جدیدترین مدل شورت زنانه در سال 1403

جدیدترین مدل شورت زنانه در سال 1403

لباس زیر زنانه امروزه مانند سایر پوشاک زنانه از تنوع و کیفیت های مختلفی برخوردار است. به همین علت هر سال با مدل و جنس های جدید به بازار عرضه می گردد. شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که به لباس زیر خود مانند لباس رو اهمیت ویژه ای می دهید و دوست دارید لباس زیر متنوع و با کیفیت بپوشید. ما در این مقاله قصد داریم جدیدترین مدل شورت زنانه که با بهترین و بالاترین کیفیت تولید می شوند را به شما معرفی نماییم. با ما در تیم پژوهشی شرق تا انتهای این مطلب بمانید.

جدیدترین مدل شورت زنانه در سال 1403 1

انواع مدل جدید شورت زنانه

لباس زیر زنانه اولین لایه محافظ قسمت ناحیه تناسلی در برابر محیط است. این لباس ها می توانند راحت یا اذیت کننده باشند که باتوجه به تنوع بالای این لباس ها، می توان به راحتی گزینه ی صحیح را انتخاب نمود. از بیکینی گرفته تا شورت های معمولی، مدل های مختلف و متعددی وجود دارد که می توانند در استایل نهایی ما مؤثر باشند و هر شخص باتوجه به سلیقه و جنس پوست خود اقدام به انتخاب و خرید شورت زنانه می نماید. ما در این بخش از مقاله قصد داریم انواع مدل جدید شورت زنانه که جزو باکیفیت ترین ها نیز می باشند را به شما معرفی کنیم. جدیدترین مدل شورت زنانه عبارتند از:

1- Microfiber Hipsters

شورت جدید زنانه هیپسترز به دلیل این که بدون درز است و هنگام استفاده هیچ علامتی روی لباس شما از آن نمایان نیست، جزو لباس زیر زنانه ی پرطرفدار بانوان محسوب می گردد. در این مدل شورت، کش کمر دقیقاً روی باسن قرار می گیرد و برای اشخاصی که به لباس زیرهای فاق کوتاه علاقمند هستند یا زمانی که می خواهید شلوار جین یا شلوارهای فاق کوتاه بپوشید بهترین انتخاب است. شورت هیپسترز دارای آستر 100 درصد نخ و پنبه با تنفس پذیری بسیار بالاست. باتوجه به فاق کوتاهی که دارد، از لبه های کشی یا بعضاً سیلیکونی برخوردار است که می تواند خیال شما را بابت ثابت ماندن لباس زیر زنانه بر روی بدن راحت نگه دارد.

2- Boy shorts یا شورت پادار

لباس زیر زنانه ای که تداعی کننده ی شورت های مردانه نیز می باشد در بین شورت های زنانه بیشترین پوشش را دارند. این جنس شورت ها بسیار نرم و خنک هستند و هنگام لمس، جای انگشت روی آن نمی ماند و دست داخل پارچه فرو نمی رود. این شورت ها در قسمت ران مستطیلی شکل هستند و به خاطر نوع فن آوری که در هنگام تولید آن ها استفاده شده است قدرت کشسانی زیادی دارد و از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است. به همین علت این مدل شورت ها در هنگام فعالیت های ورزشی می تواند بهترین گزینه باشد. شورت پادار برای هنگامی که می خواهید پیراهن یا دامن کوتاه بپوشید بسیار مناسب است. فروشگاه شرق انواع جدید شورت زنانه را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به شما مشتریان گرامی عرضه می نماید. برای مشاهده و خرید شورت زنانه پادار اینجا کلیک کنید.

3- Classic Briefs یا شورت کلاسیک

جذاب ترین مدل شورت زنانه را می خواهید، به سراغ شورت کلاسیک بروید. شورت های کلاسیک یکی از اصلی ترین و اولین انتخاب های هر بانوی سخت پسندی می باشند. به دلیل داشتن فاق نسبتاً بلند و جنس تنفس پذیری که دارند استفاده از آن را برای همه ی سلیقه ها راحت کرده است. این مدل شورت ها جزو شورت های مدرن نیز محسوب می شوند چرا که هیچ وقت از مد نمی افتند و همیشه کارایی خود را داشته اند. شورت کلاسیک را می توانید برای زمانی که می خواهید هم راحت باشید و هم یک لباس زیر زنانه زیبا و شیک به تن داشته باشید، انتخاب بسیار مناسبیست چرا که نه مانند شورت های فانتزی تنگ و سخت است و نه مانند شورت های قدیمی زیادی گشاد است. شورت زنانه ترند سال را اگر بخواهیم نام ببریم می توانیم به شورت کلاسیک اشاره کنیم چرا که این مدل شورت همیشه در رأس انتخاب همه ی بانوان قرار دارد و همیشه بالاترین جایگاه را به خود اختصاص می دهد.

4- French cut یا شورت فرانسوی

مدل جدید شورت زنانه کلاسیک است که با فاق بلند طراحی شده است و برای زمانی که می خواهید شلوار یا دامن فاق بلند بپوشید انتخاب مناسبیست. این شورت فوق العاده صاف از پارچه میکرو بدون درز می باشد که دارای خاصیت کشسانی بسیار بالاست که استفاده از آن را بسیار راحت نموده است. این مدل شورت را اگر یک بار بپوشید قطعاً دیگر از پای خود در نخواهید آورد و اصطلاحاً شورت روی پوست شما کپک می زند. طراحی این مدل شورت به گونه ایست که انحنایی که در قسمت دور ران نسبت به شورت کلاسیک بیشتر شده، باعث می گردد تا منحنی های بدن شما را بدون این که فرورفتگی ایجاد نماید، پوشش دهد. شورت فرانسوی به قدری راحت است که انگار هیچ لباس زیر زنانه ای به تن ندارید.

5- Seamless panties یا شورت بدون درز

این لباس زیر زنانه برای استفاده در زیر لباس هایی که خطوط لباس زیر را نشان می دهند، انتخاب مناسبی ست. این مدل شورت ها به دلیل این که بدون درز هستند و طرح آن از نایلون بازیافتی ساخته شده است، انتخاب فوق العاده ای برای لباس های جذب و مخصوصاً لگینگ ها می باشند. اگر می خواهید لباس زیر شما یکدست و بدون درز باشد و در عین حال حس نرمی و لطافت را هنگام پوشیدن به شما منتقل کند، از شورت های بدون درز استفاده نمایید. گفتنی ست این مدل شورت ها به دو صورت تولید می گردند. اولی که همین شورت معمول آن است و دیگری شورت بیکینی ست و برای زمانی که می خواهید یک لباس زیر زنانه سبک و بدون وزن بپوشید که بدون پوشش اضافی باشد می توانید از مدل بیکینی شورت بدون درز استفاده نمایید.

6- شورت گنی

انواع جدید شورت زنانه در زمان های خاصی می توانند بهترین گزینه باشند. اما شاید برای بانوانی که کمی شکم یا زیر شکم دارند هنگام پوشیدن لباس های مجلسی یا مهمانی استفاده از یک شورت گنی بسیار مهم تر باشد. شورت گنی تمام شکم تا بالای ناف را پوشش می دهد و این ویژگی آن سبب شده تا قسمت های نرم شکم به حالت خوش فرمی دیده شوند. اگر می خواهید مانند یک مجسمه ی خوش تراش دیده شوید بهتر است در مجالس و مهمانی ها از شورت های گنی استفاده نمایید تا منحنی های شما را شکل داده و فشرده کند. شورت گنی از جنس پنبه می باشد و ضمن این که شما را خوش استایل تر نشان می دهد، احساس سبکی را نیز به شما القا می نماید. تنفس پذیری و سبک بودن این شورت باعث شده تا برای استفاده در زمان بارداری نیز گزینه ی مناسبی باشد. فروشگاه شرق انواع جدید شورت زنانه را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به شما مشتریان گرامی عرضه می نماید.

7- شورت Luvlette

شورت جدید زنانه ای که مانند یک دستکش مناسب دست، برای اندام تناسلی بافته و تنیده شده است. بسیار سبک و در عین حال ضخیم است و تنفس پذیری بسیار بالایی دارد. این مدل شورت قابلیت پوشش دهی زیادی دارد و برای استفاده ی روزمره گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. این مدل شورت ها همچنین برای زمان قاعدگی نیز انتخاب خوبی هستند چرا که با پوشش کامل و محکم بودن و در عین حال منعطف بودن آن، خیال شما را در هنگام استفاده راحت نگه می دارد.

8- شورت های فانتزی

شورت جدید زنانه نسبت به شورت های قدیمی دست دوز محسوب می گردد. این مدل شورت ها از جنس تور و ابریشم و حریر تولید می شوند و فقط جنبه ی فانتزی دارند. مناسب لباس های مجلسی یا استفاده روزمره نیستند و فقط برای مصارفی مثل لب دریا و یا در منزل موقع خواب برای بانوان متأهل جذابیت دارد. از انواع شورت های فانتزی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
Thongs, G-String, C-String, Adhesive Panty, Brasilian Brief, Tanga, V Kini, Cheekster, Caged Bikini, …
هر کدام از این شورت ها برای مصارف فانتزی مثلاً در زیر لباس های مجلسی فانتزی یا برای جذاب تر شدن اندام هنگام رابطه ی جنسی و مواردی از این دست استفاده می گردند.

جدیدترین مدل شورت زنانه در سال 1403 2

بهترین مواد برای لباس زیر چیست؟

لباس زیر زنانه به دلیل این که ارتباط بسیار نزدیکی با ناحیه تناسلی دارد بهتر است از پارچه ای تهیه شود که قابلیت تنفس و گردش هوا را داشته باشد. چرا که وجود رطوبت و نم در قسمت تناسلی بدن می تواند باعث تشکیل میکروب های عفونی شود و ناحیه تناسلی شما را با بیماری های عفونتی مواجه سازد. پنبه بهترین ماده برای عامل تنفس است. این پارچه به دلیل سبک وزن بودن و ماهیت طبیعی بودن آن، می تواند حداکثر تنفس پذیری و گردش هوا را در ناحیه تناسلی داشته باشد. اما در مجموع می توان گفت انتخاب جنس و مدل لباس زیر کاملاً شخصیست و ممکن است جنسی که برای یک شخص خوب باشد برای دیگری مناسب نباشد.

چند وقت یکبار باید لباس زیر جدید بخریم؟

الگوهای خرید شما به تعداد دفعات پوشیدن و شستن شورت تان بستگی دارد. در حالت ایده آل، خوب است که آن ها را هر شش ماه عوض کنید. یک مطالعه تحقیقاتی نشان می دهد که تعویض مکرر لباس زیر برای پیشگیری از عفونت های دستگاه تناسلی و ادراری جزو ملزومات است، اگرچه ممکن است این کار برای شما هزینه بر باشد ولی بهتر است برای حفظ سلامت اندام تناسلی خود، لباس زیر زنانه خود را هر شش تا نه ماه تعویض نمایید. بسیاری گمان می کنند که شستن مکرر لباس زیر زنانه برای از بین بردن میکروب ها کافیست، در حالی که محققان ثابت کرده اند بعد از 100 شستشوی سیستماتیک گرم، الیاف لباس زیر همچنان حاوی باکتری هستند. پس بهتر است هر سال لباس زیر جدیدی خریداری نمایید. فروشگاه شرق یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی خرید شورت زنانه است که کیفیت و قیمت را تضمین می کند.

نکاتی که هنگام خرید لباس زیر زنانه باید به آنها توجه کنید:

خرید شورت زنانه باید با در نظر گرفتن نکات لازم انجام شود. یکی از مواردی که هنگام خرید لباس زیر باید به آن توجه کرد، جنس آن است. شما می خواهید لباس زیری را انتخاب کنید که از 100 درصد پنبه در ناحیه ضخیم ساخته شده باشد. چه بقیه لباس از جنس پلی استر باشد و چه از جنس ساتن، قسمت آستر شورت باید همیشه نخی باشد تا شما را خنک و خشک نگه دارد. نکته دیگری که باید هنگام خرید شورت زنانه رعایت کرد این است که لباس های زیر را با کشش ملایم و اندازه مناسب انتخاب کنید. غلتیدن نشانگر این است که شما سایز یا مدل اشتباهی می پوشید. لباس زیر زنانه شما اگر خیلی تنگ و محدود به نظر می رسد، بهتر است اندازه آن را افزایش دهید.

خرید شورت جدید زنانه 1403

لباس زیر زنانه ارتباط بسیار مستقیم و نزدیکی با پوست و ناحیه تناسلی بدن دارد. به همین علت باید هنگام خرید به جنس و نوع دوخت و همچنین کیفیت آن به دقت توجه کنید. چرا که استفاده از یک شورت نامرغوب سبب بروز بیماری های پوستی و حتی عفونی در قسمت ناحیه تناسلی شما می گردد. جذاب ترین مدل شورت زنانه را هم که انتخاب کنید اگر قابلیت تنفس پذیری و گردش هوا را نداشته باشد می تواند رطوبت را بر روی پوست شما نگه دارد و مکان مناسبی جهت رشد باکتری ها و میکروب های مختلف شود. در این صورت مطمئن باشید که به زودی دچار بیماری های حاد پوستی و عفونی خواهید شد.
خرید شورت زنانه اما اگر با دقت و وسواس لازم انجام شود یکی از خریدهای جذاب و سرگرم کننده محسوب می گردد. شما می توانید باتوجه به نکاتی که در این مقاله گفته شد، اقدام به خرید شورت زنانه مرغوب و با کیفیت نمایید. فروشگاه شرق یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه ی لباس زیر زنانه در کشور می باشد. شما می توانید برای تماشای محصولات ما و مقایسه ی قیمت شورت زنانه با سایر فروشگاه های اینترنتی عرضه ی لباس زیر زنانه به سایت فروشگاه مراجعه کرده و پس از دیدن محصولات مورد نظر خود، قیمت نهایی را با فروشگاه های دیگر مقایسه نموده و سپس در صورت رضایت اقدام به خرید از فروشگاه شرق نمایید.

جدیدترین مدل شورت زنانه در سال 1403 3

جمع بندی

انواع مدل جدید شورت زنانه ممکن است برای بسیاری از افراد جذاب و مورد توجه باشد. اما دقت کنید که مدل های متنوع و چشم نواز، شما را گول نزند. با پیشرفت صنعت نساجی این روزها شاهد تولید متنوع شورت زنانه هستیم. هنگام خرید شورت زنانه به کیفیت و مرغوبیت آن ها دقت کافی داشته باشید. فروشگاه شرق یکی از عرضه کنندگان لباس زیر زنانه خصوصاً شورت زنانه می باشد.
 


 

مقالات مرتبط:
» سوتین پرسی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
» شورت پریودی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
» فرق بین سوتین جک دار و سوتین فنر دار + مزایا و معایب

 

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
امتیاز شما *
وب سایت
متن نظر شما *