوتین ها به صورت توری یا پارچه ای طراحی و دوخته شده اند تا کاملاً سینه ها در آن راحت باشند. به دو دلیل این سوتین ها مانع از تعریق سینه ها می شوند، یکی به خاطر عدم وجود اسفنج داخل سوتین و دیگری به خاطر جنس آن ها می باشد که به گونه ای طراحی شده است که مانع تعریق می شود و لباس زیر زنانه شما خیس نمی شود چرا که کاملاً خنک و سبک است.
سوتین راحتی زنانه یکی از مهم ترین ویژگی هایش عدم وجود جک و فنر است. البته برخی از مدل های سوتین راحتی دخترانه هستند که به منظور فرم دهی به سینه دارای فنر می باشد. آن هم به خاطر اینست که دختران جوان به دلیل این که در حال رشد هستند باید از سوتین هایی استفاده کنند که به فرم دهی سینه هایشان کمک کند. اما اگر بخواهیم یکی دیگر از ویژگی های سوتین های راحتی را نام ببریم می توان به عدم استفاده از متریال پلاستیکی مانند بندهای شیشه ای یا به اصطلاح نامرئی در آن ها اشاره کرد که خود بند نامرئی می تواند موجب تعریق و یا حساسیت پوستی شود و اصلاً مناسب استفاده ی روزمره نیست. سوتین راحتی زنانه دارای بند پشتی می باشد که به صورت  قزن بسته می شود و دو یا سه ردیفه هستند. پیشنهاد ما به بانوانی که می خواهند در منزل یک سوتین راحت و بدور از دردسرهای دیگر سوتین ها داشته باشند و همچنین مانع بروز بیماری های پوستی نظیر قارچ و سایر حساسیت ها شوند بهتر است از سوتین راحتی زنانه استفاده کنند تا هم مانع افتادگی سینه هایشان به خاطر عدم استفاده از سوتین شوند و هم با آن احساس آرامش داشته باشند. وب سایت فروشگاهی شرق یکی از ارائه دهندگان انواع مدل سوتین زنانه می باشد.

• سوتین ورزشی

سوتین زنانه اسپرت یا همان سوتین ورزشی همانطور که از نامش پیداست مخصوص زمانیست که شما می خواهید ورزش کنید. در هنگام ورزش به ویژه مواقعی که تحرک زیادی دارید و سینه های شما به شدت تکان می خورند و بالا و پایین می روند، سوتین های معمول که در طول روز استفاده می کنید دیگر کارایی ندارند. چرا که شما در این زمان نیاز به یک سوتینی دارید تا سینه های شما را در هنگام ورزش سفت نگه دارند و از تکان خوردن های زیاد جلوگیری کنند. این را باید بدانید که سینه فاقد هرگونه عضله است و برای نگه داشتن و همچنین پیشگیری از افتادگی و کش آمدن پوست و بافت سینه ها باید از سوتین ورزشی استفاده کرد. یکی دیگر از مزایای سوتین ورزشی این است که با سفت نگه داشتن سینه ها مانع از ورود فشار به شانه های شما از طریق بندها می شود و مانع آسیب دیدگی سایر عضلات بدن می گردد.

معرفی انواع مدل سوتین زنانه2

سوتین اسفنجی

لباس زیر زنانه همانطور که گفته شد شامل سوتین نیز می شود و به دلیل تنوع بالای سوتین ها باید برای موقعیت های مختلف مدل سوتین درست را انتخاب کنید. سوتین اسفنجی یک مدل از سوتین است که با قرار دادن اسفنج داخل کاپ آن باعث می شود تا سینه ها را به سمت جلو کشیده و بزرگ تر و خوش فرم تر نشان دهد. پوشیدن این سوتین بیشتر برای بانوانی که سینه های کوچکی دارند و می خواهند سایز سینه شان بزرگتر دیده شود، مناسب است. سوتین اسفنجی با وجود این که از مرغوب ترین نوع اسفنج برخوردار است تا موجب تعریق و ایجاد حساسیت نشود، اما در فصل گرما به ویژه برای افرادی که دارای حساسیت پوستی هستند مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد. به همین علت این نوع سوتین برای استفاده روزمره و درون خانه مناسب نیست و بهتر است که صرفاً در روزهای خاصی مثل مهمانی یا بیرون از خانه از آن ها استفاده کنید.

سوتین مجلسی

خرید سوتین زنانه برای زمانی که می خواهید به مهمانی یا جشن بروید کاری ساده است. فقط کافیست به سراغ بخش سوتین مجلسی بروید آن وقت با توجه به مدل لباس خود می توانید سوتین مجلسی مورد نظرتان را پیدا کنید. سوتین مجلسی به دلیل این که از فنر، جک، اسفنج و... برای زیباتر نشان دادن سینه ها و همچنین لباسی که به تن کردید می باشند برای استفاده در مهمانی ها و مجالس مناسب است و مصرف روزمره ندارد. سوتین مجلسی طراحی بسیار گوناگونی دارد و بسته به مدل لباس شما می تواند متنوع باشد. مثلاً اگر لباستان پشت باز است می توانید از سوتین مجلسی که بند نامرئی دارد یا اصلاً در پشت بند ندارد استفاده کنید. یا اگر یقه لباستان خیلی باز است از سوتین مجلسی که کاپ آن نیمه است و به صورت دلبریست می توانید استفاده کنید. تنوع در این مدل سوتین بسیار زیاد است و بسته به مدل لباستان با خیال راحت می توانید سوتین مجلسی مورد نظر خود را پیدا کنید.

سوتین توری

خرید انواع سینه بند یا همان سوتین به دلیل تنوع بالایی که دارند یکی از خریدهای جذاب خصوصاً برای خانم های جوان به شمار می رود. یکی از مدل های جذاب سوتین ها، سوتین توری هست که جزو پرفروش ترین ها نیز می باشد. این سوتین همانطور که از نامش پیداست به صورت توری دوخته شده و این ساختار توری باعث شده تا در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی در دسترس قرار بگیرد. توری بودن آن مانع استفاده از اسفنج داخل این مدل سوتین می شود و همین دلیل کافیست تا جزو سوتین های راحت و روزمره به حساب آید. تنوع بالای رنگ و طرح و مدل در سوتین توری باعث پرطرفدار شدن آن شده است. شما می توانید برای خرید سوتین زنانه از سایت اینترنتی فروش سوتین زنانه شرق نیز بازدید نمایید و پس از مقایسه قیمت سوتین زنانه با سایر فروشگاه ها، اقدام به خرید سوتین زنانه نمایید.

معرفی انواع مدل سوتین زنانه3

سوتین گیپور

خرید سوتین زنانه برای زمانی که می خواهید یک سوتین جذاب و متفاوت به تن کنید می تواند با انتخاب سوتین گیپور باشد. این مدل سوتین ها از جنس گیپور برای طراحی و دوخت سوتین استفاده کرده اند و به دلیل جنس پارچه ای که انتخاب شده دارای طراحی برجسته بر روی سوتین می باشد. ساختار مشبک و برجسته ای که در طراحی این سوتین ها وجود دارد بر زیبایی و جذابیت آن ها می افزاید. لباس زیر زنانه از جمله سوتین همانطور که گفته شد سلامت پوست و بدن را در الویت قرار می دهند و درست است که سلامت سینه ها در اولویت همه ی سوتین ها می باشد ولی هدف از طراحی این مدل سوتین ها بیشتر جنبه زیبایی دارد. سوتین گیپور را می توان جزو دسته ی سوتین های فانتزی دانست و به خاطر همین ویژگی قیمت سوتین زنانه گیپور جزو قیمت های پایین در سوتین ها به شمار می رود.

• سوتین نیم تنه

سوتین نیم تنه بخش بیشتری از سینه را پوشش داده و به طور کلی برای پوشیدن زیر لباس های گشاد و راحتی مناسب هستند. خانم هایی که سینه کوچک دارند بهتر است از این سوتین ها برای روزمره استفاده کنند. سوتین نیم تنه با هدف پوشش نیمی از تنه تولید می شود. این مدل برای خانم هایی با سینه بزرگ و افتاده گزینه مناسبی هستند. چرا که طراحی آن ها و مقدار حمایتی که از جمع کردن سینه دارند بهتر و بیشتر است. البته صرفاً برای این منظور طراحی نشده اند. برخی مدل ها با هدف استفاده در زیر لباس که عموماً به صورت یقه دار هستند طراحی شده اند. لباس زیر زنانه شما اگر گاهی آزارتان می دهد و از دیده شدن و معلوم بودن سینه هایتان ناراحت هستید می توانید از سوتین نیم تنه استفاده کنید. چرا که در این مدل از جک، فنر و پد نیز با هدف فرم دهی و مخفی کردن نوک سینه ها استفاده می شود. همچنین این مدل سوتین یکی از انتخاب های دخترهای جوان می باشد و می توان آن را در دسته ی سوتین راحتی دخترانه نیز قرار داد.

معرفی انواع مدل سوتین زنانه4

جمع بندی

لباس زیر زنانه شامل یک بخش مهم و اساسی به نام سوتین زنانه می باشد که امروزه به دلیل پیشرفت صنعت نساجی و پوشاک با مدل های متنوع و رنگ های گوناگون در بازار عرضه می گردد. خرید سوتین زنانه به علت این که ارتباط مستقیمی با پوست بدن دارد باید با دقت بالایی خریداری شود. همچنین به دلیل این که هر بدنی دارای فرم و آناتومی متفاوتیست پس انتخاب و خرید سوتین زنانه نیز باید با توجه به فرم بدن شخص انجام شود. وب سایت فروشگاهی شرق عرضه کننده ی انواع مدل سوتین می باشد که شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین ها را در این فروشگاه بیابید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *